ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,939,434,625,144
حجم معاملات 82,828,583,521
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,094.87
کاردانو تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

حرکت صعودی ADA؛ آیا کاردانو می تواند ۰٫۴ دلار را فتح کند؟

حرکت صعودی ADA؛ آیا کاردانو می تواند ۰٫۴ دلار را فتح کند؟

قیمت کاردانو روند صعودی باثباتی را از مقاومت ۰.۳۸۵۰ دلار آغاز کرده است. ADA در حال حاضر به دنبال بسته شدن بالای ۰.۴۰ دلار برای به دست آوردن شتاب صعودی است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت ADA افزایش جدیدی را آغاز کرد و بالاتر از ۰.۳۸۸۰ دلار معامله شد.
  • قیمت بالاتر از ۰.۳۹۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت در ۰.۳۹۳۵ دلار در نمودار ساعتی جفت ADA/USD در حال شکل گیری است (منبع داده از صرافی کراکن).
  • اگر این جفت بتواند بالاتر از منطقه ۰.۴۰ دلار بسته شود، می تواند شتاب صعودی پیدا کند.

قیمت کاردانو در حال افزایش باثبات است

در چند روز گذشته، کاردانو افزایش قابل توجهی را از منطقه حمایتی ۰.۳۳۵۰ دلار آغاز کرد. ADA مانند بیت کوین و اتریوم بالاتر از سطوح مقاومت ۰.۳۵۰ و ۰.۳۶۵۰ دلار صعود کرد.

حتی مقاومت ۰.۳۸۸۰ دلار را پشت سر گذاشت و ۰.۴۰۵۰ دلار را آزمایش کرد. در ۰.۴۰۴۷ دلار قله ای تشکیل شد و اکنون قیمت در حال تثبیت سود است. حرکتی به زیر سطوح حمایتی ۰.۴۰۰ و ۰.۳۹۸۰ دلار وجود داشت. قیمت سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۰.۳۵۷۷ دلار به سقف ۰.۴۰۴۷ دلار را آزمایش کرد.

قیمت ADA اکنون بالاتر از ۰.۳۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت در ۰.۳۹۳۵ دلار در نمودار ساعتی جفت ADA/USD در حال شکل گیری است.

نمودار تلحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

اگر حرکت صعودی دیگری وجود داشته باشد، قیمت ممکن است در نزدیکی منطقه ۰.۴۰۰ دلار با مقاومت مواجه شود. اولین مقاومت در حدود ۰.۴۰۵۰ دلار است. مقاومت کلیدی بعدی ممکن است ۰.۴۲۵۰ دلار باشد. در صورت بسته شدن بالای مقاومت ۰.۴۲۵۰ دلار، قیمت می تواند یک رالی قوی را آغاز کند. در حالت ذکر شده، قیمت می تواند به سمت ۰.۴۵۰ دلار افزایش یابد. هر گونه سود بیشتر ممکن است نیاز به حرکت به سمت ۰.۴۶۵۰ دلار داشته باشد.

اصلاح نزولی در ADA؟

اگر قیمت کاردانو نتواند از سطح مقاومت ۰.۴۰۰ دلار عبور کند، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در نزول نزدیک به ۰.۳۹۶۰ دلار و خط روند است.

همچنین بخوانید: حمله DDoS به کاردانو دفع شد؛ توکن های استیک شده در امان ماندند

حمایت اصلی بعدی در نزدیکی ۰.۳۸۱۰ دلار و سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۰.۳۵۷۷ دلار به سقف ۰.۴۰۴۷ دلار است. شکستن نزولی زیر سطح ۰.۳۸۱۰ دلار می تواند درها را برای آزمایش ۰.۳۷۵۰ دلار باز کند. حمایت اصلی بعدی در نزدیکی ۰.۳۵۰ دلار است.

شاخص های فنی

مکدی ساعتی – مکدی برای ADA/USD در حال کسب شتاب در منطقه صعودی است.

RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای ADA/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطوح حمایت اصلی – ۰.۳۹۶۰ و ۰.٣٨١٠ دلار.

سطوح مقاومت اصلی – ۰.۴۰۰۰ و ۰.۴۰۵۰ دلار.

همچنین بخوانید: کاردانو در مسیر اوج گیری؛ TVL عاملی کلیدی در رشد قیمتی ADA

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.