ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سقوط آزاد بیت کوین؛ آیا بهبودی ممکن است؟

سقوط آزاد بیت کوین؛ آیا بهبودی ممکن است؟

قیمت بیت کوین زیر سطح حمایت ۵۵۰۰۰ دلار کاهش یافت. BTC بیش از ۱۵ درصد کاهش یافته و ممکن است به سمت منطقه ۵۰۰۰۰ دلار نیز لغزش کند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • بیت کوین زیر سطوح حمایت ۵۶۵۰۰ و ۵۵۰۰۰ دلار حرکت نزولی پیدا کرد.
  • قیمت زیر ۵۵۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.

یک خط روند نزولی متصل در حال شکل گیری است که مقاومت ۵۶۷۰۰ دلاری را در نمودار ساعته جفت ارز BTC/USD (داده ها از صرافی کراکن) تشکیل می دهد.

این جفت ارز ممکن است در صورت پاک کردن منطقه مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری، موج بهبودی مناسبی را آغاز کند.

قیمت بیت کوین سقوط کرد

قیمت بیت کوین زیان های خود را زیر سطح حمایت ۵۶۵۰۰ دلار گسترش داد. BTC حتی زیر سطوح ۵۵۰۰۰ و ۵۴۵۰۰ دلار معامله شد. یک کف نزدیک به ۵۲۴۳۰ دلار تشکیل شده است و قیمت در حال تثبیت ضررها است.

این ارز دیجیتال بالای سطح ۵۳۵۰۰ دلار بهبود یافت و سطح بازگشت فیبوناچی ۲۳.۶ درصدی حرکت نزولی از سقف ۶۱۰۰۰ دلاری تا کف ۵۲۴۳۰ دلاری را آزمایش کرد. با این حال، قیمت در حال حاضر برای پاک کردن منطقه مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری تلاش می کند. همچنین یک خط روند نزولی متصل در حال شکل گیری است که مقاومت ۵۶۷۰۰ دلاری را در نمودار ساعته جفت ارز BTC/USD تشکیل می دهد.

قیمت بیت کوین زیر ۵۵۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. در سمت مثبت، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک به سطح ۵۵۵۰۰ دلار مواجه شود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۵۶۸۰۰ دلار است.

حرکت واضح بالای مقاومت ۵۶۸۰۰ دلار ممکن است قیمت را در جلسات آینده بالاتر بفرستد. مقاومت اصلی بعدی ممکن است ۵۸۰۰۰ دلار یا سطح بازگشت فیبوناچی ۶۱.۸ درصدی حرکت نزولی از سقف ۶۱۰۰۰ دلاری تا کف ۵۲۴۳۰ دلاری باشد.

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین

مانع اصلی بعدی در سطح ۵۸۸۰۰ دلار قرار دارد. بسته شدن بالای مقاومت ۵۸۸۰۰ دلار ممکن است حرکات صعودی را آغاز کند. در این حالت، قیمت می تواند افزایش یابد و مقاومت ۶۰۰۰۰ دلار را آزمایش کند.

همچنین بخوانید: سقوط ارزهای دیجیتال به دنبال افزایش نرخ بهره بانک ژاپن

ریزش بیشتر در BTC؟

اگر بیت کوین نتواند بالای منطقه مقاومت ۵۶۸۰۰ دلار بهبود یابد، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در سمت پایین نزدیک به سطح ۵۳۰۰۰ دلار است.

حمایت اصلی اول ۵۲۵۰۰ دلار است. حمایت بعدی اکنون نزدیک به ۵۲۰۰۰ دلار است. هرگونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه حمایت ۵۰۰۰۰ دلاری در کوتاه مدت ارسال کند.

شاخص های فنی

MACD ساعته - MACD اکنون در منطقه نزولی سرعت می گیرد.

RSI ساعته (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای BTC/USD اکنون زیر سطح ۳۰ است.

سطوح حمایت اصلی - ۵۳۰۰۰ دلار، پس از آن ۵۲۵۰۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی - ۵۶۸۰۰ دلار و ۵۸۰۰۰ دلار.

همچنین بخوانید: بیت کوین به مرز بحرانی ۵۸ هزار دلار رسید

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.