ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,222,299,189,787
حجم معاملات 158,839,834,952
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,159.73
سولانا تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: سولانا نشانه خرید نشان می دهد

تحلیلگر: سولانا نشانه خرید نشان می دهد

سولانا (SOL) اخیراً نشانه خرید را نشان داده است، که نشان می دهد ممکن است اکنون زمان خوبی برای جمع آوری این آلت کوین باشد. این اتفاق در حالی رخ می دهد که تحلیلگران ارز دیجیتال، از جمله علی مارتینز، افزایش قابل توجه قیمت برای سولانا را پیش بینی کرده اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

سولانا نشانه خرید را نشان می دهد

علی مارتینز در یک پست X (پیش از این توییتر) فاش کرد که TD sequential در نمودار روزانه سولانا نشانه خرید را ارائه داده است، که نشان می دهد این آلت کوین می تواند از مرز پایین کانال موازی به سمت مرزهای میانی یا بالایی بازگردد. تحلیلگر ارز دیجیتال اشاره کرد که این آلت کوین از ماه آوریل سال جاری در این کانال تثبیت شده است.

مارتینز همچنین به این موضوع اشاره کرد که اگر این بازگشت اتفاق بیفتد، سولانا چگونه می تواند افزایش یابد، و نشان داد که مرزهای میانی و بالایی به ترتیب در ۱۵۴ و ۱۸۷ دلار قرار دارند. مارتینز نسبت به سولانا خوش بین بوده است، زیرا قبلاً پیش بینی کرده بود که سولانا در این روند صعودی به ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید.

در همین حال، مارتینز هشدار داد که اگر سولانا به طور مداوم زیر مرز پایین کانال در ۱۲۶ دلار بسته شود، این تنظیم معاملاتی را نامعتبر می کند و باعث اصلاح قیمت قابل توجهی برای آلت کوین می شود و آن را تا ۱۱۰ یا حتی ۹۰ دلار کاهش می دهد.

مارتینز تنها تحلیلگری نیست که پیش بینی کرده است که SOL به زودی شاهد بهبود قیمت و افزایش خواهد بود. تحلیلگر ارز دیجیتال The Moon نیز اخیراً پیشنهاد کرد که این آلت کوین می تواند بسته به نحوه پیشرفت اوضاع، تا ۱۵۵ دلار افزایش یابد. تحلیلگر ارز دیجیتال اشاره کرد که سولانا در داخل یک مثلث نزولی معامله می شود، که او در نمودار همراه برجسته کرده است.

بر اساس این، او اظهار داشت که ۱۵۵ دلار یک هدف احتمالی برای آلت کوین است. با این حال، سولانا همچنین می تواند فشار نزولی بیشتری را متحمل شود و تا ۱۱۲.۵ دلار کاهش یابد. با این حال، کاهش به این سطح قیمت فرصتی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا سولانای بیشتری را در چنین سطح پایینی جمع آوری کنند، به خصوص با اینکه آلت کوین همچنان احتمالاً در برخی از نقاط این چرخه بازار به یک بالاترین سطح جدید (ATH) خواهد رسید.

همچنین بخوانید: سولانا در خطر سقوط به قیمت ۹۰ دلار

SOL می تواند تا ۸۰ دلار کاهش یابد

تحلیلگر ارز دیجیتال کریپتو کالئو دیدگاه بسیار نزولی تری برای سولانا ارائه کرده است، و پیش بینی کرده است که این آلت کوین می تواند قبل از رسیدن به ATH جدید، تا ۸۰ دلار کاهش یابد. آخرین باری که سولانا به محدوده ۸۰ دلار کاهش یافت، در ژانویه سال جاری بود، درست قبل از اینکه از ۱۰۰ دلار عبور کند، سطح حمایتی که از آن زمان تاکنون حفظ کرده است. نمودار همراه، که تحلیلگر ارز دیجیتال به اشتراک گذاشته است، نشان می دهد که سولانا می تواند پس از این حرکت اصلاحی تا ۳۷۵ دلار افزایش یابد.

تحلیلگر ارز دیجیتال Unknown Trader پیش بینی مشابهی با کریپتو کالئو انجام داده بود، و بین ۷۷ تا ۸۳ دلار را به عنوان مناطق ایده آل برای قرار دادن پیشنهادات اسپات برای سولانا برجسته کرده بود. با این حال، در حالی که کریپتو کالئو معتقد است که کاهش SOL به محدوده ۸۰ دلار بین اکنون و اکتبر اتفاق خواهد افتاد، نمودار همراه Unknown Trader نشان داد که این اصلاح قیمت تا سال آینده اتفاق نخواهد افتاد.

در زمان نگارش این مطلب، سولانا در حدود ۱۲۷ دلار معامله می شود، که طبق داده های کوین مارکت کپ، در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۱ درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت سولانا

همچنین بخوانید: سولانا به دنبال تکرار موفقیت اتریوم؛ آیا قیمت به ۱۰۰۰ دلار می رسد؟

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.