counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,808,239,726
حجم معاملات 130,704,481,083
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,891.99
بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 1 دقیقه

افزایش قیمت بیت‌کوین به ۲۸ هزار دلار با امید به تایید ETF

افزایش قیمت بیت‌کوین به ۲۸ هزار دلار با امید به تایید ETF

بیت‌کوین در ساعات صبح آسیایی روز دوشنبه با امید به تأیید یک صندوق معاملاتی مبادله‌ای بیت‌کوین (ETF) در ماه‌های آینده، باعث امیدهای گاوها شد و حدود ۴.۵٪ افزایش یافت.

کانال تلگرام مارکت فلو

پیشتر بیت‌کوین در نزدیکی 28 هزار دلار معامله می‌شد و تمامی ضررهای هفته گذشته را جبران کرد. این افزایش به نظر می‌رسد ادامه واکنش روز جمعه به تصمیم کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات آمریکا (SEC) برای عدم انتقاد از تصمیم گری‌اسکیل اعلام شده در مورد صندوق بیت‌کوین معاملاتی مبادله‌ای راهی سازد.

به نظر می‌رسد که SEC دیگر اعتراضی به تصمیم تبدیل صندوق بیت‌کوین معاملاتی معروف گری‌اسکیل به یک ETF مبادله‌ای اعلام نکند، به گونه‌ای که احتمال تبدیل شدن تراست بیت‌کوین گری‌اسکیل به یک ETF مبادله‌ای جذابتر در ایالات متحده افزایش یابد.

همچنین بخوانید: هیجان‌زدگی سم آلتمن مدیر عامل OpenAI در خصوص بیت کوین علیرغم تلاش دولت ایالات متحده آمریکا برای کنترل این ارز دیجیتال

این باعث افزایش احتمال می‌شود که اعتماد به بیت‌کوین گری‌اسکیل GBTC به یک ETF مبادله‌ای جذاب‌تر تبدیل شود.
 

همچنین بخوانید: انتقاد همکار سابق کریگ رایت، مدعی هویت ساتوشی ناکاموتو

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.