counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,449,884,945,239
حجم معاملات 128,751,603,485
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,885.66
بایننس صرافی رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 21 زمان مطالعه: 3 دقیقه

دروغ‌گویی بایننس ایالات متحده به دادگاه: اعتراض کوکران به ادعای حسابرس

دروغ‌گویی بایننس ایالات متحده به دادگاه: اعتراض کوکران به ادعای حسابرس

به گفته آدام کوکران، یکی از مدیران اجرایی با تجربه فین‌تک و سرمایه‌گذار نجات‌دهنده، بایننس ایالات متحده آنقدر کوچک است که حسابرس نباید هیچ مشکل یا نگرانی با حساب و کتاب‌های خود داشته باشد.

کانال تلگرام مارکت فلو

نکات کلیدی

  • آدام کوکران می‌گوید که حسابرس‌ها نباید مشکلی با دفترچه حساب‌های بایننس یو‌اس داشته باشند.
  • کوکران از بایننس به دلیل اقدامات در پرونده جاری با SEC انتقاد کرد.
  • SEC اخیرا بایننس را به عدم همکاری در تحقیقات جاری متهم کرده است.

بایننس ایالات متحده آنقدر کوچک است که یک حسابرس نباید مشکل یا نگرانی در مورد حساب‌های آن داشته باشد. اگر نتوانند حساب‌های خود را درست نگه دارند، تصور کنید چه آشفتگی‌هایی در مقیاس جهانی ایجاد می‌کند.

کوکران پستی را در برنامه X به اشتراک گذاشت که حاوی جزئیات یک شهادت ویرایش شده توسط حسابرس بایننس است. به نظر می‌رسد این شهادت بر روی Ceffu، سیستمی که بایننس در آپریل ۲۰۲۳ به عنوان حضانت دارایی‌های خود تغییر نام داد، تمرکز داشته باشد. در اعلان تغییر نام، بایننس اعلام کرد که این انتقال شامل گذر از یک دامنه موجود برای نگهداری دارایی‌های بایننس به یک دامنهٔ جدید خواهد بود.

کوکران با بیان ناراضیتی خود اشاره کرد که بایننس در دادگاه دروغ گفته است. به گفته وی، متولی ایالات متحده بایننس، بایننس اینترنشنال بوده است. با این حال، او گفت که این صرافی رمزارزی در بیانیه‌ای قبلی به خلاف این اظهار کرده است. این سرمایه گذار باتجربه همچنین اشاره کرد که شهادت حسابرسان خارجی به عنوان «نگرانی حسابرسان» مطرح می شود که به نظر او کار ایده آلی نیست.

کوکران نگرانی خود را نسبت به قابلیت بایننس برای مدیریت کسب‌وکار جهانی خود ابراز کرد و اضافه کرد که  ممکن است نتواند حساب‌های خود را در یک واحد کوچک مانند Binance US به درستی نگه دارد.

همچنین بخوانید: انتقال ۱۰ میلیون CHZ به صرافی بایننس به عنوان کمک مالی از سوی چیلیز

بر اساس گزارش‌ها، SEC اخیراً به بایننس اتهام عدم همکاری در تحقیقات جاری را وارد کرده است. SEC ادعا کرده که بایننس با استفاده از Ceffu، در نقض توافق قبلی برای جلوگیری از انتقال دارایی‌ها به خارج از کشور اقدام کرده‌است.

این سازمان نظارتی افزوده است که BAM، موجودیت نگه‌دارنده بایننس، مدرک کافی را در تحقیق ارائه نداده است. این نهاد نظارتی افزوده است که BAM فقط حدود 220 سند ارائه داده است و بیشتر آن‌ها «اسکرین شات های نامفهوم» بدون تاریخ یا امضاهای معتبر بوده‌اند.

صرافی رمزارزی Binance US به اتهام ارائه خدمات سهامی، تسویه و کارگزاری که در تضاد با قانون اوراق بهادار فدرال ایالات متحده است، از سوی SEC مورد اتهام قرار گرفته است.

همچنین بخوانید: کاهش ۸۳ درصدی حجم معاملات ماهیانه روبل روسیه در صرافی بایننس طی دو سال گذشته

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.