ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,536,120,361
حجم معاملات 83,226,309,230
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,112.49
دوج کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازگشت دوج کوین به روند نزولی!

بازگشت دوج کوین به روند نزولی!

قیمت دوج کوین پس از برخورد با مقاومت در سطح ۰.۱۲۸۵ دلار در برابر دلار آمریکا، دوباره کاهش یافت. دوج کوین در حال تثبیت است و ممکن است روند نزولی خود را به زیر ۰.۱۲۲۰ دلار ادامه دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت دوج کوین در حال حاضر پایین تر از سطح حمایتی ۰.۱۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • در تایم فریم ساعتی جفت ارز دوج کوین/دلار آمریکا (اطلاعات از صرافی کراکن)، الگویی کلیدی به شکل کانال صعودی یا پرچم نزولی با حمایت نزدیک به ۰.۱۲۲۰ دلار در حال شکل گیری است.
  • برای به دست آوردن تحرک صعودی و شروع یک افزایش جدید، قیمت باید بالاتر از ۰.۱۲۶۰ دلار و ۰.۱۲۸۵ دلار تثبیت شود.

قیمت دوج کوین دوباره سقوط کرد

پس از یک موج بهبود قابل قبول، قیمت دوج کوین با مقاومتی در نزدیکی سطح ۰.۱۲۸۵ دلار مواجه شد. دوج کوین نتوانست روند صعودی خود را ادامه دهد و مانند بیت کوین و اتریوم، از سقف ۰.۱۲۸۵ دلار کاهش یافت. کاهشی زیر سطح حمایتی ۰.۱۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته رخ داد. قیمت به پایین سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۰.۱۱۲۹ دلار به سقف ۰.۱۲۸۵ دلار سقوط کرد. با این حال، خریداران اکنون در نزدیکی سطح ۰.۱۲۲۰ دلار فعال هستند.

قیمت دوج کوین در حال حاضر پایین تر از سطح ۰.۱۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. همچنین الگویی کلیدی به شکل کانال صعودی یا پرچم نزولی با حمایت نزدیک به ۰.۱۲۲۰ دلار در تایم فریم ساعتی جفت ارز دوج کوین/دلار آمریکا در حال شکل گیری است.

در صورت افزایش مجدد قیمت، ممکن است با مقاومتی در نزدیکی سطح ۰.۱۲۶۰ دلار مواجه شود. مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۰.۱۲۸۵ دلار است. عبور از مقاومت ۰.۱۲۸۵ دلار می تواند قیمت را به سمت مقاومت ۰.۱۳۵۰ دلار هدایت کند. هرگونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت ۰.۱۴۲۰ دلار سوق دهد. ایستگاه بعدی برای خریداران ممکن است ۰.۱۵۰ دلار باشد.

همچنین بخوانید: ایلان ماسک و ارزهای دیجیتال در ایکس؛ دوج کوین در آستانه جهش؟

آیا ضررهای بیشتری در انتظار دوج کوین است؟

اگر قیمت دوج کوین نتواند بالاتر از ۰.۱۲۸۵ دلار افزایش یابد، ممکن است همچنان به کاهش خود ادامه دهد. حمایت اولیه در نزول نزدیک به ۰.۱۲۲۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۰.۱۱۸۵ دلار است. در صورت شکسته شدن نزولی زیر حمایت ۰.۱۱۸۵ دلار، قیمت می تواند بیشتر کاهش یابد. در این حالت، قیمت ممکن است به سمت ۰.۱۱۲ دلار کاهش یابد.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • مکدی ساعتی – مکدی برای دوج کوین/دلار آمریکا اکنون در حال کسب شتاب در منطقه نزولی است.
  • · RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای دوج کوین/دلار آمریکا در حال حاضر پایین تر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح اصلی حمایت – ۰.۱۲۲۰، ۰.۱۱۸۵ و ۰.۱۱۲۰ دلار
  • سطوح اصلی مقاومت – ۰.۱۲۶۰، ۰.۱۲۸۵ و ۰.۱۳۲۰ دلار

همچنین بخوانید: افزایش فعالیت نهنگ های دوج کوین؛ تثبیت قیمت روی ۰.۱۶ دلار

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.