ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,518,473,912,016
حجم معاملات 115,734,484,100
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,776.42
اکس هوش مصنوعی بیت کوین دوج کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 31 زمان مطالعه: 3 دقیقه

راه اندازی خدمات پرداخت اکس تا اوسط سال ۲۰۲۴

راه اندازی خدمات پرداخت اکس تا اوسط سال ۲۰۲۴

ایلان ماسک، مالک شرکت ایکس، انتظار دارد که خدمات پرداخت حداقل تا میانه سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی شود.

انتظار می‌رود سوپر اپلیکیشن ایلان ماسک (توئیتر سابق) در اواسط سال ۲۰۲۴ خدمات پرداخت درون‌برنامه‌ای را در سکوی پرتاب رسانه‌های اجتماعی خود راه‌اندازی کند، اما ادغام ارزهای دیجیتال در حال حاضر به نظر دور از انتظار است.

ماسک در ۲۱ دسامبر در گفتگو با کتی وود از شرکت ARK Invest در سایت اکس (X) گفت که انتظار دارد خدمات پرداخت تا «اواسط سال آینده» به طور کامل راه اندازی شود و در انتظار تایید چندین درخواست مجوز ارسال کننده پول باشد.

امروز ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرق آمریکا منتظر مکالمه با @elonmusk در فضاهای ایکس هستم! منتظرم تا نظرات او درباره فضای هوش مصنوعی، بیت‌کوین و موارد دیگر را بشنوم.
کتی وود (@CathieDWood) ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳

ماسک گفت که امیدوار است هرچه زودتر پرداخت‌ها را روی پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کند، اما فرآیندهای بوروکراتیک آن را تحت فشار قرار داده است.

ماسک گفت که او از هیچ «نقطه بازدارنده‌ای»‌ که ممکن است منجر به رد درخواست مجوز ارسال‌کننده پول شود را نمی‌بیند، و اضافه کرد که ایکس «کمی تاخیر» در ارسال تمام اسناد مورد نیاز داشته است.

بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای رمزی امیدوار بودند که ماسک ممکن است یکی از ارزهای رمزی مورد علاقه‌اش، از جمله دوج‌کوین (DOGE) و بیت‌کوین (BTC)، را به عنوان بخشی از سیستم پرداخت ایکس ادغام کند.

با این حال، مدیرعامل تسلا هرگز این موضوع را تایید نکرده است و به نظر می‌رسد پس از افشای اینکه «به سختی» زمانی را صرف فکر کردن در مورد دارایی‌های دیجیتال می‌کند، شور و شوق مرتبط با ارزهای دیجیتال را کاهش داده است.

همچنین بخوانید: عدم نیازمندی به حساب بانکی برای پرداخت های اکس تا پایان ۲۰۲۴

علی‌رغم بی‌تفاوتی ظاهراً جدید ماسک نسبت به ارزهای دیجیتال، تسلا هنوز حدود 148 میلیون دلار بیت‌کوین در ترازنامه خود نگهداری می‌کند و این تولیدکننده خودروهای الکتریکی به مشتریان اجازه می‌دهد تا کالاهای خود را از فروشگاه تسلا با دوج کوین خریداری کنند.

همچنین گزارش‌ها در سال ۲۰۲۲ حاکی از آن بود که شرکت ساخت و ساز تونل ماسک (شرکت بورینگ)، به مشتریان اجازه داده است تا با استفاده از دوج کوین هزینه سواری در سیستم حمل و نقل لاس وگاس خود را پرداخت کنند.

ماسک در پاسخ به یک سوالی که توسط پروژه هوش مصنوعی خود، گروک، نوشته شده بود، گفت:

«من وقت زیادی را برای فکر کردن درباره ارزهای رمزی صرف نمی‌کنم. تقریباً هیچکدام»

با این حال، ماسک توضیح داد که پول و دارایی‌های دیجیتال را به‌عنوان یک «پایگاه داده برای تخصیص منابع» تصور می‌کند و افزود که تا زمانی که بازیگران دولتی سعی نکنند ارز را با دستکاری در عرضه آن پایین بیاورند، ارز فیات «واقعا خوب است».

در مورد موضوع هوش مصنوعی، ماسک گفت که یکی از اهداف اولیه توسعه سیستم هوش مصنوعی گروک این است که آن را به خنده‌دارترین مدل زبان بزرگ تبدیل کند.

همچنین بخوانید: تلاش سوپر اپلیکیشن اکس و آزمایش پخش زنده بازی توسط ایلان ماسک

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.