ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,448.62
اتریوم تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 4 دقیقه

جامپ تریدینگ و فروش سنگین ETH؛ آیا بازار سقوط می کند؟

جامپ تریدینگ و فروش سنگین ETH؛ آیا بازار سقوط می کند؟

جامپ تریدینگ (Jump Trading) مقدار قابل توجهی اتریوم (Ethereum) را به آدرسی که مسئولیت فروش اتریوم را بر عهده دارد، منتقل کرد. این حرکت نشان دهنده ی فروش احتمالی ۱۱,۵۰۰ واحد اتریوم است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • جامپ تریدینگ امروز فروش دیگری از اتریوم را آغاز کرد.
  • این شرکت، ۱۱,۵۰۰ واحد اتریوم را به آدرسی که مسئولیت فروش ارزهای دیجیتال را دارد، منتقل کرد.
  • قیمت اتریوم اخیراً از مرز ۲۵۰۰ دلار عبور کرده است، با این حال، نگرانی در مورد فروش های گسترده بر روند بهبود قیمت تأثیر می گذارد.

شرکت جامپ تریدینگ اخیراً معاملات قابل توجهی با اتریوم (ETH) و توکن wstETH (اتریوم سهام گذاری شده) انجام داده است. در تاریخ ۴ آگوست، آدرس مرتبط با این شرکت که برای باز کردن قفل و دریافت اتریوم استفاده می شود، ۱۱,۵۰۰ واحد اتریوم به ارزش تقریبی ۲۸.۹ میلیون دلار را جابجا کرد. این انتقال به آدرسی انجام شد که وظیفه توزیع بیشتر آن به صرافی های متمرکز (CEX) را بر عهده دارد.

فروش اتریوم توسط جامپ تریدینگ

جامپ تریدینگ در ادامه ی تلاش خود برای دریافت اتریوم از توکن های wstETH، ۱۶,۲۱۰ واحد wstETH به ارزش تقریبی ۴۷.۹۲ میلیون دلار را از آدرس ذخیره سازی خود به آدرسی که مسئولیت باز کردن قفل و دریافت اتریوم است، منتقل کرد. این نشان دهنده ی یک استراتژی مداوم برای فروش دارایی های سهام گذاری شده به منظور به دست آوردن اتریوم است.

آدرس ذخیره سازی این شرکت همچنان حاوی ۲۱,۳۹۴ واحد wstETH به ارزش تقریبی ۶۳.۳۳ میلیون دلار است که منتظر باز کردن قفل و انتقال در آینده است. این جابجایی های قابل توجه نشان دهنده ی فعالیت های جاری این شرکت در مدیریت دارایی های سهام گذاری شده ی آن ها و تبدیل آن ها به اتریوم برای فروش احتمالی یا سایر اهداف استراتژیک است.

علاوه بر این، شرکت تحلیل بلاکچین اسپات آنچین گزارش داده است که این شرکت تجاری در روز سه شنبه، ۶ آگوست، فعالیت قابل توجهی داشته است. این شرکت ۱۷,۵۷۶ واحد اتریوم به ارزش بیش از ۴۶.۷۸ میلیون دلار را به صرافی های مختلفی از جمله بایننس، کوین بیس، اوکی اکس، بای بیت و گیت.ایو منتقل کرده است.

این تراکنش های اخیر باعث افزایش کل سپرده های اتریوم این شرکت به ۲۷۷ میلیون دلار طی تنها ۱۰ روز گذشته شده است. از ۲۵ جولای، جامپ کریپتو به طور فعال در حال تبدیل و جابجایی دارایی های خود بوده است. این شرکت ۸۳,۰۹۱ واحد wstETH معادل ۳۴۱ میلیون دلار را به ۹۷,۶۰۰ واحد stETH تبدیل کرد. علاوه بر این، آن ها ۸۶,۰۵۹ واحد stETH به ارزش ۲۷۴ میلیون دلار را از Lido Finance خارج از حالت سهام گذاری درآوردند.

همچنین بخوانید: ۱۰ میلیون دلار اتریوم به لطف ربات رونین نجات یافت

پس از این اقدامات، این شرکت تجاری در مجموع ۷۲,۲۱3 واحد اتریوم یا ۲۳۱ میلیون دلار را در صرافی های مختلف سپرده گذاری کرد. در حال حاضر، دارایی های این شرکت به حدود ۷۰۶ میلیون دلار در ارزهای دیجیتال مختلف از جمله تتر، یو اس دی سی، بیت کوین و موارد دیگر می رسد.

بازگشت قیمت اتریوم به سطح ۳۵۰۰ دلار

قیمت اتریوم امروز شاهد جهش بوده و از مرز ۲۵۰۰ دلار عبور کرده است. این بهبود، گامی مثبت برای دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است که در ماه های اخیر با نوسانات قابل توجهی روبرو بوده است. با این حال، به دلیل فروش احتمالی که توسط جامپ تریدینگ مشاهده می شود، ممکن است روند بهبود قیمت با خطر مواجه شود.

در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم در روز چهارشنبه، ۷ آگوست ۲۰۲۴ با ۳.۰۳ درصد افزایش به ۲,۵۰۳.۶۳ دلار رسیده است. با این حال، با توجه به اینکه در هر دو طرف معاملات لانگ و شورت بیش از ۲۰ میلیون دلار نقد شده است، به نظر نمی رسد تغییر چشمگیری در قیمت رخ داده باشد. با این وجود، کاربران شبکه های اجتماعی به دلیل نگرانی‌ها، انتظار لیکویید شدن را دارند.

همچنین بخوانید: علت کاهش قیمت اتریوم چیست؟

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.