ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,321.33
اتریوم تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

اتریوم؛ کاهش ۴۰ درصدی اپن اینترست در مرداد ماه

اتریوم؛ کاهش ۴۰ درصدی اپن اینترست در مرداد ماه

چندین دارایی بزرگ مقیاس، از جمله بیت کوین و اتریوم، در هفته گذشته با کاهش شدید قیمت در بازار، تلاش کردند تا جای پایی پیدا کنند. طبق تحلیل های مختلف، بازار تحت تأثیر برخی تحولات اخیر اقتصادی در کشورهای مختلف قرار گرفته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

این کاهش قابل توجه تأثیر گسترده ای بر احساسات بازار داشته است و اکثر سرمایه گذاران اکنون با احتیاط عمل می کنند. این را می توان در کاهش اخیر علاقه باز به اتریوم مشاهده کرد که می تواند پیامدهای جدی برای قیمت اتریوم داشته باشد.

علاقه باز به اتریوم ۶ میلیارد دلار کاهش یافت - تأثیر بر قیمت؟

طبق آخرین گزارش پلتفرم تحلیل بلاک چین، کریپتوکوانت، علاقه باز به اتریوم در ماه آگوست بیش از ۴۰ درصد (تقریباً ۶ میلیارد دلار) کاهش یافته است. شاخص «علاقه باز» به مجموع کل موقعیت های مشتقه یک ارز دیجیتال (در این مورد اتریوم) اشاره دارد که در حال حاضر در تمام صرافی های متمرکز باز است.

افزایش ارزش این شاخص نشان می دهد که سرمایه گذاران در آن زمان موقعیت های جدیدی در بازار آتی و اختیار معامله باز می کنند. اساساً نشان می دهد که سرمایه گذاران در آن زمان پول خود را به مشتقات اتریوم تزریق می کنند. از سوی دیگر، زمانی که این شاخص کاهش می یابد، به این معنی است که معامله گران مشتقه در حال بستن موقعیت های خود یا تسویه حساب در بازار هستند.

نمودار اپن اینترست اتریوم

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، علاقه باز به اتریوم از ابتدای آگوست روند نزولی داشته و پس از کاهش عمومی بازار در روز دوشنبه به پایین ترین سطح خود رسیده است. طبق داده های کریپتوکوانت، علاقه باز اتریوم در زمان نگارش این مطلب حدود ۷.۶۷ میلیارد دلار است.

همچنین بخوانید: بازگشت اتریوم؛ آیا قیمت به ۳۰۰۰ دلار می رسد؟

اگرچه در روز گذشته نشانه های خوبی از بهبود نشان داده است، اما علاقه باز پایین برای قیمت اتریوم به نظر سالم نمی رسد، به خصوص اگر از دیدگاه تاریخی بررسی شود. کاهش موقعیت ها در بازارهای مشتقه می تواند منجر به کاهش نقدینگی شود که می تواند به نوسانات قیمتی قابل توجهی به دلیل ناکارآمدی بازار منجر شود.

در عین حال، کاهش علاقه باز می تواند نوسانات بازار اتریوم را در کوتاه مدت کاهش دهد، به خصوص که سرمایه گذاران کمتری روی قیمت اتریوم شرط بندی می کنند. نوسانات پایین نشان می دهد که قیمت اتریوم ممکن است در کوتاه مدت شاهد حرکت بزرگی نباشد.

قیمت اتریوم در یک نگاه

در زمان نگارش این مطلب، قیمت اتریوم همچنان در حدود ۲۶۰۰ دلار در نوسان است که نشان دهنده کاهش تقریباً ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. طبق داده های کوین گکو، ارزش این آلت کوین در هفت روز گذشته بیش از ۱۳ درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت اتریوم

همچنین بخوانید: جامپ تریدینگ و فروش سنگین ETH؛ آیا بازار سقوط می کند؟

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.