ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,536,120,361
حجم معاملات 83,226,309,230
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,123.94
دوج کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 4 دقیقه

جهش ۸۶۸ درصدی خرید دوج کوین توسط نهنگ ها!

جهش ۸۶۸ درصدی خرید دوج کوین توسط نهنگ ها!

نهنگ های دوج کوین (DOGE) خود را برای یک برگشت صعودی برای برجسته ترین میم کوین آماده می کنند. داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که این وال ها اعتماد خود را به دوج کوین به دست آورده اند و در حال انباشت بیشتر دوج کوین قبل از یک رالی احتمالی برای این میم کوین هستند.

کانال تلگرام مارکت فلو

افزایش ۸۶۸ درصدی انباشت نهنگ های دوج کوین

داده های حاصل از پلتفرم تجزیه و تحلیل درون زنجیره ای اینتو د بلاک (IntoTheBlock) نشان می دهد که نهنگ های دوج کوین در تاریخ ۱۰ جولای، ۳۶۴.۳۸ میلیون دوج کوین خریداری کرده اند که این رقم نشان دهنده افزایش ۸۶۸ درصدی نسبت به روز قبل است، زمانی که این هولدرهای بزرگ ۳۷.۰۵ میلیون دوج کوین فروختند. این روند انباشت در تاریخ ۱۲ جولای نیز ادامه یافت، زمانی که این نهنگ ها ۱۱۴.۷۱ میلیون دوج کوین خریدند.

جریان خرید نهنگ های دوج کوین

اعتقاد بر این است که این نهنگ ها در حال انباشت دوج کوین قبل از یک رالی احتمالی برای برجسته ترین میم کوین هستند. دوج کوین به ویژه با توجه به اینکه چندین معیار درون زنجیره ای برای این میم کوین صعودی شده اند، برای چنین وضعیتی کاملاً آماده به نظر می رسد. داده های اینتو د بلاک نشان می دهد که اکثر هولدرها دوباره در سود هستند، به این معنی که بعید است فشار فروش قابل توجهی در آینده وجود داشته باشد.

معیار «در سود» همچنین نشان می دهد که سطح حمایتی ۰.۱۰ دلار سطح حمایتی کلیدی بوده است که گاوهای دوج کوین نیاز به نگه داشتن آن داشتند که موفق شدند. در حال حاضر، با خسته به نظر رسیدن خرس ها، یک برگشت صعودی محتمل است. سایر معیارهایی مانند عدم تعادل حجم خرید و فروش و قیمت هوشمند نیز تصویری صعودی برای دوج کوین ترسیم می کنند.

تعداد آدرس های فعال دوج کوین

همچنین ذکر این نکته ضروری است که دوج کوین به دلیل همبستگی قیمتی مثبت قوی با بیت کوین، برای یک رالی پیشرفت آماده به نظر می رسد. با بهبود قابل توجه ارز دیجیتال پیشرو و تلاش برای بازپس گیری سطح ۶۰ هزار دلاری، برجسته ترین میم کوین نیز می تواند روند صعودی خود را داشته باشد و به سطوح بالای جدیدی برسد.

همچنین بخوانید: چه عاملی باعث سقوط قیمت دوج کوین شده است؟

تحلیلگر کریپتو، کوین (که قبلاً OG Yomi نام داشت) نیز تأیید کرد که رالی دوج کوین از این نقطه به بعد به حرکت قیمت بیت کوین بستگی دارد. او اظهار داشت که پس از تأیید ادامه بازار گاوی، این میم کوین باید از این سطح جهش پیدا کند و «هر چه زودتر به بالاترین سطح حمله کند». این تحلیلگر پیش از این پیش بینی کرده بود که دوج کوین ممکن است در این چرخه بازار تا ۳ دلار افزایش یابد.

نمودار ارز بازار دوج کوین

ظاهرش خوب نیست، اما در حال بهتر شدن است

تحلیلگر کریپتو، آلت کوین شربپا (Altcoin Sherpa)، اخیراً اذعان کرد که در حال حاضر اوضاع برای دوج کوین چندان خوب به نظر نمی رسد، اما افزود که این میم کوین در اواخر امسال «اعداد بزرگی» را به دست خواهد آورد. این تحلیلگر کریپتو پیش از این پیش بینی کرده بود که این میم کوین در نهایت در این چرخه به ۱ دلار خواهد رسید و ادعا کرد که سرمایه گذاری در دوج کوین یکی از «مطمئن ترین شرط هایی» است که هر کسی می تواند در این روند صعودی انجام دهد.

تحلیلگر کریپتو، اندرو کانگ (Andrew Kang) نیز اخیراً با بیان اینکه میم کوین هایی مانند دوج کوین بیشتر آلتکوین هایی هستند که به احتمال زیاد تا پایان امسال یا اوایل ۲۰۲۵ به بالاترین سطح خود می رسند، موضع صعودی برای دوج کوین گرفت. تحلیلگر کریپتو، کریپتو کالئو (Crypto Kaleo) نیز پیش از این پیش بینی کرده بود که دوج کوین تا دسامبر امسال یا اوایل سال آینده از یک رالی قابل توجه لذت خواهد برد.

همچنین بخوانید: بازگشت دوج کوین؛ تحلیلگر می گوید نشانه هایی از پایان ریزش دیده می شود

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.