ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,159.92
شیبا اینو میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 4 دقیقه

شیبا اینو در آستانه رالی؟ سه سیگنال امیدوارکننده!

شیبا اینو در آستانه رالی؟ سه سیگنال امیدوارکننده!

با بررسی سه پیشرفت اخیر در مورد ارز شیبا اینو، به این نتیجه می رسیم که علی رغم افت های اخیر، قیمت SHIB آماده افزایش است.

کانال تلگرام مارکت فلو

سکه شیبا اینو با تم سگ، به خصوص در بحبوحه هیجان اخیر مربوط به میم کوین ها، مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. با این حال، در میان افت اخیر بازار گسترده ارزهای دیجیتال، میم کوین ها نیز کاهش قابل توجهی را تجربه کردند. با وجود این، برخی عوامل بالقوه وجود دارد که می تواند در روزهای آینده باعث افزایش قیمت شیبا شود.

۳ دلیل برای افزایش قیمت ارز شیبا اینو

با کاهش اخیر قیمت SHIB، بیایید دلایل بالقوه ای را بررسی کنیم که می تواند باعث افزایش قیمت این میم کوین شود.

تحلیل تکنیکال

شاخص های تکنیکال اخیر، نشان دهنده بهبود بالقوه قیمت SHIB است که باعث افزایش خوش بینی در بازار شده است. به عنوان مثال، علی مارتینز، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، در تحلیل اخیر خود، پتانسیل حرکت صعودی برای سکه شیبا اینو در روزهای آینده را به اشتراک گذاشت.

علی مارتینز در پست اخیر خود در X اظهار داشت که نمودار TD Sequential نشان می دهد که سکه شیبا اینو به احتمال زیاد در روزهای آینده شاهد حرکت مثبتی خواهد بود. علاوه بر این، او همچنین گفت که این نمودار یک «سیگنال خرید» را در نمودار روزانه SHIB نشان می دهد.

این تحلیل باعث افزایش اعتماد به نفس بازار و جرقه زدن بحث ها در مورد افزایش بالقوه قیمت SHIB شده است.

تب سوزاندن توکن شیبا اینو

نرخ سوزاندن توکن شیبا اینو در چند روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به طوری که مقدار قابل توجهی از SHIB از عرضه خارج شده است. این حرکت سوزاندن، به طور کلی یک اقدام مثبت تلقی می شود، زیرا به طور معمول عرضه کلی را کاهش می دهد که به نوبه خود منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال می شود.

با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ سوزاندن SHIB با کاهش ۶۲.۵ درصدی همراه بوده است، به طوری که ۳۹.۸۷ میلیون SHIB سوزانده شده است. با وجود این، نرخ سوزاندن هفتگی با افزایش ۶۶۷.۱۷ درصدی به ۳۹۸.۵۳ میلیون SHIB رسیده است که نشان دهنده افزایش قابل توجه مشارکت جامعه SHIB و کاهش قابل توجه عرضه کلی است.

همچنین بخوانید: افزایش ۱۶۶۰۰ درصدی توکن سوزی شیبا؛ قیمت چه خواهد شد؟

در زمان نگارش این متن، کل عرضه در گردش SHIB، ۵۸۳.۱۸ تریلیون بود، در حالی که ۴۱۰.۷۲ تریلیون توکن از عرضه اولیه سوزانده شده است.

کاهش عرضه در کیف پول های صرافی

گزارش اخیر از شرکت تجزیه و تحلیل درون زنجیره ای، سانتیمنت، نشان داد که شیبا اینو، چین لینک و اتریوم کاهش قابل توجهی در عرضه از ۱۰ کیف پول برتر صرافی داشته اند. طبق این گزارش، عرضه SHIB به میزان ۲.۴ درصد کاهش یافته است، در حالی که عرضه LINK و اتریوم به ترتیب ۲.۹ درصد و ۸.۹ درصد کاهش یافته است.

به طور معمول، این کاهش در عرضه ذخایر صرافی، نشانه ای از حرکت صعودی برای ارزهای دیجیتال است. با در نظر گرفتن این موضوع، همراه با نرخ سوزاندن قوی، کارشناسان بازار انتظار افزایش بالقوه قیمت SHIB را دارند.

قیمت و عملکرد شیبا

با وجود همه این نشانه های مثبت، قیمت شیبا اینو با کاهش ۴.۶۹ درصد به ۰.۰۰۰۰۲۰۷۷ دلار رسید، در حالی که حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته و به ۴۷۶.۳۷ میلیون دلار رسیده است. این ارز دیجیتال پیشرو از دیروز به بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۲۰۷۶ دلار و پایین ترین قیمت ۰.۰۰۰۰۱۹۶۵ دلار رسیده است که نشان دهنده سناریوی نوسانی در فضای دارایی های دیجیتال است.

از سوی دیگر، داده های کوین گلس نشان می دهد که میزان تمایل به معامله باز (Open Interest) شیبا اینو نیز با کاهش ۸.۹۰ درصدی به ۷۵.۵ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) SHIB نیز در حدود ۳۶ قرار دارد که نشان دهنده فشار فروش مداوم بر روی این میم کوین است.

با این حال، ذکر این نکته ضروری است که قیمت کاهش می یابد و RSI پایین‌تر اغلب به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با قیمت پایین‌تری خرید کنند، که به طور بالقوه باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود.

همچنین بخوانید: شیبا اینو در آستانه جهش دو برابری؟

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.