ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,166,733,913,251
حجم معاملات 169,705,937,942
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,018.36
سولانا تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سولانا به دنبال تکرار موفقیت اتریوم؛ آیا قیمت به ۱۰۰۰ دلار می رسد؟

سولانا به دنبال تکرار موفقیت اتریوم؛ آیا قیمت به ۱۰۰۰ دلار می رسد؟

یک کارشناس بازار رمز ارزها با خوش بینی نسبت به سولانا (SOL) اظهار نظر کرده و پیش بینی می کند که این ارز دیجیتال در حال حاضر در مسیر تکرار افزایش تاریخی قیمت اتریوم به سطوح جدید قرار دارد. در نتیجه، این کارشناس پیش بینی می کند که SOL در این چرخه صعودی به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۱۰۰۰ دلار برسد.

کانال تلگرام مارکت فلو

سولانا چشم به ۱۰۰۰ دلار دوخته است

در ۱۲ آگوست، یک تحلیلگر رمز ارز با نام کاربری «Kaleo» در ایکس (توییتر سابق) انتظارات خوش بینانه خود را در مورد چشم انداز آینده سولانا در این بازار صعودی به اشتراک گذاشت. Kaleo مشاهده می کند که نمودار قیمت سولانا در حال حاضر الگویی را تکرار می کند که قبلاً در اواخر سال ۲۰۲۰ در اتریوم دیده شده بود.

نمودار مقایسه قیمت سولانا و اتریوم

با مقایسه حرکت بازار سولانا با حرکت اتریوم در آن زمان، این تحلیلگر فاش کرد که SOL ممکن است مسیر رشد مشابهی را با عملکرد گذشته اتریوم در چرخه گذشته دنبال کند. او خاطرنشان کرد که اتریوم در سال ۲۰۲۰ افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و در نهایت به بالاترین سطح تاریخی جدیدی رسید.

بر اساس حرکات قیمت فعلی سولانا، Kaleo پیش بینی می کند که این ارز دیجیتال می تواند در بازار صعودی فعلی به هدف معقول ۱۰۰۰ دلار برسد. این افزایش بالقوه قیمت مبتنی بر این فرض است که سولانا عملکرد قیمت صعودی اتریوم در چرخه قبلی را تکرار خواهد کرد.

از ابتدای سال، عملکرد قیمت سولانا به طور قابل توجهی صعودی بوده و شاهد افزایش قیمت های قابل توجهی بوده است که در برخی مواقع آن را تا ۲۰۰ دلار افزایش داده است. اگرچه این ارز دیجیتال سهم خود را از کاهش قیمت تجربه کرده است و در هفته گذشته بیش از ۹ درصد کاهش یافته است. با توجه به آخرین به روزرسانی، قیمت این ارز دیجیتال در ۱۴۳.۶ دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش ۰.۴۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است، طبق گفته CoinMarketCap.

با توجه به اصول بنیادی قیمت نسبتا قوی سولانا در میان نوسانات بازار، تحلیلگران رمز ارز همچنان انتظارات صعودی خود را برای این آلت کوین ابراز می کنند. یک تحلیلگر رمز ارز با نام کاربری «Crypto Jack» خاطرنشان کرده است که سولانا به تدریج در حال نزدیک شدن به سطوح مقاومت بحرانی است. او پیش بینی می کند که اگر این ارز دیجیتال بالای ۱۹۰ دلار شکسته شود، می تواند به زودی برای یک رالی انفجاری به سمت بالا آماده شود.

همچنین بخوانید: رشد ۲۳ درصدی یک ماهه سولانا در میان نوسانات اخیر بازار ارزهای دیجیتال

تحلیلگران بر روی رالی صعودی ۱۰۰۰ دلاری سولانا دو برابر می شوند

یک تحلیلگر رمز ارز به نام «Crypto Curb» در ایکس با اشتراک گذاری پیش بینی های صعودی مشابه با Kaleo، اهداف قیمت جدیدی را برای سولانا منتشر کرده است. طبق پست Curb، سولانا قبل از رسیدن به سقف جدید در ۱۰۰۰ دلار، افزایش قیمت ثابت را تجربه خواهد کرد.

با به اشتراک گذاشتن نمودار قیمت حرکت سولانا از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴، این تحلیلگر فاش کرد که SOL در ۱۷۰ روز گذشته بین محدوده ۱۲ تا ۲۱۰ دلار در حال تثبیت بوده است. در این مدت، دیده شده است که این ارز دیجیتال بین سطوح حمایت و مقاومت ماهانه در حال جهش است.

نمودار قیمت سولانا

Curb پیش بینی می کند که پس از خروج سولانا از فاز تثبیت فعلی، این ارز دیجیتال احتمالاً شاهد حرکت صعودی قابل توجهی خواهد بود. او انتظار دارد که ابتدا یک صعود سریع به محدوده ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار و سپس افزایش حتی بزرگتر به بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر داشته باشد.

نمودار قیمت سولانا

همچنین بخوانید: تحلیل سولانا؛ ورود به فاز تثبیت و کاهش نوسانات

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.