counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,461,308,740,819
حجم معاملات 109,926,747,598
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $68,066.21
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 25 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین ۶۹ هزار دلاری؛ جبران افت آوریل بیت کوین با رشدی ۵ درصدی

بیت کوین ۶۹ هزار دلاری؛ جبران افت آوریل بیت کوین با رشدی ۵ درصدی

بیت کوین در تاریخ ۴ آوریل با افزایش روزانه ۴۰۰۰ دلاری مواجه شد، زیرا معامله‌گران منتظر لیکوئید شدن موقعیت‌های فروشندگان استقراضی بودند.

کانال تلگرام مارکت فلو

گاوهای بیت کوین با افزایش قیمت‌های قبلی، شاهد بازگشت قیمت ۶۹ هزار دلاری به نمودار بیت کوین بودند. رشد قوی تقاضای لحظه‌ای، قیمت بیت کوین را ۴۰۰۰ دلار افزایش داد. داده‌های به دست آمده از کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو، روند صعودی اخیر قیمت بیت کوین را نشان می‌دهد که به قیمت ۶۹۳۲۸ دلار در صرافی بیت استمپ رسید.

با افزایش نزدیک به ۵ درصدی نسبت به پایین‌ترین قیمت روز، بیت کوین تحلیلگران بازار را تحت تاثیر قرار داد. تحلیلگران شاهد بودند که خریداران توانستند ناکارآمدی نمودار را بعد از افت اخیر، جبران کنند. Daan Crypto Trades، یک تحلیلگر شناخته‌شده، بخشی از تحلیل‌های خود را در X (شبکه اجتماعی سابق توییتر) به اشتراک گذاشت و نوشت: “در حال حاضر شاهد شکست قیمت به سمت بالا و پر کردن سریع این ناکارآمدی هستیم.”

او همچنین اضافه کرد: «تقاضای لحظه‌ای قوی و حق بیمه لحظه‌ای نیز وجود دارد.»

Skew، یکی دیگر از تحلیلگران، به همراه سایر تحلیلگران، اشاره کرد که این افزایش قیمت ناشی از خرید در بازار لحظه‌ای است نه بازار مشتقات.

او به دنبال کنندگان خود در X گفت: «تاکنون، به طور واضح شاهد روند صعودی هدایت شده توسط بازار لحظه‌ای هستیم.»

«قراردادهای دائمی تسویه نشده (ناپایداری) قیمت (تقاضای لحظه‌ای) را دنبال می‌کنند. حق بیمه لحظه‌ای (معامله لحظه‌ای بالاتر از قراردادهای دائمی).»

همچنین بخوانید: چرخش در بازار بیت کوین؛ هولدرها می‌فروشند، نوبت تازه‌واردهاست

Skew خاطرنشان کرد که این روند صعودی باید «برای مدت زمان بیشتری» ادامه یابد تا تغییر ماندگاری ایجاد کند. با این حال، پست دیگری اذعان داشت که فروشندگان استقراضی بیت کوین ممکن است به زودی با افزایش قیمت با مشکلاتی مواجه شوند. داده‌های به دست آمده از کوین گلس، منبعی برای پایش بازار، نشان می‌دهد که با عبور قیمت بیت کوین به ۶۸۶۲۰ دلار، ۳۲.۷ میلیون دلار نقدینگی از موقعیت‌های فروش استقراضی خارج شده است.

۶۹ هزار دلار به سطح کانونی آشنا برای قیمت بیت کوین تبدیل می‌شود

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، بازنشانی معیارهای درون-زنجیره‌ای مانع از بازگشت بیت کوین به روند عادی شده بود. با این حال، مقاومت قابل توجهی همچنان وجود داشت، با قیمت ۶۹ هزار دلار - محل بالاترین قیمت تاریخی بیت کوین در اواخر سال ۲۰۲۱ - که همچنان یک نقطه کانونی کلیدی برای قیمت است.

جاش راجر، تحلیلگر و معامله‌گر محبوب، با اشاره به حمایت چشمگیر ارائه شده توسط میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ دوره‌ای (EMA) در تایم فریم ۴ ساعته، خواستار سطوح بالاتر شد. او بخشی از پست خود در X را با این جمله به پایان رساند: «باز هم باید بالاتر از ۷۱ هزار دلار بسته شود.» Skew در همین حال، در کنار نموداری از داده‌های دفترچه سفارش بیت کوین/تتر در بزرگترین صرافی جهانی بایننس، از سطح ۶۹ هزار دلار به عنوان سطحی «مهم» یاد کرد.

او توضیح داد: «افت قیمت از اینجا برای سنجش تقاضای واقعی برای قیمت‌های بالاتر، میزان خریدهای محدود را نشان می‌دهد.»

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: هاوینگ بیت کوین: نهنگ ها برای تغییر بزرگ آماده می شوند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.