counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,636,491,254
حجم معاملات 115,965,676,688
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,874.59
بیت کوین اتریوم
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سونامی ۲ میلیارد دلاری در ETF های بیت‌کوین در هفته اول ژوئن!

سونامی ۲ میلیارد دلاری در ETF های بیت‌کوین در هفته اول ژوئن!

بازار ارزهای دیجیتال شاهد ظهور مجدد علاقه سرمایه گذاران است، به طوری که محصولات سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال در هفته اول ژوئن ۲ میلیارد دلار ورودی جذب کردند.

کانال تلگرام مارکت فلو

این ورودی قوی، اوج گیری پنج هفته ای را نشان می دهد که در آن مجموعاً ۴.۳ میلیارد دلار به این فضا تزریق شده است. طبق گزارش کوین شیرز، احساسات مثبت با افزایش قابل توجه حجم معاملات در محصولات قابل معامله در بورس (ETP) بیشتر تقویت شد، که در این هفته ۵۵ درصد به ۱۲.۸ میلیارد دلار افزایش یافت.

بیت کوین پیشتاز است

بیت کوین (BTC/USD) با جذب ۱.۹۷ میلیارد دلار ورودی، به عنوان محبوب ترین گزینه بین سرمایه گذاران ظاهر شد. این عملکرد قوی با تایید اخیر ETF های بیت کوین مبتنی بر اسپات، که یک عامل بالقوه برای پذیرش گسترده تر نهادی است، همسو است.

علاوه بر این، این گزارش یک روند قابل توجه را برجسته می کند: موقعیت های فروش کوتاه بیت کوین برای سومین هفته متوالی با خروج ۵.۳ میلیون دلاری مواجه هستند. این نشان می دهد که برخی از سرمایه گذاران اعتقاد فزاینده ای دارند که قیمت بیت کوین برای افزایش آماده است.

اتریوم بهترین هفته از مارس را تجربه می کند

اتریوم (ETH/USD) نیز با ثبت بهترین عملکرد ورودی خود از مارس به میزان ۶۹ میلیون دلار، هفته مثبتی را پشت سر گذاشت. این افزایش احتمالا به دلیل تصمیم SEC مبنی بر مجاز بودن ETF های مبتنی بر اسپات اتریوم است که این امر نشان دهنده احساسات مثبت پیرامون بیت کوین است.

زمینه مثبت کلان اقتصادی

این گزارش داده های اقتصادی ضعیف تر از حد انتظار ایالات متحده را به عنوان یکی از عوامل کلیدی پشت سرریز اخیر وجوه شناسایی می کند. این تحولات باعث پیش بینی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو شده است که از لحاظ تاریخی برای دارایی های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال مطلوب تلقی می شود.

همچنین بخوانید: رشد دوباره بیت کوین؛ هدف بعدی کجاست؟

این چشم انداز خوشبینانه با اقدامات مثبت قیمت تقویت می شود، به طوری که کل دارایی تحت مدیریت (AuM) برای دارایی های دیجیتال برای اولین بار از مارس ۲۰۲۴ از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.

تجزیه و تحلیل منطقه ای و بینش های اضافی

ایالات متحده از نظر ورودی ها به عنوان منطقه غالب ظهور کرد و هفته گذشته ۱.۹۸ میلیارد دلار به این فضا تزریق کرد. اولین روز هفته شاهد سومین ورودی روزانه ثبت شده بود. این افزایش در سرمایه گذاری ایالات متحده، پذیرش فزاینده جریان اصلی ارزهای دیجیتال را برجسته می کند. طبق گزارش SoSo Value، در تاریخ ۷ ژوئن، ETF های اسپات بیت کوین شاهد ورود خالص ۱۳۱ میلیون دلاری بودند.

جالب اینجاست که GBTC شرکت گری اسکیل خروج روزانه ۳۶.۳۴ میلیون دلاری را تجربه کرد، در حالی که IBIT شرکت بلک راک شاهد ورود روزانه قابل توجهی به ارزش ۱۶۸ میلیون دلار بود. این تغییر در سلطه نشان می دهد که شرکت های تازه وارد مانند بلک راک به سرعت در حال تصاحب سهم بازار در فضای ETF بیت کوین هستند.

نگاهی به آینده

افزایش اخیر ورودی ها و احساسات مثبت بازار به دوره ای بالقوه صعودی برای ارزهای دیجیتال اشاره دارد.

همچنین بخوانید: بازگشت قدرت به بیت کوین؛ چالش عبور از موانع

منبع: بنزینگا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.