counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,446,345,578,569
حجم معاملات 116,680,853,201
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,825.86
بیت کوین رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازگشت قیمت بیت‌کوین به 45 هزار دلار با بازتاب ETF بیت‌کوین

بازگشت قیمت بیت‌کوین به 45 هزار دلار با بازتاب ETF بیت‌کوین

با نزدیک شدن به پایان بازی ETF بیت کوین، نوسان قیمت این ارز دیجیتال باعث می شود معامله گران محتاط باشند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین (BTC) در حوالی گشایش وال استریت در ۸ ژانویه مجدداً قیمت ۴۵ هزار دلار را لمس کرد زیرا هجوم صندوق قابل معامله در بورس (ETF) نوسانات جدیدی را به بازار این ارز تزریق کرد.

ETF های بیت‌کوین هشدارهای جدیدی را برای لیکویدیشن اعلام می‌کنند

داده های کوین تلگراف مارکتز پرو و تریدینگ ویو نزدیک به ۳ درصد افزایش قیمت روزانه BTC را نشان می‌دهد. بزرگترین ارز دیجیتالی خریدهای تازه‌ای را می‌بیند که تریدرها سرمایه‌گذاری خود را افزایش داده‌اند.

منابع معاملاتی Material Indicators در X (توئیتر سابق) اعلام کرد: «اگر امروز تأییدیه ای صادر نشود، سفته بازان ETF خوشحال نخواهند شد، اما شایعات این است که چهارشنبه روز نزدیکی خواهد بود.»

«این بدان معنی است که باید برای یک شوک پتانسیلی دیگر آماده بود. نهنگ‌ها می‌خواهند دست‌های ضعیف را متزلزل کرده و در قیمت‌های پایین‌تر خریداری انجام دهند.»

نمودار قیمت بیت کوین ۴۵ هزار دلار

Material Indicators به لیکویید شدن‌های هفته گذشته اشاره کرد که با بازگشایی موقعیت‌های خرید BTC، بخش‌های زیادی از معاملات رانگ را حذف کرد.

همچنین بخوانید: ارسال ۱.۱۹ میلیون دلار بیت کوین به کیف پول جنسیس ساتوشی ناکاموتو

قیمت بیت کوین کاهش قیمت طلا را نادیده می گیرد

در همین حال، اسامی شناخته‌شده از جامعه بیت‌کوین، با وجود افزایش اطمینان در مورد راه‌اندازی ETFها، توجه محتاطانه‌ای داشتند.

Hodlonaut، مشاور سرویس نگهداری بیت کوین در بیت کوین ادوایزر، شاهد حرکت های غیرقابل اعتماد بیشتر قیمت برای تصمیم گیری بود.

او به دنبال کنندگان شبکه اجتماعی X گفت: «من تعجب می‌کنم اگر قیمت‌های دیگری در رابطه با ETF وجود نداشته باشد».

«هر بار قبلی که مردم تا این حد در مورد اقدام صعودی قریب‌الوقوع قیمت توافق داشتند، انتظارات کاهش قیمت‌ها وجود داشت.معامله نکنید».

در همین حال، جیمز ون استراتن، پژوهشگر و تحلیلگر داده در شرکت بینش ارزهای رمزنگاری شده کریپتو استیل، کاهش یک درصدی قیمت طلا را به عنوان یک رویداد بالقوه به موقع، با در نظر گرفتن اینکه آیا فعالان بازار ممکن است به سمت بیت کوین «چرخش» پیدا کنند، گزارش کرد.

همچنین بخوانید: راه‌اندازی ETF بیت‌کوین، چالش‌ها و پتانسیل‌های جذب سرمایه در ۲۰۲۴

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.