ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,159.92
شیبا اینو میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 38 زمان مطالعه: 4 دقیقه

افزایش ۱۶۶۰۰ درصدی توکن سوزی شیبا؛ قیمت چه خواهد شد؟

افزایش ۱۶۶۰۰ درصدی توکن سوزی شیبا؛  قیمت چه خواهد شد؟

نرخ سوزاندن توکن شیبا اینو حدود ۱۶۶۰۰ درصد افزایش یافت، زیرا یک کیف پول در بحبوحه کاهش اخیر قیمت SHIB، سوزاندن بیش از ۲۱ میلیون توکن به ارزش حدود ۲۱ میلیون دلار را آغاز کرد، که این امر به دلیل کاهش عرضه، به طور بالقوه منجر به افزایش قیمت خواهد شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

ارز دیجیتال میم شیبا اینو (SHIB)، که به خاطر تصویر سگ شناخته می‌شود، به دلیل افزایش قابل توجه نرخ سوزاندن توکن آن، اخیراً توجه قابل توجهی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است. طبق گزارش شیباریوم، پلتفرمی که سوزاندن توکن‌های شیبا را ردیابی می‌کند، نرخ سوزاندن روز سه‌شنبه، ۴ ژوئن، افزایش قابل توجهی در حدود ۱۶۶۰۰ درصد را تجربه کرد. با این حال، این افزایش در بحبوحه کاهش قیمت شیبا رخ می‌دهد و امیدهای افزایش احتمالی قیمت را ارائه می‌دهد.

جامعه شیبا اینو اقدام به سوزاندن ۲۱.۵ میلیون دلار شیبا کرد

افزایش سوزاندن توکن شیبا باعث ایجاد شور و شوق در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران شده است. این امر باعث کاهش کل عرضه شیبا در گردش می‌شود و به طور بالقوه ارزش آن را افزایش می‌دهد. طبق گزارش شیب برن (Shibburn)، نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۵۹۳.۸۳ درصد افزایش یافته است.

در طول این دوره، جامعه به طور کلی مجموعاً ۲۱.۵ میلیون توکن شیبا را در چندین تراکنش سوزاندند. علاوه بر این، یک آدرس کیف پول با تبدیل شدن به بزرگترین مشارکت کننده در افزایش نرخ سوزاندن شیبا اینو، توجه ها را به خود جلب کرد.

این مشارکت کننده قابل توجه با آدرس کیف پول ۰x۴۹۸… مجموعاً ۲۱.۳۱ میلیون توکن شیبا را در یک تراکنش واحد به یک کیف پول مرده منتقل کرد. علاوه بر این، سایر اعضای جامعه شیبا اینو چندین سوزاندن توکن انجام دادند که منجر به افزایش نرخ سوزاندن شد.

در نتیجه این تراکنش‌های بزرگ، مجموع توکن‌های شیبا که سوزانده شده‌اند به رقم چشمگیر ۴۱۰.۷۲ تریلیون رسیده است. کاهش عرضه، عامل کلیدی است که به طور بالقوه می‌تواند ارزش توکن شیبا را افزایش دهد. علاوه بر این، اگر تقاضا ثابت بماند یا افزایش یابد، می‌تواند سودمندتر باشد.

به عنوان زمینه‌ای برای درک بهتر، در علم اقتصاد، کاهش عرضه با تقاضای ثابت یا در حال افزایش، معمولاً منجر به افزایش قیمت می‌شود. این اصل در مورد ارزهای دیجیتال، از جمله شیبا صدق می‌کند. تحولات اخیر موجی از خوش بینی را در جامعه شیبا اینو ایجاد کرده است.

همچنین بخوانید: شیبا اینو در آستانه جهش دو برابری؟

کاهش قیمت شیبا

قیمت شیبا اینو امروز از سطح حمایتی کلیدی ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار پایین آمد و از سطح مقاومت کلیدی ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار فاصله گرفت. در زمان نگارش این متن، قیمت شیبا در روز سه‌شنبه، ۴ ژوئن، ۳.۳۰ درصد کاهش یافت و به ۰.۰۰۰۰۲۳۹۲ دلار رسید. در حالی که ارزش کل بازار ارز دیجیتال میم شیبا ۱۴.۰۹ میلیارد دلار بود.

با این حال، حجم معاملات شیبا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲.۳۵ درصد افزایش یافته و به ۶۵۹.۶۷ میلیون دلار رسیده است. اگرچه نرخ سوزاندن باعث افزایش خوش بینی در بازار شده است، اما تنها در صورتی که ارز دیجیتال میم بتواند از سطح ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار عبور کند، می‌توان شاهد افزایش قیمت شیبا اینو بود.

اگر قیمت شیبا از این سطح فراتر رود، احتمالاً می تواند به ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار یا حتی ۰.۰۰۰۰۵۰ دلار برسد. علاوه بر این، اگر حرکت صعودی حفظ شود، شیبا اینو می‌تواند به هدف بلندمدت ۰.۰۰۰۱ دلاری برسد، که برخی از منتقدان دستیابی به آن را غیرممکن می‌دانند. با این حال، داده‌های مشتقات تصویر متفاوتی را نشان می‌دهند.

بر اساس داده‌های کوین‌گلس، حجم موقعیت‌های باز معاملات آتی شیبا اینو ۱۳.۹۵ درصد کاهش یافته و به ۸۹.۷۷ میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده کاهش علاقه معامله‌گران بازار مشتقات است. علاوه بر این، لیکویید شدن‌های لانگ شیبا اینو به تقریباً ۱ میلیون دلار افزایش یافته است، در حالی که لیکویید شدن‌های شورت قابل توجهی وجود ندارد، که نشان دهنده کاهش بیشتر ناشی از فروش است.

منبع: CoinGape

همچنین بخوانید: شیبا اینو پس از جهش کوتاه، با وجود همکاری پی پال سقوط کرد!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.