ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,044.75
اتریوم تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

اتریوم با جهش ۵ درصدی مقاومت ۳۲۵۰ دلار را شکست!

اتریوم با جهش ۵ درصدی مقاومت ۳۲۵۰ دلار را شکست!

قیمت اتریوم افزایش قابل توجهی را از بالای منطقه مقاومتی ۳,۲۵۰ دلار آغاز کرد. اتریوم حتی از سطح ۳,۳۰۰ دلار نیز فراتر رفت و در کوتاه مدت به دنبال افزایش بیشتر است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • اتریوم در حال افزایش سرعت بالای سطح ۳,۲۵۰ دلار است.
  • قیمت بالاتر از ۳,۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک خط روند صعودی متصل با حمایت در ۳,۲۷۰ دلار بر روی نمودار ساعتی ETH/USD (داده ها از صرافی کراکن) در حال شکل گیری است.
  • این جفت ارز ممکن است همچنان به افزایش بالاتر از سطوح مقاومتی ۳,۳۲۰ و ۳,۳۵۰ دلار ادامه دهد.

قیمت اتریوم قدرت خود را به دست آورد

قیمت اتریوم افزایش ثابتی را از بالای منطقه مقاومتی ۳,۱۵۰ دلار آغاز کرد. اتریوم حتی بالاتر از مقاومت ۳,۲۵۰ دلار صعود کرد تا وارد منطقه مثبتی شود. در نهایت، مانند بیت کوین، حرکت صعودی دیگری بالاتر از مقاومت ۳,۳۰۰ دلار رخ داد.

این سطح مقاومت ۳,۲۵۰ دلار را آزمایش کرد. یک قله در ۳,۳۳۹ دلار تشکیل شد و اکنون قیمت در حال تثبیت سود است. به نظر می رسد گاوها به خوبی بالاتر از سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۳,۰۸۴ دلار به قله ۳,۳۳۹ دلار فعال هستند.

اتریوم اکنون بالاتر از ۳,۲۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. همچنین یک خط روند صعودی متصل با حمایت در ۳,۲۷۰ دلار بر روی نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است.

در سمت بالا، قیمت با مقاومت نزدیک سطح ۳,۳۴۰ دلار مواجه است. اولین مقاومت اصلی نزدیک سطح ۳,۳۵۰ دلار است. مانع اصلی بعدی نزدیک سطح ۳,۴۲۰ دلار است. یک بسته شدن بالاتر از سطح ۳,۴۲۰ دلار ممکن است اتریوم را به سمت مقاومت ۳,۵۰۰ دلار سوق دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم

مقاومت کلیدی بعدی نزدیک ۳,۵۵۰ دلار است. شکستن صعودی بالاتر از مقاومت ۳,۵۵۰ دلار ممکن است قیمت را در روزهای آینده به سمت منطقه مقاومتی ۳,۶۵۰ دلار سوق دهد.

آیا ریزش ها در اتریوم حمایت می شوند؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۳,۳۴۰ دلار را بشکند، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت اولیه در نزول نزدیک ۳,۲۷۰ دلار و خط روند است. اولین حمایت اصلی نزدیک منطقه ۳,۲۲۰ دلار قرار دارد.

همچنین بخوانید: اتریوم در آستانه جهش؛ شکست صعودی و امیدواری با اندیکاتورهای سبز

یک حرکت صریح به زیر حمایت ۳,۲۲۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۳,۲۰۰ دلار یا سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۳,۰۸۴ دلار به قله ۳,۳۳۹ دلار سوق دهد. هر افت بیشتر ممکن است قیمت را در کوتاه مدت به سمت سطح حمایتی ۳,۱۵۰ دلار سوق دهد.  حمایت کلیدی بعدی در ۳,۰۵۰ دلار قرار دارد.

شاخص های تکنیکال

• مکدی ساعتی (MACD) – مکدی برای ETH/USD در حال کسب شتاب در منطقه صعودی است.

• RSI ساعتی – RSI برای ETH/USD اکنون بالاتر از منطقه ۵۰ است.

سطوح اصلی حمایت – ۳,۲۷۰ دلار

سطوح اصلی مقاومت – ۳,۳۴۰ دلار

همچنین بخوانید: ون اک تقاضای ETF اسپات اتریوم را به SEC ارائه کرد!

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.