ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,392,862,576,713
حجم معاملات 127,331,560,879
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,105.42
پالیگان متیک ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: قیمت متیک به ۱۵ دلار می‌رسد!

تحلیلگر: قیمت متیک به ۱۵ دلار می‌رسد!

کریپتو پاتل، تحلیلگر دارایی های دیجیتال، اخیراً پیش بینی صعودی در مورد حرکت قیمت متیک در هفته های آینده به اشتراک گذاشته است. این پیش بینی در حالی صورت می گیرد که عملکرد متیک در هفت روز گذشته ضعیف بوده است، به طوری که طبق داده های کوین مارکت کپ، ۶.۶۸ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است.

توکن اصلی پالیگان در سال ۲۰۲۴ یکی از دارایی های با عملکرد برتر بوده است که از ژانویه تا مارس بیش از ۷۶.۳۸ درصد افزایش یافته است. با این حال، این آلت کوین در دو هفته گذشته با کاهش ۲۲.۸۳ درصدی روبرو شده است که نگرانی های زیادی را در مورد حرکت قیمت آینده آن ایجاد کرده است.

تحلیلگر می گوید سطح قیمت ۱.۲۰ دلار برای افزایش قیمت متیک حیاتی است

کریپتو پاتل در پستی در تاریخ ۲۳ مارس، با وجود روند نزولی فعلی توکن، سناریویی صعودی برای متیک ارائه کرد و این پیش بینی را «نقشه راه صعودی متیک» نامید. ابتدا، تحلیلگر اظهار داشت که یک پرچم صعودی برای متیک در حال شکل گیری است. به عنوان زمینه، پرچم صعودی نشان دهنده الگوی قیمتی است که به طور معمول پس از یک رشته حرکت صعودی در قیمت (پرچم) و به دنبال آن دوره ای از تثبیت (پرچم) دنبال می شود.

پرچم صعودی با خطوط روند همگرا مشخص می شود که نشان دهنده ادامه روند صعودی قبلی پس از خروج قیمت از تثبیت است.مهمتر اینکه، کریپتو پاتل تاکید کرد که پرچم صعودی متیک در یک تایم فریم بالاتر (HTF) مانند نمودار هفتگی در حال شکل گیری است. با پیروی از روندهای تاریخی، شکل گیری کامل پرچم صعودی می تواند منجر به افزایش ۱۰۰ برابری قیمت دارایی اصلی پالیگان در بازار صعودی ارز دیجیتال بسیار مورد انتظار، همانطور که در سال ۲۰۲۱ مشاهده شد، شود.

با این حال، با تمرکز بر اهداف کوتاه مدت، کریپتو پاتل اعلام کرده است که رسیدن متیک به محدوده قیمتی ۱.۲۰ دلار در HTF می تواند باعث افزایش قیمت به محدوده ۱۰ تا ۱۵ دلار شود که نشان دهنده افزایش بالقوه ۱۵۰۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی دارایی است. با این حال، در صورت سقوط غیرمنتظره، تحلیلگر کریپتو انتظار دارد که متیک به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار گیرد، اما باید در محدوده قیمتی ۰.۶۰ تا ۰.۷۰ دلار حمایت پیدا کند.

همچنین بخوانید: تولد دوباره پالیگان در سال ۲۰۲۳

بررسی اجمالی قیمت متیک

در زمان نگارش این متن، متیک با افزایش ۱.۳۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۰.۹۸۱۷ دلار معامله می شود. در همین حال، حجم معاملات روزانه توکن ۳۱.۸۲ درصد کاهش یافته و ۲۹۱.۶۵ میلیون دلار ارزش گذاری شده است. متیک با ارزش بازار ۹.۷ میلیارد دلار، شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ و یکی از برجسته ترین دارایی های دیجیتال جهان به شمار می رود.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: اولین ارتقاء اصلی zkEVM پالیگان با موفقیت انجام شد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.