ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,017.82
بونک تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارزش بازار بونک از ۲ میلیارد دلار عبور کرد!

ارزش بازار بونک از ۲ میلیارد دلار عبور کرد!

قیمت بونک (BONK) در میان بهبود بازار ۷۶ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۳۱۸۳ دلار رسید و ارزش بازار آن به ۲.۱۹ میلیارد دلار رسید. معامله گران با افزایش بالقوه ۴۸ درصدی به ۰.۴۶ دلار، اعتماد خرید بالایی نشان می دهند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • بر اساس داده های کوین مارکت کپ، این توکن میم برتر دارای ارزش بازار ۵۰.۶ میلیارد دلاری است، در حالی که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن در سطح ۵.۰۷ میلیارد دلار در نوسان است.
  • در حال حاضر یک الگوی گوه روند خنثی میان مدت را در این ارز دیجیتال میم شکل می دهد.
  • خط وسط نشانگر باند بولینگر حمایت پویایی سریع را برای قیمت بونک ارائه می دهد.

بازگشت بازار ارزهای دیجیتال در روز جمعه در ساعات معاملاتی ایالات متحده آغاز شد، زیرا بیت کوین با جهش ۴ درصدی به بالاترین سطح ۶۶۴۷۵ دلار رسید. روند مشابهی در بازار آلت کوین ها مشاهده می شود، که بونک با افزایش ۱۶ درصدی قیمت از دیروز به عنوان بالاترین برنده ظاهر شد. عدم اطمینان در اواسط هفته به خریداران بازار اجازه داد تا دوباره جمع شوند و با ایجاد انگیزه صعودی جدید صحنه را برای شکست های تازه آماده کنند.

قیمت بونک در گوه صعودی گرفتار شده است و هدف آن افزایش ۴۸ درصدی است

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت بونک

در میان بهبود اخیر بازار، اصلاح قیمت بونک موفق شد کف پایدار خود را در حمایت ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار تشکیل دهد. بازگشت صعودی این دارایی را ۷۶ درصد افزایش داد تا به ۰.۰۰۰۰۳۱۸۳ دلار معامله شود، در حالی که بازار به ۲.۱۹ میلیارد دلار جهش کرد. کسب سطح روانشناختی در قیمت یا ارزش بازار تأثیر مثبتی بر احساسات بازار داشته است. افزایش قیمت که خط بالایی نشانگر باند بولینگر را به چالش می کشد، نشان می دهد که خریداران تهاجمی هستند و آماده خرید این دارایی با قیمت بالاتر هستند.

با این حال، نگاهی به نمودار بازه زمانی روزانه نشان می دهد که بهبود فعلی هنوز در داخل یک الگوی گوه صعودی محصور شده است. دو خط روند این الگوی نموداری مقاومت و حمایت پویایی را برای معامله گران بونک فراهم می کنند و مانع از حرکت عمده قیمت دارایی می شوند.

امروز قیمت بونک ۱۶.۸ درصد افزایش یافته است و با جهش ۷۶ درصدی در حجم معاملات، اعتماد خرید بالایی از سوی معامله گران نشان می دهد. افزایش شاخص ADX به ۱۶ درصد نشان می دهد که حرکت خریداران در حال افزایش است.

همچنین بخوانید: بونک ۱۲% صعود کرد و داگ ویف هت را در سولانا شکست داد!

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت بونک

با خرید پایدار، سکه میم مبتنی بر سولانا، بونک می تواند ۴۸ درصد افزایش یابد و خط روند بالایی الگو را در ۰.۰۰۰۰۴۶ دلار به چالش بکشد. این آزمایش مجدد بالقوه لحظه تعیین کننده ای برای بونک برای تأثیرگذاری بر روندهای کوتاه مدت خواهد بود. در صورت ادامه فشار عرضه در این مقاومت، قیمت بونک می تواند وارد چرخه نزولی دیگری در داخل گوه شود و تثبیت را طولانی تر کند.

برعکس، شکست بالقوه از خط روند مقاومت، حمایت مناسبی را برای خریداران برای طولانی تر کردن رالی های آینده فراهم می کند. رالی پس از شکست ممکن است دارایی را به ۰.۰۰۰۰۵۱ دلار و سپس به ۰.۰۰۰۰۵۷ دلار برساند.

نتیجه گیری کلیدی

اکثر ارزهای دیجیتال اصلی شاهد احیای احساسات بهبود یافته بودند زیرا بیت کوین روز جمعه از ۶۶۰۰۰ دلار فراتر رفت. با این حال، بخش ارزهای دیجیتال میم به دلیل ماهیت نوسانی خود، حرکت بالاتری را نشان داد. قیمت بونک از تغییر اخیر در دینامیک بازار برای ادامه تشکیل الگوی گوه و هدف قرار دادن افزایش ۴۸ درصدی استفاده می کند.

همچنین بخوانید: ریپل به دنبال فتح قله یک دلار؛ میم کوین ها در کمین جهش سه ماهه دوم!

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.