ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,518,827,128,665
حجم معاملات 116,307,965,292
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,914.07
دوج کوین ارز دیجیتال میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 24 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایلان ماسک: دوج‌کوین برای خرید تسلا پذیرفته می‌شود!

ایلان ماسک: دوج‌کوین برای خرید تسلا پذیرفته می‌شود!

ماسک پس از درخواست‌های کارمندان کارخانه تسلا و بازدیدکنندگان اسپیس‌ایکس برای اضافه کردن این میم‌کوین به عنوان روش پرداخت رسمی، به طرفداری از دوج‌کوین پرداخت.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اشاره کرده است که شرکت خودروسازی تولیدکننده خودروهای برقی او «در نهایت» می‌تواند دوج‌کوین (DOGE) را به عنوان روش پرداخت رسمی برای خودروهای تسلا اضافه کند. در ۱۳ مارس، ماسک در حال تعامل با مردم در گیگافکتوری برلین، کارخانه تولید تسلا بود که یکی از حضار پرسید آیا در آینده نزدیک می‌توان با استفاده از دوج‌کوین تسلا خرید؟ ماسک به این درخواست پاسخ مثبت داد:

«فکر می‌کنم در نهایت باید این امکان را فراهم کنیم.»

پاسخ ماسک باعث ایجاد شور و شوق در بین سرمایه‌گذاران شد، زیرا قیمت بازار این توکن به طور ناگهانی افزایش یافت. دوج‌کوین در زمان نگارش این متن با جهشی از ۰.۱۷۲ دلار به ۰.۱۸۸ دلار، حدود ۹.۳ درصد افزایش یافت.

ایلان ماسک امروز در گیگا برلین.
«چه زمانی می‌توانم با دوج‌کوین یک تسلا بخرم؟»
«فکر می‌کنم در نهایت باید این امکان را فراهم کنیم.»
— Sir Doge of the Coin ⚔️ (@dogeofficialceo) ۱۴ مارس ۲۰۲۴

ماسک گفت که طرفداران همچنان می‌توانند از دوج‌کوین برای خرید محصولات جانبی تسلا استفاده کنند و با تکرار عبارت «دوج‌کوین به ماه» از این ارز دیجیتال جایگزین حمایت کرد. حمایت ماسک از دوج‌کوین پس از آن آغاز شد که چند کارمند از گیگافکتوری تسلا از مدیرعامل خواستند تا از دوج‌کوین به عنوان روش پرداخت رسمی پشتیبانی کند. درخواست مشابهی در اسپیس‌ایکس توسط بازدیدکنندگانی که خواستار حمایت از دوج‌کوین بودند به او ارائه شد و در نهایت پذیرفته شد. به گفته ماسک:

دوج‌کوین ارز دیجیتال مردم است، پس من از آن حمایت می‌کنم.

همچنین بخوانید: راه اندازی خدمات پرداخت اکس تا اوسط سال ۲۰۲۴

به گفته ماسک، بیت‌کوین (BTC) از حمایت افراد ثروتمند زیادی برخوردار است و او می‌خواست از ارز دیجیتالی حمایت کند که مورد علاقه عموم مردم باشد. تسلا از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ شروع به پذیرش پرداخت‌های دوج‌کوین برای محصولات جانبی شرکت کرد. در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که تنها از پرداخت‌های دوج‌کوین پشتیبانی می‌کند و هر «دارایی دیجیتال غیر از دوج‌کوین که به تسلا ارسال شود، به خریدار بازگردانده نخواهد شد.»

اپلیکیشن «همه چیز» X ماسک (که قبلا توییتر نام داشت) به تازگی یک حساب کاربری «XPayments» برای ویژگی پرداخت آینده خود ایجاد کرده است که باعث ایجاد گمانه‌زنی در جامعه ارزهای دیجیتال در مورد اینکه آیا ارزهای دیجیتال اجرا خواهند شد یا خیر، شده است.

انتظار می‌رود که اپلیکیشن X خدمات پرداخت درون‌برنامه‌ای را تا اواسط سال ۲۰۲۴ معرفی کند. با این حال، مشخص نیست که آیا این ویژگی از پرداخت‌هایی فراتر از ارزهای رایج سنتی پشتیبانی خواهد کرد یا اینکه آیا ماسک با چشم‌انداز طرفدارانش برای جریان اصلی کردن دوج‌کوین همراه خواهد شد یا خیر.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.