ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,125.42
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی برنشتاین؛ قیمت بیت کوین با پیروزی ترامپ به ۹۰ هزار دلار می رسد!

پیش بینی برنشتاین؛ قیمت بیت کوین با پیروزی ترامپ به ۹۰ هزار دلار می رسد!

کارگزاری مدیریت ثروت خصوصی برنشتاین، پیش بینی کرده است که عملکرد قیمتی بیت کوین (BTC) براساس نتایج انتخابات بسیار مورد انتظار ریاست جمهوری ایالات متحده در نوامبر ۲۰۲۴ چه خواهد بود.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین می تواند در صورت پیروزی ترامپ به بالاترین رکورد جدیدی برسد

طبق گزارش برنشتاین، بیت کوین یک «تجارت ترامپی» است زیرا پیروزی برای رئیس جمهور سابق ایالات متحده می تواند این ارز دیجیتال پیشرو را به بالاترین رکورد خود (ATH) برساند. به ویژه، پیش بینی می شود که بیت کوین می تواند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴، به دنبال پیروزی ترامپ، به سطح ۹۰ هزار دلار برسد.

در مقابل، پیروزی معاون فعلی رئیس جمهور و نامزد دموکرات ها، کامالا هریس، می تواند بیت کوین را به شکستن کف فعلی ۵۰ هزار دلاری وادار کند و قیمت این سکه را به محدوده ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار کاهش دهد.

در حالی که پیروزی ترامپ می تواند به معنای بازگشت به روند صعودی قیمت بیت کوین باشد، پیروزی هریس ممکن است برای قیمت بیت کوین فاجعه بار باشد. تحلیل گران برنشتاین، گوتام چوگانی، سانسکار چیندالیا و ماهیکا ساپرا، این پیش بینی را در یادداشتی به مشتریان خود در ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته اند.

با توضیح دلایل پشت پیش بینی متضاد خود، تحلیل گران اشاره کرده اند که با وجود اینکه صنعت دارایی های دیجیتال به افراد از هر دو جناح سیاسی رسیده است، پذیرش بیشتری از سوی طرفداران ترامپ دریافت کرده است. این یادداشت اضافه می کند:

در حالی که رهبران صنعت کریپتو با کمپین هریس بازتر برخورد کرده اند و امیدوار به سیاست های سازنده تر هستند، ما انتظار داریم که تفاوت میان دو نتیجه سیاسی بسیار بزرگ باشد.

تحولات اخیر در صنعت کریپتو با تفکرات تحلیل گران هماهنگ است. برای مثال، در ژوئیه ۲۰۲۴، ترامپ حمایت خود از صنعت کریپتو را تأکید کرد و گفت که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری گنسلر، را برکنار خواهد کرد. برای کسانی که آشنا نیستند، گنسلر به طور گسترده به عنوان یک مقام نظارتی ضد کریپتو در فضای کریپتو شناخته می شود.

همچنین بخوانید: پایان رونق بیت کوین به روایت یک شرکت بلاکچینی در سال ۲۰۲۵

در آگوست ۲۰۲۴، ترامپ اعلام کرد که قصد دارد ایالات متحده را «پایتخت کریپتو جهان» کند. او دولت بایدن را به دلیل ادامه فشارها بر کسب وکارهای مرتبط با کریپتو در کشور مورد حمله قرار داد و این دولت را متهم کرد که تلاش دارد توسعه و گسترش صنعت کریپتو را مانع شود.

دموکرات ها کارهای زیادی باید انجام دهند

در حالی که به نظر می رسد ترامپ از نظر مثبتی در میان جامعه کریپتو بهره مند است، دموکرات ها هنوز کارهای زیادی باید انجام دهند اگر قصد دارند به طور جدی در پایگاه رأی دهندگان قوی نامزد جمهوری خواه در این صنعت نفوذ کنند. با این حال، همه چیز هنوز برای دموکرات ها از دست نرفته است، زیرا ترامپ نیز تغییر کاملی در موضع خود نسبت به دارایی های دیجیتال داشته است و از یک منتقد بیت کوین به یک حامی قوی تبدیل شده است.

ماه گذشته، گزارش هایی منتشر شد که نشان می دهد کامالا هریس ممکن است تغییری در موضع فعلی دولت دموکرات نسبت به ارزهای دیجیتال ایجاد کند. به همین ترتیب، اوایل این ماه مشخص شد که کمپین سیاسی هریس اکنون با استفاده از پلتفرم کامرس کوین بیس، کمک های مالی در ارز دیجیتال را می پذیرد.

در زمان نوشتن این خبر، بیت کوین با قیمت ۵۵,۲۷۲ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲ درصد افزایش یافته است. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا این دارایی دیجیتال به بالاترین رکورد جدیدی می رسد یا در ماه های آینده به ۳۰ هزار دلار سقوط می کند.

نمودار قیمت بیت کوین

همچنین بخوانید: بیت کوین ۳۱ هزار دلار؛ پیش بینی جدید قیمت بیت کوین توسط تحلیلگر برجسته

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.