ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 2,446,578,501,974
حجم معاملات 115,154,826,954
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $63,647.98
سولانا ارز دیجیتال آلت کوین رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

نگرانی‌ها برای سولانا؛ قیمت به زیر ۱۷۰ دلار می‌رسد؟

نگرانی‌ها برای سولانا؛ قیمت به زیر ۱۷۰ دلار می‌رسد؟

سول تلاش کرد تا از سطح ۱۴۰ دلار عبور کند. اما در حال حاضر قیمت سولانا (SOL) برای عبور از سطوح مقاومتی ۱۶۰ و ۱۷۰ دلار با مشکل مواجه است. قیمت این ارز دیجیتال افزایش یافت و مقاومت ۱۶۰ دلار در برابر دلار آمریکا را آزمایش کرد.

در حال حاضر، قیمت سولانا (SOL) پایین‌تر از ۱۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) معامله می‌شود. یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت ۱۴۶ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت SOL/USD در حال شکل‌گیری است. این جفت ارز ممکن است در صورت ماندن در زیر ۱۶۰ و ۱۷۰ دلار برای مدت طولانی، با کاهش دیگری مواجه شود.

قیمت سول با مقاومت مواجه است

قیمت سول یک کاهش عمده را از سطوح حمایتی ۱۷۰ و ۱۶۰ دلار آغاز کرد. سولانا منطقه ۱۱۵ دلار را آزمایش کرد و به تازگی اصلاحی صعودی را آغاز کرده است، شبیه به بیت کوین و اتریوم. افزایش مناسبی بالاتر از سطوح ۱۳۰ و ۱۴۰ دلار وجود داشت. قیمت از سطح اصلاحی فیبو ۲۳.۶٪ موج نزولی از سقف ۲۰۵ دلار به کف ۱۱۵ دلار عبور کرد. حتی بالاتر از منطقه ۱۵۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) نیز جهش کرد.

با این حال، فروشندگان (خرس‌ها) در نزدیکی منطقه ۱۶۰ دلار و سطح اصلاحی فیبو ۵۰٪ موج نزولی از سقف ۲۰۵ دلار به کف ۱۱۵ دلار فعال هستند. قیمت با مشکل مواجه شد و سودها را اصلاح کرد.

سول اکنون در حال حاضر پایین‌تر از ۱۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) معامله می‌شود. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت ۱۴۶ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت SOL/USD در حال شکل‌گیری است. مقاومت مستقیم نزدیک سطح ۱۵۵ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک سطح ۱۶۰ دلار است. یک شکست صعودی بالاتر از مقاومت ۱۶۰ دلار می‌تواند زمینه‌ساز افزایش قابل توجه دیگری باشد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک ۱۷۰ دلار است. هر گونه افزایش قیمتی بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۱۸۸ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: سولانا؛ ۱۲ پروژه میم کوین پس از پیش‌فروش رها شدند!

کاهش دیگری برای سولانا؟

اگر سولانا نتواند از مقاومت ۱۶۰ دلاری عبور کند، ممکن است با کاهش دیگری مواجه شود. حمایت اولیه در نزولی نزدیک سطح ۱۴۵ دلار و خط روند است. اولین حمایت اصلی نزدیک سطح ۱۳۲ دلار است که در صورت شکسته شدن آن، قیمت می‌تواند ۱۲۰ دلار را آزمایش کند. اگر بسته شدن قیمتی پایین‌تر از حمایت ۱۲۰ دلاری وجود داشته باشد، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت حمایت ۱۰۰ دلاری کاهش یابد.

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی ۴ ساعته (MACD) – مکدی برای SOL/USD در حال افزایش سرعت در منطقه نزولی است.
  • شاخص قدرت نسبی ۴ ساعته (RSI) – RSI برای SOL/USD پایین‌تر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح حمایت اصلی – ۱۴۶ دلار و ۱۳۲ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی – ۱۵۵ دلار، ۱۶۰ دلار و ۱۷۰ دلار.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: سولانا و دوج کوین در حال افزایش، بورو فایننس پیشرو در پیش فروش

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.