counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,451,177,981,916
حجم معاملات 129,725,132,717
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,898.98
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 44 زمان مطالعه: 2 دقیقه

قانون شهروندی السالوادور با سرمایه‌گذاری بیت کوین

قانون شهروندی السالوادور با سرمایه‌گذاری بیت کوین

طبق یک قانون جدید نیکوکار‌های بیت کوین، تابعیت السالوادور را به دست می آورند. بر اساس گزارش رویترز، قانونگذاران السالوادور قانونی را تصویب کرده‌اند که شهروندی را به افرادی که بیت‌کوین اهداء می‌کنند، ارائه می‌دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

اعضای مجلس قانونگذاری یکپارچه کشور با رأی گیری در ۲۰ دسامبر این قانون را تصویب کردند. انتظار می رود این قانون طی چند روز اجرا شود.

قانون جدید روند شهروندی را برای افراد خارجی که به طور قابل توجهی در بیت کوین به برنامه های توسعه اجتماعی و اقتصادی السالوادور کمک می کنند، تسریع می کند. بنا به گزارش این قانون آمده است که پروژه های مختلف دولتی که واجد شرایط کمک مالی هستند «مصلحت حیاتی» هستند. همچنین به «خارجی های نوعدوست» که علاقه مند به حمایت از توسعه کشور هستند، این فرصت را می‌دهد که سریعا شهروندی السالوادور را دریافت کنند.

رویترز اشاره كرد كه این قانون به افراد اجازه می دهد تا از فرایند مهاجرت عبور کنند، كه به طور معمول پس از پنج سال، اجازه اقامت دائم را می دهد. کسانی که با شهروند السالوادور ازدواج می کنند می توانند پس از دو سال اقامت دائم دریافت کنند.

بر اساس گزارش رویترز ، این قانون به حداقل مبلغ کمک مالی اشاره نمی کند. گزارش های گذشته در مورد «گذرنامه آزادی» این کشور حاکی از آن است که هزینه آن یک میلیون دلار آمریکا است، از جمله هزینه درخواست مقدماتی ۹۹۹ دلاری و باقیمانده پس از تصویب آن. این هزینه ممکن است به وسیله بیت کوین (BTC) یا تتر (USDT) پرداخت شود.

همچنین بخوانید: راه اندازی خدمات پرداخت اکس تا اوسط سال ۲۰۲۴

علاقه‌مندی شدید السالوادور به بیت کوین

این قانون یکی از چندین ابتکار رئیس جمهور السالوادور نایب بوکله است که طرفدار ارزهای دیجیتال است. همچنین او در اوایل ماه جاری برای انتخاب مجدد در انتخابات، از سمت خود کناره گیری کرد.

تحت رهبری بوکله، این کشور در سپتامبر ۲۰۲۱ مناقصه قانونی بیت کوین را ایجاد کرد و معادل ۳۰ دلار بیت کوین را به هر شهروند داد. این کشور همچنین یک برنامه اوراق قرضه را دنبال می کند که برای تأمین بودجه «شهر بیت کوین» در نظر گرفته شده است، که شامل یک عملیات استخراج ارزهای دیجیتال است که توسط انرژی زمین گرمایی یا آتشفشانی انجام می‌شود.

همچنین بخوانید: فروش ۲۸ میلیون دلاری سهام گری اسکیل تراست بیت‌کوین توسط ARK

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.