ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,472,147,976,763
حجم معاملات 181,926,264,184
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $65,955.05
دوج کوین میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 3 دقیقه

دوج کوین؛ ارز دیجیتال شوخی یا دارایی مشروع؟

دوج کوین؛ ارز دیجیتال شوخی یا دارایی مشروع؟

مقاومت میم کوین هایی مانند دوج کوین جرقه بحثی داغ در مورد مشروعیت چنین دارایی هایی زده است.

دوج کوین (DOGE) با وجودی که به عنوان یک شوخی در مورد جنون ارزهای دیجیتال متولد شد، با رسیدن به پایین ترین سطح خود در بازار ۸ میلیارد دلاری در بحبوحه آشفتگی اخیر بازار، انتظارات را به چالش کشیده است.

این قدرت غیرمنتظره باعث شده است که تحلیلگران و سرمایه گذاران موضع خود را در مورد میم کوین ها دوباره ارزیابی کنند و سوال کنند که آیا این دارایی های دیجیتال فراتر از ریشه های طنزآمیز خود رفته اند و جایگاه خود را به عنوان یک کلاس دارایی مشروع تثبیت کرده اند.

دیدگاه های تحلیلگران

اندرو کانگ، یک تأثیرگذار در حوزه ارزهای دیجیتال (Rewkang@)، دیدگاه خود را در مورد این پدیده در X به اشتراک گذاشت. او توییت کرد: «بزرگترین نشانه ای که میم کوین ها برای ماندن اینجا هستند، پایین آمدن دوج کوین در ۸ میلیارد دلار است. سولانا به کف ۴ میلیارد دلاری رسید. این به شما چه می گوید؟ جامعه ارزش ماندگار واقعی را برای میم ها قائل است. ما شاهد تبدیل شدن میم ها به یک کلاس دارایی هستیم.»

به نظر می رسد ارزیابی کانگ با تحلیل تکنیکی که توسط تحلیلگر ارز دیجیتال، کریپتو تونی (CryptoTony@) به اشتراک گذاشته شده است، مطابقت دارد. کریپتو تونی در یک توییت، سطح حمایت کلیدی را برای دوج کوین در ۰.۱۴۸ دلار برجسته کرد و تاکید کرد که حفظ این سطح برای حفظ حرکت صعودی حیاتی خواهد بود.

در نتیجه، او هشدار داد که شکستن این سطح می تواند به طور بالقوه منجر به آزمایش مجدد سطح ۰.۱۰۶ دلار شود. علاوه بر این، برای اثبات تجزیه و تحلیل خود، کریپتو تونی یک نمودار قیمت هفتگی برای دوج کوین به اشتراک گذاشت که نشان دهنده خط روند نزولی، سطوح حمایت و مقاومت افقی، شکست قابل توجه و عقب نشینی قیمت بعدی بود.

همچنین بخوانید: دوج کوین تا ۱ دلار؟ تحلیلگران: ریسک پرخطر!

عواطف بازار

با وجود خوش بینی هایی که ارزهای دیجیتال را احاطه کرده است، همچنان تردیدهایی وجود دارد. منتقدان استدلال می‌کنند که افزایش محبوبیت و ارزش بازار این دارایی‌ها بیشتر تحت تأثیر گمانه‌زنی و تبلیغات است تا هر گونه کاربرد اساسی یا ارزش بنیادی. با این حال، طرفداران این موضوع را مطرح می کنند که مفهوم ارزش ذهنی است و میم کوین ها توانسته اند تخیل بخش قابل توجهی از جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کنند و به این ترتیب جایگاه خود را در چشم انداز دارایی های دیجیتال تثبیت کنند.

بنابراین، با رشد بازار ارزهای دیجیتال، بحث در مورد مشروعیت میم کوین ها به عنوان یک کلاس دارایی احتمالا تشدید خواهد شد. در حالی که ریشه آنها ممکن است در طنز ریشه داشته باشد، مقاومت دارایی هایی مانند دوج کوین در مواجهه با آشفتگی بازار بدون شک حکمت متعارف را به چالش کشیده است. باید دید که آیا این مقاومت به پایداری بلندمدت تبدیل خواهد شد یا خیر. با این حال، یک چیز واضح است: میم کوین ها جایگاهی را برای خود در اکوسیستم ارزهای دیجیتال ایجاد کرده اند و تأثیر آنها بر روایت این صنعت غیرقابل انکار است.

منبع: CaptainAltcoin

همچنین بخوانید: روز دوج با جهش قیمت پس از هاوینگ بیت کوین و توییت ایلان ماسک

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.