ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,943,697,604,080
حجم معاملات 82,163,536,903
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,295.73
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاهش دوباره بیت کوین؛ فرصت خرید یا سقوط ادامه‌دار؟

کاهش دوباره بیت کوین؛ فرصت خرید یا سقوط ادامه‌دار؟

قیمت بیت کوین روند اصلاحی نزولی را از محدوده مقاومتی ۷۱،۶۵۰ دلار آغاز کرد. در حال حاضر، بیت کوین در حال تثبیت است و ممکن است به سمت سطح حمایتی ۶۹،۵۰۰ دلار اصلاح شود.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • بیت کوین برای عبور از سطح ۷۱،۵۰۰ دلار تلاش کرد و سپس روند اصلاحی نزولی را آغاز کرد.
  • قیمت در حال حاضر بالای ۷۰،۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • شکستی به زیر خط روند صعودی کلیدی با حمایت در سطح ۷۰،۶۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD رخ داد.
  • اگر حرکت به زیر سطح ۷۰،۰۰۰ دلار صورت گیرد، این جفت ارز دیجیتال ممکن است بیشتر کاهش یابد.

قیمت بیت کوین اصلاح را آغاز کرد

قیمت بیت کوین افزایش خود را بالاتر از سطح ۷۰،۰۰۰ دلار ادامه داد. بیت کوین توانست سطوح ۷۰،۵۰۰ دلار و ۷۱،۲۰۰ دلار را بشکند تا بیشتر به منطقه مثبت حرکت کند. با این حال، فروشندگان در نزدیکی منطقه ۷۱،۶۵۰ دلار فعال بودند.

در سطح ۷۱،۶۸۲ دلار قله ای شکل گرفت و قیمت روند اصلاحی نزولی را آغاز کرد. قیمت از سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶٪ موج صعودی از کف ۶۷،۲۸۵ دلار به سقف ۷۱،۶۸۲ دلار پایین آمد. همچنین شکستی به زیر خط روند صعودی کلیدی با حمایت در سطح ۷۰،۶۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD رخ داد.

قیمت سطح حمایتی ۷۰،۲۰۰ دلار را آزمایش کرد. در حال حاضر، بیت کوین در حال حاضر بالای ۷۰،۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. در جهت صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۷۰،۸۰۰ دلار با مقاومت روبرو است.

اولین مقاومت اصلی می تواند سطح ۷۱،۲۰۰ دلار باشد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند سطح ۷۱،۶۵۰ دلار باشد. عبور صریح از مقاومت ۷۱،۶۵۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت بالا سوق دهد. در صورت تحقق این سناریو، قیمت می تواند افزایش یابد و سطح مقاومت ۷۲،۰۰۰ دلار را آزمایش کند. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است بیت کوین را به سمت مقاومت ۷۳،۲۰۰ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: معامله‌گران آپشن: بیت‌کوین آماده فتح قله جدید ۷۴ هزار دلاری!

کاهش بیشتر برای بیت کوین؟

اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومتی ۷۱،۲۰۰ دلار عبور کند، ممکن است به روند نزولی خود ادامه دهد. نزدیکترین حمایت در سمت نزولی نزدیک سطح ۷۰،۲۰۰ دلار است.

اولین حمایت اصلی سطح ۷۰،۰۰۰ دلار است. حمایت بعدی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۶۹،۵۰۰ دلار یا سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰٪ موج صعودی از کف ۶۷،۲۸۵ دلار به سقف ۷۱،۶۸۲ دلار در حال شکل گیری است. هر گونه کاهش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۶۸،۵۰۰ دلار در کوتاه مدت سوق دهد.

شاخص های فنی

  • مکدی ساعتی (MACD) – مکدی در حال حاضر در منطقه صعودی در حال از دست دادن سرعت است.
  • شاخص قدرت نسبی ساعتی (RSI) – RSI برای BTC/USD اکنون پایین تر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح اصلی حمایت – ۷۰،۲۰۰ دلار و سپس ۷۰،۰۰۰ دلار.
  • سطوح اصلی مقاومت – ۷۱،۲۰۰ دلار و ۷۱،۶۵۰ دلار.

همچنین بخوانید: رشد انفجاری بیت کوین! صعود به بالای ۷۱ هزار دلار

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.