ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,931,999,929,574
حجم معاملات 84,242,141,083
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $53,933.08
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 45 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سقوط آزاد بیت کوین پس از جابجایی ۲٫۶ میلیارد دلاری توسط Mt. Gox

سقوط آزاد بیت کوین پس از جابجایی ۲٫۶ میلیارد دلاری توسط Mt. Gox

قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح از اواخر فوریه سقوط کرد و از حمایت کلیدی قیمت عبور کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح از اواخر فوریه سقوط کرد و از حمایت کلیدی قیمت عبور کرد.
  • صبح زود روز جمعه، صرافی تعطیل شده Mt. Gox، ۴۷،۲۸۸ واحد بیت کوین را از حافظه سرد به یک آدرس جدید منتقل کرد.

فروش گسترده بیت کوین (BTC) در طول معاملات آسیایی روز جمعه ادامه یافت، زیرا صرافی تعطیل شده Mt. Gox مقدار قابل توجهی بیت کوین را به یک کیف پول جدید منتقل کرد که احتمالا برای بازپرداخت طلبکاران آماده می شود. بر اساس داده های پلتفرم های تریدینگ ویو و کوین دسک، ارزش بزرگترین ارز دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار، با بیش از ۴ درصد کاهش به ۵۳,۶۰۰ دلار رسید که پایین ترین سطح از ۲۶ فوریه به شمار می رود.

طبق گزارش شرکت تحلیل بلاک چین آرکھام اینتلجنس، در ساعت ۰:۲۷ بامداد به وقت هماهنگ گرینویچ، صرافی Mt. Gox، تعداد ۴۷,۲۸۸ بیت کوین (به ارزش ۲.۶ میلیارد دلار) را از کیف پول سرد به یک کیف پول جدید منتقل کرد. این صرافی قرار است دارایی های سرقت شده از مشتریان خود در هک سال ۲۰۱۴ را توزیع کند.

بازپرداخت های قریب الوقوع که شامل ۱۴۰,۰۰۰ بیت کوین (به ارزش ۷.۷۳ میلیارد دلار)، ۱۴۳,۰۰۰ بیت کوین کش و ين ژاپن است، ماه گذشته اعلام شد. از آن زمان، معامله گران نگران بوده اند که طلبکارانی که یک دهه با صبر منتظر بازپرداخت بوده اند، بلافاصله پس از دریافت کوین ها آن ها را فروخته و فشار فروش گسترده ای در بازار ایجاد کنند. لازم به ذکر است که در زمان هک شدن صرافی در سال ۲۰۱۴، بیت کوین حدود ۶۰۰ دلار معامله می شد و امروزه ارزش آن به بیش از ۵۵,۰۰۰ دلار رسیده است.

چند تحلیلگر اخیراً سعی کرده اند با گفتن اینکه فشار فروش احتمالی ناشی از بازپرداخت ها محدود خواهد بود، اوضاع را آرام کنند، اما این تلاش ها بی فایده بوده است. بیت کوین در هفت روز گذشته ۱۰ درصد و در چهار هفته گذشته ۲۲ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید: سقوط آزاد بیت کوین! فرصت خرید یا فرار؟

این فروش شدید، سطح حمایتی افقی ۵۶,۵۰۰ دلار را که از کف  قیمتی ماه می شکل گرفته بود، به یک سطح مقاومتی تبدیل کرده است. علاوه بر این، فروشندگان موفق شده اند زیر سطح میانگین متحرک ساده (SMA) ۲۰۰ روزه و خط روند صعودی بازار جای پایی برای خود باز کنند.

نمودار تحلیل قیمت بیت کوین

همچنین بخوانید: بنیانگذار ترون خواهان خرید بیت کوین های دولت آلمان!

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.