ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,049.80
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد امید در بازار بیت کوین با خرید ۴.۳ میلیارد دلاری نهنگ ها در سقوط قیمت

رشد امید در بازار بیت کوین با خرید ۴.۳ میلیارد دلاری نهنگ ها در سقوط قیمت

نهنگ های بیت کوین در طول ۳۰ روز گذشته به اندازه ای که در آوریل ۲۰۲۳، کمی پس از فروپاشی چند بانک محلی در ایالات متحده، بیت کوین جمع آوری نکرده اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

نهنگ های بیت کوین با نهایت استفاده از افت بازار ارزهای دیجیتال در اوایل این ماه، ۷۱۰۰۰ بیت کوین را با سریع ترین سرعت انباشت بیت کوین از آوریل ۲۰۲۳ جمع آوری کردند.

نموداری از شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال اینتو د بلاک (IntoTheBlock) نشان می دهد که بخش زیادی از این بیت کوین (BTC) – که با قیمت های فعلی ۴.۳ میلیارد دلار ارزش دارد – زمانی که قیمت بیت کوین در ۵ جولای به ۵۴۲۰۰ دلار کاهش یافت، خریداری شده است.

کریپتو کوانت (CryptoQuant) خاطرنشان می کند که نهنگ های بیت کوین اکنون با سریع ترین سرعت (بر اساس میانگین متحرک ۳۰ روزه) از آوریل ۲۰۲۳، یعنی کمی پس از فروپاشی چند بانک محلی در ایالات متحده، در حال انباشت بیت کوین هستند.

نمودار آدرس های انباشت بیت کوین

مینکيو وو، تحلیلگر کریپتو کوانت در یک پست جداگانه اضافه کرد: «این نشان می دهد که کف سازی #BTC ممکن است تقریباً کامل شده باشد.»

در همین حال، شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال سانتیمنت (Santiment) خاطرنشان کرد که معامله گران کوچک تر در حال حاضر دارایی های خود را در طول افت فعلی می فروشند. سانتیمنت همچنین شاهد افزایش خالص ۲۶۱ در تعداد کیف پول های بیت کوین با حداقل ۱۰ بیت کوین در ۱۰ روز اول جولای بوده است.

این افزایش باید به معامله گران در آینده ای صعودی در بلندمدت آرامش دهد.

نمودار کیف پول ها با موجودی حداقل ۱۰ بیت کوین

همچنین بخوانید: بازگشت شاخص صعودی بیت کوین! آیا شاهد ۷۰ هزار دلار خواهیم بود؟

به نظر می رسد که همه نهنگ های بیت کوین قصد انباشت و نگهداری را ندارند.

طبق گزارش هشدار نهنگ (Whale Alert)، یک نهنگ بیت کوین غیرفعال پس از ۱۲ سال وقفه در ۱۴ جولای از خواب بیدار شد و ۱۰۰۰ بیت کوین به ارزش تقریباً ۶۰ میلیون دلار را به دو کیف پول جدید منتقل کرد.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۶۰۸۵۰ دلار معامله می شود که نسبت به ماه گذشته ۸.۱ درصد کاهش یافته است.

کارشناسان این صنعت می گویند، آماده شدن Mt. Gox برای فروش ۸ میلیارد دلار به طلبکارانش و فروش نزدیک به ۵۰ هزار بیت کوین (به ارزش ۳ میلیارد دلار) توسط دولت آلمان، عمدتاً باعث کاهش قیمت شده است.

با این حال، بیت کوین در طول آخر هفته شروع به نشان دادن علائم بهبودی قیمت کرد، سد ۶۰۰۰۰ دلاری را شکست و از زمان تعطیلی معاملات در روز جمعه ۶ درصد افزایش یافت.

این شامل افزایش شدید بلافاصله پس از جان سالم به در بردن دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از سوءقصد به قتل در حالی که در حال سخنرانی روی صحنه در یک تجمع در باتلر، پنسیلوانیا در ۱۳ جولای بود، می شود.

همچنین بخوانید: رشد S&P 500 از بیت کوین عقب افتاد؛ فرصتی برای صعود؟

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.