counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,450,208,158,449
حجم معاملات 128,977,576,163
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,877.68
داگ ویف هت میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 10 زمان مطالعه: 2 دقیقه

الگوی داگ ویف هت WIF؛ رشد ۵۰ درصدی در راه؟

الگوی داگ ویف هت WIF؛ رشد ۵۰ درصدی در راه؟

داگ ویف هت (WIF) با ظهور الگوی پرچم صعودی در نمودار تایم فریم ۴ ساعته خود، توجه ها را به خود جلب کرده است که نشان دهنده افزایش قابل توجه قیمت است. طبق گفته YG Crypto، این الگو به طور معمول قبل از افزایش قابل توجه قیمت ظاهر می شود و احتمال افزایش ۵۰ درصدی را در آینده نزدیک نشان می دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

تحلیل پرچم صعودی

پرچم های صعودی نشانگرهای مهمی از ادامه حرکت صعودی پس از دوره تثبیت هستند. برای WIF، شکستن خط روند بالایی این الگو می تواند یک سیگنال خرید قوی برای سرمایه گذاران باشد. علاوه بر این، عملکرد تاریخی WIF از زمان راه اندازی، پتانسیل رشد بیشتر را تایید می کند. بخش میم کوین همچنان فعال است که ممکن است حضور WIF در بازار و علاقه سرمایه گذاران را تقویت کند.

نمودار میم کوین داگ ویف هت

تحلیل دقیق نمودار توسط YG Crypto، نوسانات WIF را با نوسان قیمت آن بین ۲.۵ تا ۴.۵ دلار نشان می دهد. در حال حاضر، این کوین در حدود ۳.۱۴۹۲ دلار تثبیت شده است. خط روند نزولی نشان دهنده سطح مقاومت است و قیمت را برای شکستن و حفظ سود به چالش می کشد. برعکس، سطح حمایتی قوی در حدود ۲.۰ دلار وجود دارد که در زمان افت شدید قیمت، منطقه برگشت را فراهم می کند.

تاثیرات بازار و پیش بینی های آینده

مقاومت در ۳.۱۴۹۲ دلار بسیار مهم است. حفظ قیمت بالاتر از این سطح می تواند منجر به آزمایش بالاترین حد پیش بینی شده یعنی ۴.۶۵ دلار شود - افزایش ۴۹.۰۷٪. با این حال، اگر قیمت WIF از سطح حمایتی ۲.۰ دلار پایین تر بیاید، ممکن است نشان دهنده یک روند نزولی باشد. شرایط بازار برای WIF با پتانسیل حرکت به سمت هدف ۴.۶۵ دلار در سناریوهای صعودی مطلوب به نظر می رسد.

همچنین بخوانید: کاهش ۳ درصدی داگ ویف‌هت در ۲۴ ساعت گذشته

در حالی که داگ ویف هت (WIF) با پرچم صعودی فعلی خود امیدوارکننده به نظر می رسد، سرمایه گذاران باید بررسی های دقیق خود را انجام دهند. به یاد داشته باشید، اطلاعات ارائه شده در اینجا مشاوره مالی نیست. برای تصمیم گیری آگاهانه در این بازار پرنوسان میم کوین، سطوح کلیدی مقاومت و حمایت را به دقت زیر نظر داشته باشید.

منبع: CaptainAltcoin

همچنین بخوانید: رکورد شکنی داگ ویف هت: نهنگ ها در حال انباشت!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.