ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,518,827,128,665
حجم معاملات 116,307,965,292
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,914.07
بیت کوین اتریوم رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 21 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین ۴۴ هزار دلاری و انباشت بیشتر نهنگ ها

بیت کوین ۴۴ هزار دلاری و انباشت بیشتر نهنگ ها

بیت کوین (BTC) در روز چهارشنبه با افزایش انباشت بیت کوین توسط دارندگان بزرگ و بالاترین رکوردهای جدید در شاخص های سهام ایالات متحده، بیش از ۴۴ هزار دلار افزایش یافت و به بالاترین حد چهار هفته اخیر رسید.

ادامه پیشرفت‌ها برای بازارهای سهام ایالات متحده همچنین احتمالاً از دارایی‌های ریسکی مانند کریپتو پشتیبانی می‌کند و شاخص‌های کلیدی به بالاترین حد خود در تمام دوران رسیده‌اند.

بزرگترین و قدیمی ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار از ۴۲۷۰۰ دلار در اوایل روز به ۴۴۳۰۰ دلار رسید که بالاترین قیمت آن از ۱۲ ژانویه، یک روز پس از شروع معاملات صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ایالات متحده بود.

پیشرفت ۲.۵ درصدی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، رشد ۱.۶ درصدی کوین دسک را در بازه زمانی مشابه افزایش داده است. اتریوم (ETH) در میان دیگر حرکت های صعودی قرار دارد که ۲.۳ درصد جلوتر است. ارز دیجیتال کاردانو (ADA) با ۰.۴ درصد کاهش هنوز عقب مانده است.

تحلیلگران بیت فینکس در اوایل این هفته اشاره کردند که افزایش فروش توسط ماینرها می تواند دلیلی برای تحت فشار قرار گرفتن قیمت بیت کوین اخیرا بوده باشد. با این حال، امروز جریانی مخالف ممکن است فروشندگان را تحت تأثیر قرار دهد.

علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو، در پست ایکس در روز چهارشنبه اشاره کرد که نهنگ های بیت کوین (سرمایه گذاران بزرگ) انباشت دارایی خود را افزایش دادند. مارتینز با استناد به داده های گلس‌نود گفت، تعداد کیف پول های بیت کوین با بیش از هزار توکن (تقریباً ۴۴ میلیون دلار) به بالاترین رقم در چند ماه گذشته یعنی ۷۳ افزایش یافت.

ادامه پیشرفت‌ها برای بازارهای سهام ایالات متحده احتمالاً از دارایی‌های ریسکی مانند کریپتو نیز پشتیبانی می‌کند، با بسته شدن S&P ۵۰۰ در بالاترین حد خود از سطح ۵۰۰۰، میانگین صنعتی داوجونز تنها چند تیک از بالاترین رکورد خود بود و فناوری نزدک کامپوزیت سنگین به رکورد خود ادامه داد.

همچنین بخوانید: صندوق های ETF بیت کوین بلک راک و فیدلیتی در صدر برترین های ماه

به نظر می رسد نگرانی ها در مورد سلامت بانک منطقه ای New York Community Bancorp (NYCB) با کاهش زیان های بزرگ اولیه روز و بسته شدن ۶.۷٪ افزایش یافته است. این وام دهنده اواخر روز سه شنبه بیانیه ای صادر کرد تا فعالان بازار را در مورد نقدینگی و ثبات سپرده خود آرام کند، پس از آن که آژانس رتبه بندی مودیز اعتبار خود را به درجه ناخواسته کاهش داد.

رهبری رشد آلت کوین‌ها با افزایش امید به ETF اتریوم

افزایش اتر اتریوم (ETH) برای اولین بار در دو هفته گذشته با افزایش خوش بینی ETF نقطه ای آن را به بالای ۲۴۰۰ دلار رساند.

در اوایل روز، مدیران دارایی آرک اینوست و ۲۱ شیرز برنامه مشترک خود را اصلاح کردند تا اجازه ایجاد پول نقد را بدهند، و آن را با ETF های بیت کوین بیت کوین که اخیراً تأیید شده است، هماهنگ تر کردند تا شاید پیشگیرانه رگولاتورها راضی باشند. پرونده به روز شده همچنین به طور آزمایشی امکان قرار دادن برخی از توکن های صندوق را برای کسب پاداش باز کرد.

توکن‌های مجاور اتر مانند مقیاس‌پذیری شبکه Polygon's MATIC، Optimism's OPT، Arbitrum's ARB 2٪ -4٪ پیشرفت کردند، در حالی که پروتکل staking مایع Lido's LDO 5٪ افزایش یافت.
 

همچنین بخوانید: بیت‌کوین برای گسترش نیاز به DeFi و برنامه‌های کاربردی دارد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.