ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیت کوین به مرز بحرانی ۵۸ هزار دلار رسید

بیت کوین به مرز بحرانی ۵۸ هزار دلار رسید

ضعف قیمت بیت کوین برای اولین بار از اواسط جولای، بازار را زیر سطح ۵۹ هزار دلار کشاند و فشار فروش بی امان بر بیت کوین ادامه دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

تحلیل بیت کوین اکنون انتظار دارد که قیمت BTC به سمت هدف بعدی خود در سطح ۵۸ هزار دلار حرکت کند، زیرا موقعیت های خرید طولانی مدت نابود می شوند.

نمودار قیمت یک ساعته بیت کوین

ضررهای هفتگی بیت کوین به سمت ۱۰ درصد حرکت می کند

داده های کوین تلگراف ماکتز پرو و تریدینگ ویو نشان می دهد که فشار فروش مداوم، BTC/USD را به کمترین سطح سه هفته گذشته رسانده است.

در حالی که یک آخر هفته غم انگیز در حال آماده سازی برای یک بسته شدن هفتگی به همان اندازه غم انگیز است، شرکت کنندگان بازار هشدار می دهند که گاوهای بیت کوین ممکن است در هفته آینده با درد بیشتری مواجه شوند.

کیت آلن، هم بنیانگذار منبع تجاری Material Indicators، در آخرین پست X خود در تاریخ ۴ آگوست نوشت: «بیت کوین وارد شکاف CME شده است، اما از نظر فنی، این شکاف فقط در ساعات معاملات TradFi می تواند پر شود.»

آلن به فاصله بین سطوح بسته شدن و باز شدن در بازارهای آتی بیت کوین CME Group اشاره کرد.

عملکرد قیمت BTC تمایل دارد پس از یک آخر هفته برای «پر کردن» این شکاف ها بالا یا پایین بیاید و در حال حاضر، آن ها سطح ۵۸ هزار دلار را به یک هدف کوتاه مدت تبدیل کرده اند.

معامله گر محبوب داان کریپتو تریدز در پست خود در مورد این موضوع همراه با یک نمودار توضیحی ادامه داد: «بیت کوین اگر با ارزش فعلی خود معامله شود، با یک شکاف جدید CME باز خواهد شد.

ما تقریباً در جعبه سبز شروع به معامله خواهیم کرد. ما هنوز یک شکاف بزرگ باز از ماه گذشته داشتیم که بین ۵۸ تا ۶۱ هزار دلار قرار داشت. اکنون یک شکاف جدید بین حدود ۶۰ تا ۶۳ هزار دلار ایجاد خواهیم کرد. هفته جالبی خواهد بود.»

نمودار قیمت ۴ ساعته CME بیت کوین

در همین حال، آلن پیش بینی کرد که بسته شدن هفتگی که در زمان نگارش این خبر بیش از ۸ درصد کاهش یافته بود، تسکین دائمی نخواهد داشت.

او نتیجه گیری کرد: «با در نظر گرفتن این موضوع، احتمال کمی وجود دارد که شاهد بهبود قیمت BTC برای بسته شدن هفتگی باشیم، اما اگر این اتفاق بیفتد، انتظار دارم که کوتاه مدت باشد.

«انتظار می رود هفته آینده حمایت را آزمایش کرده و شکاف را پر کند. گاوها نمی خواهند پایین ترین سطح جدیدی ببینند.»

نمودار قیمت هفتگی بیت کوین

همچنین بخوانید: چه زمانی بیت کوین بخریم؛ معرفی و تحلیل سطوح خرید

یک نمودار همراه سیگنال های خرید و فروش را از یکی از ابزارهای معاملاتی اختصاصی Material Indicators برجسته کرد.

نوسانات قیمت BTC «ضمانت شده» است

معامله گر محبوب دیگر، CrypNuevo، با افزودن نظرات خود به بحث شکاف CME، استدلال کرد که یک «شستشو» تا سطح ۵۸ هزار دلار تأثیر کاتارتیکی بر احساسات بازار خواهد داشت.

بخشی از یک رشته X در روز آمده است: «چیز دیگر این است که این محدوده بین ۷۲ هزار تا ۶۰ هزار دلار در ذهن همه معامله گران بسیار واضح و روشن بود.

«این بدان معناست که معامله گران خوش بین در سطح ۶۰ تا ۶۱ هزار دلار خریداری کرده اند. یک شستشو تا ۵۸ هزار دلار آن ها را به اندازه کافی می ترساند تا موقعیت خود را رها کنند. این ممکن است ترفندی باشد که بازار به آن نیاز دارد.»

نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین

داده های منبع نظارتی کوین گلس میزان آسیب دیدگی موقعیت های خرید طولانی BTC در روزهای اخیر را برجسته می کند.

از ۱ آگوست تاکنون، تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار از موقعیت های خرید طولانی منحل شده است و BTC/USD با کاهش زیر ۶۰ هزار دلار، بخش عمده ای از نقدینگی خرید را کاهش داده است.

نمودار لیکویید شدن بیت کوین

داان کریپتو تریدز در کنار داده های دفتر سفارش جفت BTC/USDT در بزرگترین صرافی جهانی باینانس پاسخ داد: «روند نزولی بی امان اما بسیاری از سفارش ها شروع به ظاهر شدن کرده اند.

«خریدهای طولانی نابود می شوند، فروش های کوتاه وارد می شوند، خریداران دیپ وارد می شوند. نوسان در اینجا تضمین شده است.»

نقشه گرمایی لیکویید شدن بیت کوین

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، محدوده ۵۶ تا ۶۰ هزار دلار برای گاوها حمایت کلیدی برای حفظ خواهد بود.

همچنین بخوانید: بیت کوین ۶۱ هزار دلار را از دست داد!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.