ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,525,666,343,817
حجم معاملات 99,547,256,312
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,874.73
شیبا اینو میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

شیبا اینو پس از جهش کوتاه، با وجود همکاری پی پال سقوط کرد!

شیبا اینو پس از جهش کوتاه، با وجود همکاری پی پال سقوط کرد!

شیبا اینو (SHIB) تنها یک روز پس از افزایش تقریباً ۱۲ درصدی به دنبال اخبار مربوط به امکان خرید این میم کوین توسط کاربران آمریکایی از طریق برنامه پی پال، دوباره با کاهش قیمت مواجه شد.

مون پی (MoonPay) در تاریخ ۲ می همکاری خود را با پی پال اعلام کرد که هدف اصلی آن آسان کردن فرآیند انتقال از پول معمولی به ارزهای دیجیتال مانند شیبا اینو (SHIB) برای کاربران است. امروز، ما از اعلام یکپارچه سازی تغییر دهنده بازی هیجان زده هستیم: مون پی با @PayPal همکاری کرده است تا تراکنش های ارز فیات به ارز دیجیتال را برای کاربران در ایالات متحده ارائه دهد!

طبق یک پست وبلاگی از مون پی، این یکپارچه سازی، ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را برای مشتریان مون پی که از پی پال برای خرید آنلاین استفاده می کنند، ساده تر می کند. به طور خاص، کاربران هنگام انتخاب پی پال می توانند هزینه ارزهای دیجیتال خود را با استفاده از موجودی پی پال، کارت های نقدی یا انتقال مستقیم بانکی پرداخت کنند.

پس از این اعلام، قیمت شیبا با ۱۱.۹۸ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۲۵۵۳ دلار رسید.

این افزایش قیمت همزمان با سایر میم کوین های بزرگ مانند دوج کوین (DOGE)، فلوکی (FLOKI) و داگ ویف هت (WIF) بود که همگی با افزایش دو رقمی قیمت مواجه شدند. در ۲۴ ساعت گذشته، شیبا  بیش از ۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با قیمت حدود ۰.۰۰۰۰۲۴۷۹ دلار در حال معامله است.

افت قیمت با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴۸۴،۰۲۱،۵۳۳ دلار همراه بود که طبق کوین مارکت کپ، بیش از ۴۵ درصد نسبت به روز قبل کاهش داشت. جالب اینجاست که شیبا اینو تنها میم کوینی نبود که قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت. اکثر توکن های اصلی میم که قبلاً از افزایش های دو رقمی قیمت برخوردار بودند، بین ۰.۸۸٪ تا ۴.۸۳٪ کاهش قیمت داشتند.

همچنین بخوانید: شیبا با وجود افت قیمت، همچنان قوی می‌ماند!

قیمت دوج کوین که قبلاً ۲۰.۲۷٪ افزایش یافته بود، اکنون با قیمت ۰.۱۶۰۳ دلار معامله می شود که ۲.۲۰٪ کاهش ارزش در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می دهد. فلوکی در ابتدای آخر هفته عملکرد خوبی داشت و با افزایش چشمگیر ۲۱.۵۸٪ مواجه شد. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با کاهش ۲.۷۸٪ از ارزش خود در ۲۴ ساعت گذشته در وضعیت منفی قرار دارد.

بونک (BONK) که از نظر ارزش بازار در رتبه ششم بین میم کوین ها قرار دارد، نزدیک به ۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. این میم کوین مبتنی بر سولانا نیز مانند همتایان خود شروع خوبی در آخر هفته داشت و با ۱۱.۵۱٪ افزایش به قیمت ۰.۰۰۰۰۲۹۱۵ دلار رسید.

به نظر می رسد داگ ویف هت در این مدت زمان کمترین آسیب را دیده است و تنها ۰.۸۸٪ کاهش قیمت را تجربه کرده است. پیش از این، داگ ویف هت با جهش قیمتی نزدیک به ۲۹٪ در ابتدای آخر هفته، در بین بهترین میم کوین های با عملکرد بالا قرار داشت.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: میم کوین‌های بونک و ربل ساتوشی؛ رقیب جدید شیبا اینو؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.