counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,062,678,848
حجم معاملات 118,738,281,830
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,810.64
بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 24 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلک راک و والکری از جی پی مورگان به عنوان سهامدار مجاز در ETF بیت کوین استفاده می کنند

بلک راک و والکری از جی پی مورگان به عنوان سهامدار مجاز در ETF بیت کوین استفاده می کنند

بایگانی‌ها نشان می‌دهند که دو متقاضی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF)، بلک راک و والکری، دو شرکت‌کننده مجاز (AP) را برای ETF خود که هنوز تایید نشده‌اند، معرفی کرده‌اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بلک راک اولین متقاضی بود که اعلام کرد چه کسی بیت کوین را از طرف بلک راک خریداری می کند، که از نظر قانونی مجاز به خرید خود ارز دیجیتال نیست. یک پرونده نشان می دهد که مدیر دارایی با جی پی مورگان و شرکت تجاری کمیته‌ای جین استریت همکاری کرده است. والکری همچنین خیابان جین را علاوه بر کانتور فیتزجرالد به عنوان AP نامگذاری کرده است. بسیاری از صادرکنندگان ETF احتمالا چندین شرکت کننده مجاز خواهند داشت.

هر دو متقاضی روز جمعه یک فرم به روز شده S-1 را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال کردند که آخرین روزی است که متقاضیان می توانند این کار را انجام دهند. این دو شرکت تاکنون تنها کسانی هستند که این کار را انجام داده اند. با این حال، متقاضیان نیازی به نام شرکت کنندگان مجاز خود در پرونده S-1 خود ندارند.

برخی از کارشناسان صنعت با توجه به موضع منفی شدید جیمی دیمون، مدیر عامل شرکت در مورد بیت کوین و به طور کلی بخش کریپتو، از دیدن نام جی پی مورگان در پرونده بلک راک شگفت زده شدند. درست در اوایل این ماه، دیمون گفت که اگر به جای دولت بود، کریپتو را ممنوع می کرد و «عمیقاً مخالف» این کلاس دارایی است.

همچنین بخوانید: قانون شهروندی السالوادور با سرمایه‌گذاری بیت کوین

انتظار می رود SEC تصمیم گیری در خصوص این که آیا ETF بیت کوین تایید یا رد می‌شود را بین ۵ تا ۱۰ ژانویه اعلام کند.

همچنین بخوانید: راه اندازی خدمات پرداخت اکس تا اوسط سال ۲۰۲۴

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.