ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,160,077,179,293
حجم معاملات 170,798,439,898
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,995.13
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازگشت قدرت به بیت کوین؛ هدف بعدی ۶۸ هزار دلار؟

بازگشت قدرت به بیت کوین؛ هدف بعدی ۶۸ هزار دلار؟

آخرین داده های تورم CPI که اخیراً منتشر شد، سالانه ۲.۵ درصد بود که بسیار نزدیک به انتظارات بود. در حالی که پیش بینی برخی از تحلیلگران ۲.۶ درصد بود، رقم واقعی منجر به هیچ حرکت عمده ای در بازار نشد.

کانال تلگرام مارکت فلو

با انتقال به تحلیل فنی بیت کوین، تحلیلگر جاش از کریپتو ورلد (Crypto World) گفت که بیت کوین موقعیت خود را بالای حمایت حفظ کرده است اما همچنان زیر سطوح مقاومت کلیدی قرار دارد. روند نزولی بزرگتر هنوز ادامه دارد، اما حرکت صعودی کوتاه مدت شروع به شکل گیری می کند.

سطوح مقاومت و حمایت مهم

حمایت اصلی در حدود ۵۲۵۰۰ دلار قرار دارد و مقاومت نزدیک به ۶۸۰۰۰ دلار است. در بازه زمانی ۲ روزه، بیت کوین همچنان بین این سطوح معلق است، بدون تغییرات عمده. بیت کوین اخیراً بالای محدوده ۵۶۰۰۰-۵۷۰۰۰ دلاری شکسته است و با موفقیت این منطقه را مجدداً آزمایش کرده است.

علیرغم یک افت کوتاه زیر ۵۶۰۰۰ دلار، بیت کوین در بازه زمانی روزانه بالای آن بسته شده است، که نشان می دهد این منطقه اکنون به عنوان حمایت عمل می کند. تا زمانی که بیت کوین بالای این سطح بماند، روند کوتاه مدت صعودی است، حتی اگر روند بلندمدت هنوز نزولی باشد.

اگر بیت کوین بالای این حمایت باقی بماند، سطوح مقاومت بعدی که باید مشاهده شوند در حدود ۵۹۵۰۰ دلار، ۶۰۰۰۰-۶۱۰۰۰ دلار و ۶۴۵۰۰ دلار هستند. اگر بیت کوین زیر ۵۶۰۰۰ دلار برگردد و در نمودار روزانه زیر این سطح بسته شود، روند صعودی کوتاه مدت می تواند باطل شود و بازار را دوباره نزولی تر کند.

همچنین بخوانید: کاهش شدید فعالیت نهنگ ها از ماه مارس

خرس ها منتظر فرصت هستند؟

وضعیت مشابهی اخیراً باعث یک عقب نشینی کوچک قبل از بازگشت بیت کوین شد. برای تأیید این سیگنال نزولی جدید، ما باید چند شمع قرمز ببینیم. اگر این اتفاق بیفتد، می تواند به معنای یک شکست کوتاه مدت در روند صعودی فعلی باشد.

او اشاره کرد که بیت کوین اخیراً یک سطح نقدینگی قابل توجه در نزدیکی ۵۸۲۰۰ دلار را پاک کرده است، اما در حال حاضر نقدینگی زیادی برای هدف قرار دادن وجود ندارد. علاوه بر این، بسیاری از معامله نگر هنوز نزولی هستند و همانطور که نرخ های تأمین مالی منفی نشان می دهد، بازار را کوتاه می کنند. اگر بیت کوین همچنان افزایش یابد، این می تواند یک فشار کوتاه را ایجاد کند و معامله گران را مجبور کند که دوباره وارد بازار شوند.

همچنین بخوانید: ماینر انفرادی، پاداشی معادل ۱۸۰ هزار دلار به دریافت کرد

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.