counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,447,239,661,063
حجم معاملات 117,390,019,873
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,813.44
رمزارز صرافی بایننس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاهش ۸۳ درصدی حجم معاملات ماهیانه روبل روسیه در صرافی بایننس طی دو سال گذشته

کاهش ۸۳ درصدی حجم معاملات ماهیانه روبل روسیه در صرافی بایننس طی دو سال گذشته

حجم معاملات ماهیانه روبل روسیه (RUB) در صرافی بایننس در دو سال گذشته بیش از ۸۳ درصد کاهش یافته است. در عین حال، حجم معاملات هریونیای اوکراین (UAH) نیز در بزرگترین صرافی رمزارزها بیش از از روبل روسیه کاهش یافته است. این احتمال وجود دارد که درگیری مداوم بین روسیه و اوکراین علت این کاهش باشد.

کانال تلگرام مارکت فلو

نکات کلیدی:

  • حجم معاملات ماهیانه روبل روسیه (RUB) در صرافی بایننس در ۲ سال گذشته، ۸۳ رصد کاهش یافته است.
  • حجم معاملات ماهیانه RUB از ۵۰۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱، به ۸۵ میلیون دلار در سال ۲۰۳۲۳ رسیده است.
  • در همین حال، حجم معاملات هریونیا اوکراین (UAH) بیش از روبل کاهش یافته است.

شرکت تحقیقاتی رمزارز Kaiko امروز توییتی با مضمون این کاهش منتشر کرده است. بر اساس داده‌های معاملاتی جمع‌آوری شده توسط این شرکت، حجم معاملات ماهانه روبل از ۵۰۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به ۸۵ میلیون دلار در سال جاری رسیده است که حاکی از کاهش ۸۳.۲ درصدی است.

حجم معاملات روبل روسیه در بایننس در میانه سال ۲۰۲۳ به زیر ۱۰۰ میلیون دلار افت کرد و به کاهش خود ادامه داد و در آپریل امسال به پایین‌ترین حد خود در دو سال گذشته رسید. با این وجود، نکته‌ی جالب توجه این است که در پی افزایش تنش‌ها بین روسیه و اوکراین، در فوریه ۲۰۲۲ شاهد افزایش قابل توجهی در معاملات ماهیانه روبل بودیم.

همچنین بخوانید: شیبا اینو به تازگی رکورد جدیدی را ثبت کرده است

در این حال، حجم معاملات ماهانه هریونیای اوکراین در صرافی بایننس، بیش از روبل کاهش یافته است. تحقیقات Kaiko نشان می‌دهد که حجم معاملات UAH نیز پس از درگیری در فوریه سال گذشته، مشابه روبل افزایش یافته و حجم ماهانه آن را نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار رساند. با این حال، در ماه‌های پس از آن، حجم معاملات ماهانه UAH، به حدود ۵۰ میلیون دلار کاهش یافت.

داده‌های معاملاتی جدید Kaiko نشان می‌دهد که حجم معاملات ماهانه هریونیای اوکراین کمتر از ۲۰ میلیون دلار است. داده‌های ترافیک آنلاین نشان می‌دهد که تریدر‌های روسی همچنان یکی از مهم‌ترین بازدیدکنندگان سایت صرافی بایننس هستند و تقریبا ۶ درصد از کاربران این صرافی بزرگ را در سه ماهه گذشته تشکیل می‌دهند. تریدرهای اوکراینی نیز بیش از ۴.۵ درصد از ترافیک این سامانه معاملاتی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بخوانید: افزایش پنج درصدی قیمت پالیگان پس از اعلام شراکت جدید

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.