ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,287,457,255
حجم معاملات 82,702,247,161
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,104.39
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: احتمال سقوط بیت کوین تا ۵۵ هزار دلار!

تحلیلگر: احتمال سقوط بیت کوین تا ۵۵ هزار دلار!

رکت کپیتال، یک استراتژیست شناخته شده در حوزه ارزهای دیجیتال، در مورد اصلاح بالقوه بیشتر برای بیت کوین (BTC/USD) هشدار داده و احتمال کاهش آن به ۵۵۰۰۰ دلار را مطرح کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال در بحبوحه عدم قطعیت بازار هشدار داده است که بیت کوین ممکن است به ۵۵۰۰۰ دلار سقوط کند.
  • پیش بینی های متناقض، بازار ارزهای دیجیتال را بهم ریخته است، زیرا یک کارشناس دیگر، رالی «منطقه موز» در سه ماهه چهارم را در طول سال انتخابات پیش بینی می کند. این تحلیلگر که قبلاً عقب نشینی بیت کوین قبل از نصف شدن را به طور دقیق پیش بینی کرده بود، اخیراً اعلام کرد که این ارز دیجیتال ممکن است به سطوح بسیار پایین تری اصلاح شود.

رکت کپیتال در یک ویدیوی یوتیوب در آخر هفته حدس زد: «اگر قرار بود شاهد عمیق ترین اصلاح در چرخه باشیم، یا حداقل برابر با عمیق ترین اصلاح در چرخه ۲۳.۸٪ باشیم چه؟ این باعث می شود به ۵۵۰۰۰ دلار برسیم.»

با این حال، او همچنین پیشنهاد کرد که در این مرحله از چرخه، کاهش عمیق تر بعید است و بیت کوین یا به کف محلی رسیده است یا در حال تجربه یک عقب نشینی کم عمق تر است.

تحلیلگر گفت: «آیا این امکان وجود دارد که عمیق ترین اصلاح را مدت زیادی پس از دیدن عمیق ترین اصلاح این چرخه درست پس از نصف شدن ببینیم؟ این در اواخر آوریل، اوایل اردیبهشت بود. ما شاهد یک اصلاح عمیق رکورددار در این چرخه بودیم. ما از عقب نشینی اوایل سال ۲۰۲۳ فراتر رفتیم، و یک سال و نیم طول کشید تا این رکورد جدید به دست آید».

او افزود: «بنابراین، اکنون صحبت در مورد رکورد دیگری و عقب نشینی عمیق دیگری که فقط یک ماه و نیم بعد رخ می دهد، فکر می کنم کمی دور از ذهن است. من فکر نمی کنم ما قصد داریم از عمق عقب نشینی برای عمیق ترین عقب نشینی در این چرخه فراتر برویم. فکر می کنم این یا پایین ترین سطح فعلی باشد یا یک عقب نشینی جزئی دیگر باشد».

همچنین بخوانید: تراکنش های رونز در بیت کوین ۸۸٪ سقوط کرد!

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۶۱،۳۷۶.۳۵ دلار معامله می شد که در هفت روز گذشته تقریبا ۵ درصد کاهش یافته است. این پیش بینی در تضاد با پیش بینی اخیر رائول پال، مدیر اجرایی سابق گلدمن ساکس قرار دارد. پال انتظار افزایش قابل توجه بیت کوین و کل بازار کریپتو در سه ماهه چهارم سال انتخابات ریاست جمهوری را داشت.

وی گفت که دارایی های پرخطر مانند بیت کوین به طور معمول در سه ماهه چهارم سال انتخابات شاهد تجمع هستند و از این دوره به عنوان «منطقه موز» یاد می کنند. این دیدگاه های متضاد، نوسانات و غیرقابل پیش بینی بودن بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می کند.

همچنین بخوانید: احتمال رسیدن بیت کوین به کف قیمت و کاهش احساسات اجتماعی

منبع: بنزینگا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.