ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,209,911,584,327
حجم معاملات 201,100,893,985
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,472.32
تحلیل بازار بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاهش شدید فعالیت نهنگ ها از ماه مارس

کاهش شدید فعالیت نهنگ ها از ماه مارس

شرکت تحلیل بلاک چین سانتیمنت می گوید کاهش فعالیت نهنگ های بیت کوین لزوماً نشانه ای نزولی نیست.

کانال تلگرام مارکت فلو

نهنگ های بیت کوین از زمانی که این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در ماه مارس رسید، فعالیت خود را کاهش داده اند و اکنون در انتظار فرصت بعدی خرید یا فروش عمده هستند. پلتفرم تحلیل بلاک چین سانتیمنت در یک پست ایکس در ۱۱ سپتامبر نوشت: «تراکنش های نهنگ های ارز دیجیتال از اواسط ماه اوت کاهش قابل توجهی داشته است.»

نهنگ های بیت کوین فعالیت خود را کاهش دادند

سانتیمنت خاطرنشان کرد که تراکنش های هفتگی بیت کوین (BTC) به ارزش ۱۰۰۰۰۰ دلار یا بیشتر از ۱۳ مارس - روز ثبت رکورد قیمتی ۷۳۶۷۹ دلاری بیت کوین - تاکنون ۳۳.۶ درصد کاهش یافته است. این شرکت افزود که اتریوم (ETH) نیز در همین دوره کاهش قابل توجهتری به میزان ۷۲.۵ درصد را تجربه کرده است.

نمودار فعالیت نهنگ های بیت کوین و ارزهای دیجیتال

این شرکت تحلیلی تاکید کرد که این لزوماً نشانه ای نزولی نیست، زیرا نهنگ ها - کیف پول هایی که حداقل ۱۰ هزار بیت کوین دارند - می توانند در بازارهای صعودی و نزولی به یک اندازه فعال باشند. این شرکت افزود که «صاحبان کلیدی بزرگ همچنان در انتظار زمان مناسب برای انجام حرکات بعدی خود در زمان های هیجان شدید یا ترس جمعیت هستند.»

طبق شاخص ترس و طمع کریپتو، که در حال حاضر امتیازی ۳۱ از ۱۰۰ دارد، احساس کلی در بازار کریپتو همچنان در حالت «ترس» قرار دارد.

معمولاً سرمایه گذاران ترس در بازار را فرصتی برای خرید می دانند. با اینکه بیت کوین از ۱۳ اوت تاکنون ۰.۹۷ درصد کاهش یافته و در سطح ۵۸۳۶۰ دلار معامله می شود، برخی تحلیلگران معتقدند که این دارایی قبل از رسیدن به کف چرخه خود، کاهش بیشتری خواهد داشت.

همچنین بخوانید: پیش بینی برنشتاین؛ قیمت بیت کوین با پیروزی ترامپ به ۹۰ هزار دلار می رسد!

نمودار قیمت بیت کوین در ۳۰ روز گذشته

در ۷ اوت، مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات 10x Research، گفت که بیت کوین باید به «۴۰ هزار دلار پایین» کاهش یابد تا بتوان به طور ایده آل «ورود به بازار صعودی بعدی» را زمان بندی کرد. سانتیمنت گفت اگر بیت کوین تا ۴۵۰۰۰ دلار سقوط کند، می تواند ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) را ایجاد کند، اما ممکن است در صورت افزایش مجدد به حدود ۷۰۰۰۰ دلار، ترس شدید از دست دادن فرصت (FOMO) را ایجاد کند.

معامله گران کریپتو نگران نوسانات بازار نیستند

در همین حال، معامله گران کریپتو انتظار دارند نوسانات فعلی بازار کوتاه مدت باشد و چیزی نیست که قبلاً ندیده باشند. آجیت خورانا، بنیانگذار رفلکسیکال، در یک پست ایکس در ۱۱ سپتامبر توضیح داد: «در زمان های آشفتگی بازار، آسان است که چشم انداز بزرگتر را از دست بدهیم.»

«قیمت بیت کوین نوسان دارد، اما بر اصول تمرکز کنید، در عقل سلیم پایبند باشید و دید بلندمدت داشته باشید. ارزش واقعی آزمون زمان را می گذراند.» خورانا اظهار داشت. «نوسانات زیادی وجود دارد، اما چیزی نیست که در چند هفته گذشته به آن عادت نداشته باشیم.» معامله گر کریپتو مستعار Daan Crypto Trades افزود.

همچنین بخوانید: اظهارات ماسک، موج صعودی جدیدی را در بازار دوج کوین ایجاد کرد

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.