ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,885.57
اتریوم تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاهش خروج سرمایه از ETF اتریوم گری اسکیل

کاهش خروج سرمایه از ETF اتریوم گری اسکیل

ETFهای اتریوم در تاریخ ۲۹ جولای خالص خروجی ۹۸ میلیون دلاری را ثبت کردند که نشان دهنده چهارمین روز متوالی خروج سرمایه است - اما تحلیلگران پیش بینی می کنند که این روند به زودی معکوس خواهد شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

به گفته یک تحلیلگر، خروج گسترده سرمایه از صندوق قابل معامله در بورس اتریوم گری اسکیل (ETHE) که اخیراً تبدیل شده است، تا پایان این هفته کاهش خواهد یافت و باعث افزایش قیمت اتریوم خواهد شد.

مَددز اِبِرهارت، تحلیلگر ارشد استنو ریسرچ، در پستی در تاریخ ۳۰ جولای در ایکس گفت که احتمالاً خروج گسترده سرمایه از ETHE گری اسکیل این هفته کاهش خواهد یافت. نظرات او در حالی مطرح می شود که ETFهای اتریوم چهارمین روز خروج سرمایه خود را با ۹۸ میلیون دلار ثبت کردند.

جریان روزانه ETF بیت کوین و اتریوم

از زمان تبدیل آن، ETHE بیش از ۱.۷ میلیارد دلار خروج سرمایه داشته است. این رقم تقریباً ۱۸ درصد از ۹ میلیارد دلار اولیه موجود در ETHE قبل از تبدیل آن به ETF در ۲۴ جولای را تشکیل می دهد. این رقم مانع از ورود خالص سرمایه به ETFهای اتریوم در چهار روز متوالی گذشته شده است، علیرغم اینکه هشت ETF اتریوم دیگر جریان های ورودی مثبت مداوم داشته اند.

iShares Ethereum Trust (ETHA) بلک راک با ۵۰۰ میلیون دلار بیشترین ورودی تجمعی را دریافت کرده است. ETF اتریوم Bitwise (ETHW) ۲۷۶ میلیون دلار و صندوق اتریوم Fidelity (FETH) با ۲۴۴ میلیون دلار ورودی خالص در رتبه سوم قرار گرفت.

جدول جریان ETF اتریوم

با این حال، اِبِرهارت خروج اولیه قوی را دلیلی برای خوش بینی در کوتاه مدت می داند. او گفت: «خروج سرمایه از ETF بیت کوین گری اسکیل پس از یازدهمین جلسه معاملاتی به طور قابل توجهی کاهش یافت.»

«از آنجایی که ETF اتریوم گری اسکیل نسبت به دارایی تحت مدیریت (AUM) خروج سرمایه بسیار بیشتری را تجربه کرده است، ما معتقدیم که اوج خروج سرمایه در این هفته رخ خواهد داد.»

همچنین بخوانید: اتریوم؛ رقیب جدی برای بیت کوین؟

«بنابراین، چه اتفاقی می افتد وقتی که از اوج این خروج های گری اسکیل عبور کنیم؟ حدس بزنید»، اِبِرهارت در یک پست بعدی در ایکس نوشت.

معامله گر مستعار اِوانز۶ با مقایسه ای همزمان از راه اندازی ETFهای اسپات بیت کوین (BTC) و اتریوم در پستی در تاریخ ۳۰ جولای در ایکس، دیدگاه اِبِرهارت را تکرار کرد. اِوان نوشت که خروج سرمایه از ETFهای بیت کوین در روز هفتم معاملاتی به پایین ترین سطح رسید و این کف زمانی رخ داد که خروج تجمعی صندوق گری اسکیل بیت کوین (GBTC) به ۱۳.۲ درصد از صندوق اصلی رسید.

نمودار مقایسه ETF بیت کوین و اتریوم

او افزود که بیت کوین پس از پایین آمدن خروج سرمایه GBTC، در ۵۰ روز تقریباً ۹۲ درصد افزایش یافت. در مقابل، او خاطرنشان کرد که ETF اتریوم گری اسکیل بسیار سریع تر از GBTC فروخته شده است و در چهار روز به ۱۷.۳ درصد رسیده است، در حالی که کاهش کلی قیمت اتریوم نسبت به BTC در آن زمان کم عمق تر بود.

در همین حال، سامارا کوهن، رئیس سرمایه گذاری بلک راک برای ETF و سرمایه گذاری های شاخص، گفت که تقاضای زیادی برای قرار گرفتن اتریوم در معرض دید سرمایه گذاران نهادی وجود دارد و افزود که ETFهای مبتنی بر رمزنگاری تا پایان سال ۲۰۲۴ وارد «سبدهای سرمایه گذاری نمونه» خواهند شد.

او گفت: «سرمایه گذاران واقعاً می خواهند در معرض اتریوم قرار بگیرند، به خصوص اگر قرار است از آن در زمینه یک پرتفوی کلی در یک اکوسیستم که به آن اعتماد دارند استفاده کنند.»

همچنین بخوانید: راه اندازی ETF اتریوم در بورس نیویورک و گری اسکیل

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.