counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,446,345,578,569
حجم معاملات 116,680,853,201
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,825.86
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 59 زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریزش بیت کوین به زیر ۴۱ هزار دلار پس از یک هفته رشد مداوم

ریزش بیت کوین به زیر ۴۱ هزار دلار پس از یک هفته رشد مداوم

در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ قیمت بیت کوین به طور ناگهانی ۶.۵ درصد کاهش یافت و به زیر ۴۱۰۰۰ دلار سقوط کرد و حدود پنج روز رشد را از بین برد.

کانال تلگرام مارکت فلو

قیمت بیت‌کوین با نماد BTC، که در زمان کوتاهی به ۴۲,۰۹۸ دلار رسیده بود، به طور ناگهانی به زیر ۴۱,۰۰۰ دلار ریزش کرد و پس از یک کاهش ناگهانی ۶.۵ درصدی از ۴۳,۳۵۷ دلار به حداقل ۴۰,۶۵۹ دلار در مدت ۲۰ دقیقه در ساعت ۲:۱۵ صبح در تاریخ ۱۱ دسامبر (به وقت جهانی) رسید.

در زمان انتشار این مطلب، بیت کوین اندکی از پایین ترین سطح داخلی به ۴۱۹۶۰ دلار در هر واحد با داده‌های TradingView معامله می شد.

نمودار ریزش قیمت بیت کوین

اتریوم با نماد ETH، دومین ارز دیجیتال با بزرگترین سرمایه‌گذاری بازار به ۲,۲۳۷ دلار کاهش یافت و ریزش ناگهانی دیگری را تجربه کرد که در همان مدت زمان بیش از ۸.۹ درصد کاهش یافت. قیمت ETH اکنون در حدود ۲,۲۳۳ دلار است که ۵.۳ درصد کاهش نسبت به روز قبل دارد.

همچنین بخوانید: بیت کوین ۴۰ هزار دلاری، بالاترین قیمت در ۱۹ ماه گذشته

دارایی‌های دیجیتال دیگری همچون بایننس کوین با نماد BNB به ۲۳۲ دلار، ریپل با نماد XRP به ۰.۶۳ دلار و سولانا با نماد SOL به ۷۱ دلار نیز ضرر داشتند.

بر اساس داده‌های کوین گلس، این کاهش ناگهانی باعث لیکویید شدن بیش از ۲۷۰ میلیون دلار ارزش موقعیت‌های خرید شد. این کاهش همچنین حدود ۱.۲ میلیارد دلار از جریان بازار باز معاملاتی بیت‌کوین را از بین برد و در حال حاضر این مقدار در حدود ۱۷.۹ میلیارد دلار است.

این کاهش ناگهانی بزرگترین کاهش روزانه برای بیت‌کوین در یک ماه گذشته است، با اینکه این دارایی در طول ۳۰ روز گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد کرده بود.

همچنین بخوانید: هاوینگ بیت کوین چیست و چه اهمیتی دارد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.