ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,018.63
آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 4 دقیقه

برندگان و بازندگان ارز دیجیتال در هفته‌ای که گذشت

برندگان و بازندگان ارز دیجیتال در هفته‌ای که گذشت

پس از عدم بهبود قابل توجه در قیمت بیت کوین و اتریوم، جایگاه های برتر ارزهای دیجیتال برنده توسط ORDI، STX و KAS پر شده است. برای جزئیات بیشتر اینجا را بررسی کنید.

کانال تلگرام مارکت فلو

این هفته یکی از بهترین هفته های عملکرد بوده است که در آن چندین ارز دیجیتال مانند بایننس کوین، تون کوین، فلوکی و بسیاری دیگر به بالاترین سطح خود رسیدند و رکورد جدیدی را ثبت کردند. سطوح طمع طبق شاخص ترس و طمع، بر اساس احساسات بازار، بود و ارزش کل بازار به طور متوسط ​​حدود ۲.۵ تریلیون دلار بود. با این همه دستاوردها و شرایط عالی بازار، بیایید به بررسی برترین ارزهای دیجیتال برنده و بازنده برای برنامه ریزی گزینه های سرمایه گذاری آینده بپردازیم.

برترین ارزهای دیجیتال برنده هفته

به لطف شرایط صعودی بازار، ارزهای دیجیتال مختلف رشد کردند و به برترین ارزهای دیجیتال برنده تبدیل شدند. لیست ارزهای دیجیتال برنده شامل اردینالز، STX و KAS به عنوان سه ارز دیجیتال برتر است.

۱. اردینالز (ORDI)

اردینالز در اواخر ماه می با افت شدیدی مواجه شد که تا همین اواخر ادامه داشت، زیرا قیمت ها از ابتدای ژوئن شروع به افزایش کردند. اردینالز که روی بلاک چین بیت کوین راه اندازی شده است، بالاترین ارز دیجیتال برنده هفته است و در طول هفته ۲۷ درصد افزایش داشته است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت اردینالز ۶۰.۵۱ دلار با ارزش بازار ۱.۲ میلیارد دلار است.

۲. استکس (STX)

استکس با افزایش ۲۲.۳۳ درصدی ارزش خود در چند روز گذشته، در لیست ارزهای دیجیتال برنده در جایگاه دوم قرار دارد. این در ماه می با رسیدن به بالاترین سطح قیمت در تاریخ خود یعنی ۳.۸۴ دلار، رونق گرفت، اما به زودی کاهش قیمت داشت. قیمت استکس دوباره شروع به افزایش کرده است و در حال حاضر با ارزش بازار ۳.۳ میلیارد دلار با قیمت ۲.۲۶ دلار معامله می شود.

۳. کاسپا (KAS)

قیمت کاسپا در اوج خود قرار دارد زیرا پیش از این در آستانه رسیدن به هدف نهایی ۰.۱۹۱۹ دلار بود، اما اکنون قیمت در حال کاهش است. این آلت کوین در طول هفته ۱۴ درصد افزایش یافته است و با ارزش بازار ۳،۷۶۶،۳۷۷،۴۵۲ دلار با قیمت ۰.۱۵۷۸ دلار معامله می شود. این علی‌رغم مواجهه با کاهش، سومین ارز دیجیتال برنده بزرگ است.

برترین بازندگان ارز دیجیتال هفته

برخلاف ارزهای دیجیتال برنده، بسیاری از آنها در طول هفته کاهش یافته اند و فرصت مناسبی را برای خرید آنها با قیمت پایین و فروش آنها در زمان بهبود روند بازار فراهم می کنند. طبق کوین مارکت کپ، سه بازنده بزرگ ارز دیجیتال هفته عبارتند از BEAM، TIA و LIDO.

همچنین بخوانید: سود ۲.۴ میلیون دلاری با ۱۲ میم‌کوین!

۱. بیم (BEAM)

قیمت بیم که در حال حاضر ۰.۰۲۲۷۸ دلار است، نسبت به ارزش آن در یک هفته گذشته، ۲۱ درصد کاهش داشته است. که از این میان، کاهش ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده شده است که ارزش بازار را به ۱.۱ میلیارد دلار کاهش داده است.

۲. سلستیا (TIA)

سلستیا با کاهش ۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۹.۱۳ دلار معامله می شود که به پایین ترین نقطه ماه نزدیک است. این ارز دیجیتال دارای ارزش بازار و حجم معاملات ۱.۷۶ میلیارد دلار و ۷۶ میلیون دلار است. در طول یک هفته، سلستیا ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

۳. لیدو دائو (LIDO)

قیمت لیدو دائو به طور مداوم به مدت یک هفته روند نزولی داشته است و ۱۸.۵ درصد کاهش یافته است. این آلت کوین در حال حاضر با قیمت ۱.۹۴ دلار پس از کاهش ۴ درصدی تنها در ۲۴ ساعت گذشته معامله می شود که ارزش بازار را به ۱.۷ میلیارد دلار کاهش داده است.

با وجود وجود گاوها و خرس ها در بازار، سرمایه گذاران سهم خود را از ارزهای دیجیتال برنده و بازنده داشتند. این ماه به تازگی آغاز شده است و شرایط مطلوب بازار را برای کسب سود نشان داده است. باید دید روزهای آینده با نزدیک شدن فصل آلت کوین چگونه خواهد بود.

همچنین بخوانید: تحلیلگر: انفجار آلت کوین ها از اواخر ژوئن تا اکتبر

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.