ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,413,668,386,142
حجم معاملات 128,384,370,707
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $62,779.35
آوالانچ ارز دیجیتال آلت کوین رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 2 دقیقه

آوالانچ میزبان وام های رهنی توکن شده توسط هومیوم

آوالانچ میزبان وام های رهنی توکن شده توسط هومیوم

این وام‌ها هم اکنون در ایالت کلرادو قابل دریافت هستند و برنامه‌هایی برای گسترش به سایر ایالات نیز وجود دارد.

هومیوم (Homium) که یک پلتفرم وام‌دهی و اوراق بهادارسازی مبتنی بر ارزش سهام املاک است، اولین وام‌های رهنی خود را با پشتوانه افزایش ارزش خانه بر روی شبکه آوالانچ (Avalanche) راه‌اندازی کرده است.

این عرضه با توجه به محبوبیت روزافزون توکنایز کردن دارایی‌های واقعی (RWA) انجام می‌شود، که برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند بازار آن تا ۱۰ تریلیون دلار در این دهه رشد خواهد کرد. توکنایز کردن فرآیندی است که در آن یک نمایش دیجیتالی از دارایی واقعی - در این مورد وام رهنی - بر روی بلاکچین صادر می‌شود.

وام‌های هومیوم در حال حاضر در ایالت کلرادو در دسترس هستند و برنامه‌هایی برای گسترش به سایر ایالات نیز وجود دارد. به عنوان بخشی از تضمین وام، صاحبان خانه متعهد می‌شوند بخشی از افزایش ارزش خانه خود را اختصاص دهند. سرمایه‌گذاران، یعنی کسانی که این وام را تامین مالی می‌کنند، دارایی توکنایز شده‌ای را دریافت می‌کنند که بر افزایش ارزش مجموعه‌ای از وام‌های رهنی مبتنی بر افزایش ارزش سهام صادر شده در هومیوم نظارت می‌کند.

طبق بیانیه مطبوعاتی، هدف این است که به آزادسازی ارزش راکد خانه و پرداختن به مشکلات توانایی مالی خرید مسکن در سناریوهای مختلف کمک شود. هومیوم همچنین از طریق اوراق بهادار دیجیتال با پشتوانه سهام مالکیت خانه، دارایی قابل سرمایه‌گذاری را به سرمایه‌گذاران نهادی ارائه می‌دهد. تامی مرسیان، مدیرعامل هومیوم گفت: «هومیوم در حال ایجاد یک کلاس دارایی جدید و ارزشمند برای سرمایه‌گذاران نهادی است و منبع جدیدی از بازدهی بدون همبستگی و با محافظت در برابر تورم را در سبد اصلی آن‌ها فراهم می‌کند.»

همچنین بخوانید: جهش بیت‌کوین و میم‌کوین‌ها: سولانا و آوالانچ در اوج!

این شرکت همچنین در دور تامین مالی سری A به رهبری Sorenson Impact Group و Blizzard، صندوق اکوسیستم آوالانچ، ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد. آوالانچ در جولای سال گذشته ۵۰ میلیون دلار برای خرید دارایی‌های توکنایز شده ایجاد شده روی لایه ۱ خود اختصاص داد. این دارایی‌های توکنایز شده شامل سهام، اعتبار، املاک و مستغلات و کالاها می‌شوند.

منبع: CoinDesk

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.