counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,462,372,074,744
حجم معاملات 110,869,696,649
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $68,139.56
اپل رندر
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 45 زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل و OpenAI در حال همکاری برای ادغام ChatGPT در iOS

اپل و OpenAI در حال همکاری برای ادغام ChatGPT در iOS

اگر هر دو طرف قرارداد را امضا کنند، انتظار می رود ChatGPT وارد به‌روزرسانی نرم‌افزار عامل بعدی اپل، iOS ۱۸، شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق گفته افراد مطلع، غول فناوری اپل ظاهراً در مراحل پایانی مذاکره برای عقد قرارداد با OpenAI برای استفاده از ویژگی‌های ChatGPT در آیفون است.

طبق گزارش بلومبرگ در ۱۱ اردیبهشت، در صورت نهایی شدن این برنامه، ویژگی های ChatGPT در به‌روزرسانی نرم‌افزار آینده اپل، iOS ۱۸، اجرا خواهد شد. گزارش شده است که اپل همچنین در حال مذاکره با Alphabet، شرکت مادر گوگل، در رابطه با ادغام بالقوه چت بات ژمینی است. با این حال، به نظر می رسد این مذاکرات به اندازه مذاکرات با اپل پیشرفت نکرده است.

در این مرحله مشخص نیست که آیا کاربران می‌توانند این ویژگی‌ها را در دستگاه‌های خود به‌عنوان بخشی از سیستم‌عامل جدید غیرفعال کنند یا خیر. تنها یک سال پیش، شایعاتی مبنی بر محدود کردن استفاده شرکت از ChatGPT توسط اپل به دلیل نگرانی در مورد به خطر افتادن داده‌های حساس منتشر شد. با این حال، در اوقات اخیر گزارش‌های فزاینده‌ای مبنی بر تلاش اپل برای راه‌اندازی بخش هوش مصنوعی (AI) خود وجود داشته است.

در ۳۰ آوریل، کوین تلگراف گزارش داد که اپل برای ساخت تیم متخصصان هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خود، از گوگل متخصص جذب کرده است. علاوه بر گردهم آوردن تیم‌های متخصص هوش مصنوعی، اپل همچنین اخیراً دو استارت‌آپ هوش مصنوعی محلی را در زوریخ، سوئیس، خریداری کرده است که منجر به ساخت یک آزمایشگاه «محرمانه» در این منطقه به نام «Vision Lab» شده است.

همچنین بخوانید: اپل در حال ساخت آزمایشگاه هوش مصنوعی «محرمانه»

اپل در ۱۱ مه در سخنرانی اصلی خود که تراشه M4 خود را در آخرین آیپد به نمایش گذاشت، از Octane - نرم افزار طراحی سه بعدی که توسط Render Network پشتیبانی می شود - نام برد.

پس از این اشاره، توکن رندر (RNDR) ۱۱ درصد جهش کرد. طبق داده های کوین مارکت کپ، در میان ۱۰ توکن برتر هوش مصنوعی، بیشترین رشد را در ۷ روز گذشته داشته است، در حالی که Fetch.ai (FET) در مدت زمان مشابه ۰.۷۷ درصد کاهش یافته است و SingularityNET (AGIX) ۰.۱۵ درصد کاهش یافته است.

منبع: CoinTelegraph

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.