ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,166,733,913,251
حجم معاملات 169,705,937,942
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,964.12
اتریوم تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازگشت اتریوم؛ آیا قیمت به ۳۰۰۰ دلار می رسد؟

بازگشت اتریوم؛ آیا قیمت به ۳۰۰۰ دلار می رسد؟

قیمت اتریوم از کف بازگشت و احتمال ادامه روند نزولی را برای مدتی نشان داد که متفاوت بوده است. احیای اخیر امیدها برای یک افزایش صعودی را زنده کرده است که در صورت حفظ قدرت گاوها ممکن است سطح را فراتر از ۳۰۰۰ دلار افزایش دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

با افزایش احساسات بازار، ارزهای دیجیتال برتر، بیت کوین و اتریوم، قدرت قابل توجهی نشان می دهند. صرف نظر از واگرایی صعودی، توکن ها برای مدتی تحت تأثیر نزولی باقی ماندند. این نشان داد که قیمت اتریوم ممکن است به دلیل ضعف گاوها و ناتوانی در افزایش سطح بالاتر از ۲۷۰۰ دلار به ۲۰۰۰ دلار بازگردد. با این حال، افزایش اخیر امیدهای بازپس گیری ۳۰۰۰ دلار را زنده کرده است که ممکن است راه را برای ادامه روند صعودی تا پایان ماه هموار کند.

بررسی جریان ETF ها نسبتاً خنثی باقی مانده و خروج مداوم نشان دهنده فشار بر توکن است. پس از راه اندازی اسپات بیت کوین ETF، دو هفته طول کشید تا BTC به کف برسد و شروع به افزایش کند که در رالی قیمت ETH وجود ندارد. از دیدگاه گسترده تر، به نظر می رسید که قیمت ETH تحت تأثیر نزولی فشرده شده است.

با این حال، توکن به آخرین حمایت خود بازگشت که صحنه را برای یک رالی ۴ تا ۵ برابری دیگر در روزهای آینده آماده می کند، زیرا معامله گران اکنون انتظار دارند قیمت به ۳۰۰۰ یا ۳۵۰۰ دلار افزایش یابد.

نمودار حجم اتریوم

افزایش اخیر باعث خوش بینی معامله گران نسبت به حرکت آینده شده است زیرا آنها اکنون به دنبال هدف ۳۰۰۰ یا ۳۵۰۰ دلار هستند. طبق داده های Santiment، سلطه اجتماعی اتریوم با افزایش ناگهانی هیجان معامله گران برای رسیدن به هدف موقت ۳۰۰۰ یا ۳۵۰۰ دلار افزایش یافت. با این حال، معامله گران همچنین انتظار دارند که قیمت بیت کوین به ۷۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ دلار افزایش یابد زیرا این توکن دوباره بالای ۶۱۰۰۰ دلار افزایش می یابد.

همچنین بخوانید: جامپ تریدینگ و فروش سنگین ETH؛ آیا بازار سقوط می کند؟

آیا قیمت اتریوم (ETH) این هفته به ۳۰۰۰ دلار می رسد؟

قیمت اتریوم در معاملات روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است که احتمال آزمایش حمایت در سطح ۲۰۰۰ دلار را کاهش داده است. اقدام نزولی نشان دهنده مشارکت کمتر است که نشانه نگرانی است زیرا آنها ممکن است برای یک اقدام قیمتی بزرگتر، احتمالاً در ۳۰۰۰ دلار آماده شوند. با این حال، قیمت ETH برای افزایش بالای مقاومت موقت که به عنوان یک حمایت قوی برای بیش از ۴ ماه عمل کرده است، نیاز دارد.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم

پس از بازگشت اخیر، گاوها از ساعات اولیه معاملات ضعف نشان داده اند زیرا قیمت زیر مقاومت موقت در سطح ۲۶۸۲ دلار باقی مانده است. RSI پس از بازگشت از کف ها واگرایی نشان داده است اما MACD کاهش حجم فروش را نشان می دهد. از این رو احتمال ادامه روند صعودی همچنان بالا است اما تا زمانی که فشار خرید غالب نشود، قیمت ETH ممکن است برای مدتی بین ۲۶۰۰ تا ۲۸۰۰ دلار تثبیت شود.

بنابراین، رسیدن به ۳۰۰۰ دلار در این هفته ممکن است برای قیمت اتریوم (ETH) کار دشواری باشد، اما یک چرخش غیرمنتظره ممکن است ورق را برای توکن برگرداند.

همچنین بخوانید: ۱۰ میلیون دلار اتریوم به لطف ربات رونین نجات یافت

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.