ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,441,803,523,277
حجم معاملات 140,320,301,834
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $63,498.14
میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 46 زمان مطالعه: 2 دقیقه

سگ به ماه می‌رود: میم کوین ۵۰۰ میلیون دلار ارزش پیدا کرد!

سگ به ماه می‌رود: میم کوین ۵۰۰ میلیون دلار ارزش پیدا کرد!

این میم کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ درصد افزایش یافت و طبق گفته‌ی خالق آن که خود را «لئونیداس» معرفی کرده، از ارزش بازار ۵۴۰ میلیون دلاری عبور کرد. همچنین، داده‌های بازار یونی‌ست (UniSat) نشان می‌دهد که حجم معاملات DOG از ۳.۵ میلیون دلار فراتر رفته است.

توکن DOG برای کاربرانی که تا ۲۱ آوریل «ران‌استون» (Runestone) بیت‌کوین اوردینال (Bitcoin Ordinal) را در اختیار داشتند، به‌صورت ایردراپ توزیع شد.

هر سرمایه‌گذاری که در تاریخ ۲۱ آوریل «ران‌استون» بیت‌کوین اوردینال را در اختیار داشت، واجد شرایط دریافت ۸۸۹,۸۰۶ توکن DOG در تاریخ ۲۴ آوریل شد. DOG توکنی است که با استفاده از «رونز» (Runes) پروتکل بیت‌کوین ساخته شده است. این پروتکل که بلافاصله پس از هاوینگ معرفی شد، برای ایجاد دارایی‌های مثلی روی بلاکچین بیت‌کوین به کار می‌رود. توسعه‌دهنده‌ی این پروتکل، همان کسی است که پروتکل «اوردینالز» را ساخته؛ یعنی کیسی رودآرمور (Casey Rodarmor).

طبق داشبورد Dune Analytics که توسط کاربری به نام «کریپتوکوریو» (Cryptokoryo) ساخته شده، از ۲۰ آوریل بیش از ۳.۵ میلیون تراکنش مرتبط با «رونز» انجام شده است که این رقم، ۶۳.۶ درصد از کل تراکنش‌های بلاکچین بیت‌کوین در شش روز گذشته را شامل می‌شود.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران «رونز» مبلغ ۲,۱۱۳ بیت‌کوین کارمزد پرداخت کرده‌اند که در زمان نگارش این متن، معادل بیش از ۱۳۶ میلیون دلار با قیمت بیت‌کوین است. با وجود موفقیت DOG، قیمت «ران‌استون» پس از اعلام اسنپ‌‌شات برای توزیع توکن به‌صورت ایردراپ در ۲۱ آوریل، سقوط کرد و از ۰.۰۷ بیت‌کوین به ۰.۰۲۷ بیت‌کوین در حال حاضر رسید که این نشان‌دهنده‌ی کاهش ۶۱.۵ درصدی در کمتر از یک هفته است.

همچنین بخوانید: جهش ۴۶ درصدی مانکی در پی لیست شدن در صرافی‌های مهم!

با این حال، ممکن است قیمت‌ها همچنان افزایش یابند، چرا که لئونیداس اشاره کرده است که دو توکنِمیم دیگر نیز در طول بازار صعودی فعلی برای دارندگان «ران‌استون» به‌صورت ایردراپ توزیع خواهند شد. 

منبع: CryptoBriefing

همچنین بخوانید: دوج کوین تا ۱ دلار؟ تحلیلگران: ریسک پرخطر!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.