counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,449,649,012,489
حجم معاملات 129,171,572,353
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,837.24
بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش ۲۸ میلیون دلاری سهام گری اسکیل تراست بیت‌کوین توسط ARK

فروش ۲۸ میلیون دلاری سهام گری اسکیل تراست بیت‌کوین توسط ARK

شرکت ARK در هفته گذشته سهام GBTC خود به ارزش ۱۳ میلیون دلار را فروخت. با کاهش ارزش خالص دارایی ها و نزدیک شدن بیت کوین (BTC) به قیمت ۴۳۰۰۰ دلار، شرکت سرمایه‌گذاری ARK، کتی وود به کاهش دارایی های خود در Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) ادامه داد.

کانال تلگرام مارکت فلو

یک اعلامیه از سوی ARK نشان می‌دهد که ETF این شرکت با نام ARK Next Generation ۸۰۹،۴۴۱ سهم از GBTC به ارزش تقریبی ۲۸ میلیون دلار را فروخت.

این فروش ۳.۴ میلیون سهم GBTC (۱۱۷.۴ میلیون دلار) را برای شرکت سرمایه‌گذاری به ارمغان می‌آورد که نسبت به جولای ۲۰۲۱ نه میلیون سهم کمتر است.

ARKW سهام GBTC را با میانگین هزینه ۲۴٫۰۸ دلار خریداری کرده بود، که این فروش را به سود می‌رساند زیرا GBTC در حال حاضر با قیمت ۳۴٫۵۴ دلار معامله می‌شود.

همچنین بخوانید: ریزش بیت کوین به زیر ۴۱ هزار دلار پس از یک هفته رشد مداوم

طبق داده‌های CoinDesk Indicies، بیت‌کوین در حال حاضر بالای ۴۲۹۰۰ دلار معامله می‌شود و طی ۳۰ روز گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است.

ARK همچنین ۲۶ میلیون دلار سهام در Block (SQ)، شرکت فین‌تک جک دورسی که قبلاً Square نام داشت، خریداری کرد. بلاک از طریق برنامه نقدی خود پرداخت‌های رمزنگاری شده را ارائه می‌کند و اوایل این ماه از کیف پول بیت‌کوینی جدید خود با نگهبانی رونمایی کرد. سهام SQ روز دوشنبه روی ۷۳.۸۸ دلار بسته شد که ۰.۴۴ درصد در روز کاهش داشته است.

همچنین بخوانید: بیت کوین ۴۰ هزار دلاری، بالاترین قیمت در ۱۹ ماه گذشته

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.