ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,156,523,737,929
حجم معاملات 161,214,547,201
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,043.26
ارز دیجیتال تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین توکن های DeFi برای خرید قبل از شروع روند صعودی!

بهترین توکن های DeFi برای خرید قبل از شروع روند صعودی!

در حالی که قیمت بیت کوین در سطح ۵۸ هزار دلاری ثابت مانده است، بازار گسترده تر تقسیم شده است. با آماده شدن توکن های دیفای و میم کوین ها برای روند صعودی بعدی، برخی از آلت کوین ها با عرضه شدید مواجه هستند. در میان بخش دیفای، در اینجا گزینه هایی برای خرید برای یک هفته صعودی پیش رو وجود دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

توکن های دیفای پیشنهادی برای خرید:

کانوکس فایننس

با ارزش بازار ۲۳۲ میلیون دلاری، قیمت CVX در سطح ۲.۳۸ دلار معامله می شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۲۸ درصد افزایش یافته است. در نمودار روزانه، عملکرد قیمت CVX یک روند مثبت را نشان می دهد زیرا از خط روند حمایتی باز می گردد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کانوکس فایننس

علاوه بر این، این افزایش به عنوان یک چرخه مثبت آماده برای شروع در یک الگوی مثلث بزرگ تر نزولی در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، RSI تصادفی و خط RSI روزانه علی رغم حرکات جانبی جزئی در قیمت های توکن دیفای، روند مثبتی را حفظ می کنند.

بنابراین، با واگرایی صعودی در حال رشد و هم ترازی مثبت در خطوط RSI تصادفی، شاخص های حرکت یک روند صعودی بالقوه را پیش بینی می کنند. با مقاومت بعدی در سطح ۲.۸۱۱ دلار یا سطح فیبوناچی ۲۳.۶۰ درصد، پتانسیل صعودی در توکن دیفای ۱۸.۱۱ درصد است.

یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ رتبه ۲۳ را در بین ۵۰ ارز دیجیتال برتر دارد و دارای ارزش بازار ۳.۸۴۲ میلیارد دلاری است. علاوه بر این، توکن UNI در قیمت ۶.۴۰ دلار معامله می شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۵ درصد افزایش یافته است.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال یونی سواپ

همچنین بخوانید: چرا بانک های نروژی و سوئیسی سهام مایکرواستراتژی را می خرند؟

نمودار ۴ ساعته توکن UNI پس از سقوط، یک الگوی گوه صعودی را نشان می دهد که با یک الگوی V شکل معکوس می شود. علاوه بر این، روند صعودی یک الگوی سه سرباز سفید را نشان می دهد زیرا UNI در ۱۲ ساعت گذشته ۴.۵۳ درصد بازگشته است.

شکست صعودی گوه صعودی سطح فیبوناچی ۵۰ درصد را در ۶.۷۶۸ دلار پشت سر گذاشته و به سطح فیبوناچی ۷۸.۶۰ درصد در ۷.۸۱۱ دلار می رسد. از سوی دیگر، قیمت توکن دیفای ممکن است سطح حمایت ۵.۸۰۵ دلار یا سطح فیبوناچی ۲۳.۶۰ درصد را مجدداً آزمایش کند.

AAVE (AAVE)

AAVE یک روند جانبی را در نمودار هفتگی زیر سطح فیبوناچی ۲۳.۶۰ درصد نشان می دهد. با این حال، جهش هفتگی ۲۰.۸۸ درصدی نشان دهنده یک رالی بازگشت بالقوه در توکن دیفای است.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آوی

از آنجایی که شاخص MACD یک تقاطع صعودی ایجاد می کند، خط RSI هفتگی از خط وسط به سمت بالا افزایش می یابد. از این رو، شاخص های حرکت احتمال یک چرخه گاوی را تقویت می کنند. با یک روند بهبودی که از سطح فیبوناچی ۲۳.۶۰ درصد در ۱۵۹ دلار فراتر می رود، توکن دیفای می تواند به سطح ۲۲۹ دلار حرکت کند.

همچنین بخوانید: روسیه به دنبال راه اندازی صرافی ارز دیجیتال ملی

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.