ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,166,733,913,251
حجم معاملات 169,705,937,942
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,018.36
اتریوم تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاهش قیمت اتریوم؛ آیا سطح ۲۵۰۰ دلار از دست می رود؟

کاهش قیمت اتریوم؛ آیا سطح ۲۵۰۰ دلار از دست می رود؟

قیمت اتریوم اصلاح نزولی خود را از منطقه ۲۷۰۰ دلاری آغاز کرد. اتریوم اکنون در حال تثبیت است و برای حفظ حمایت ۲۵۰۰ دلاری تلاش می کند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • اتریوم اصلاح نزولی خود را زیر سطوح ۲۶۵۰ و ۲۶۲۰ دلار آغاز کرد.
  • قیمت زیر ۲۶۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • شکستی زیر خط روند صعودی متصل با حمایت در سطح ۲۶۲۰ دلار در نمودار ساعته ETH/USD رخ داد (داده ها از طریق صرافی کراکن).
  • اگر این جفت بالای منطقه حمایت ۲۵۵۰ دلار باقی بماند، ممکن است دوباره افزایش یابد.

قیمت اتریوم سودها را کاهش می دهد و به ۲۵۵۰ دلار بازمی گردد

قیمت اتریوم برای گسترش سود بالای مقاومت ۲۷۰۰ دلاری تلاش کرد. ETH مانند بیت کوین اصلاح نزولی خود را زیر سطح ۲۶۵۰ دلار آغاز کرد. حرکتی زیر سطوح ۲۶۲۰ و ۲۶۰۰ دلار وجود داشت. قیمت زیر سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶ درصد حرکت صعودی از کف ۲۳۱۱ دلار تا سقف ۲۷۲۲ دلار کاهش یافت. علاوه بر این، شکستی زیر خط روند صعودی متصل با حمایت در سطح ۲۶۲۰ دلار در نمودار ساعته ETH/USD رخ داد.

قیمت اتریوم اکنون زیر ۲۶۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. با این حال، خریداران در تلاش هستند تا از کاهش بیشتر زیر منطقه حمایت ۲۵۰۰ دلار جلوگیری کنند.

در صورت افزایش مجدد، قیمت ممکن است با موانعی در نزدیکی سطح ۲۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته مواجه شود. اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۲۶۲۵ دلار قرار دارد. بسته شدن بالای سطح ۲۶۲۵ دلار ممکن است اتریوم را به سمت مقاومت ۲۷۰۰ دلار سوق دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم

مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی ۲۷۲۰ دلار است. شکست صعودی بالای مقاومت ۲۷۲۰ دلار ممکن است قیمت را در کوتاه مدت به سمت منطقه مقاومت ۲۸۸۰ دلار سوق دهد.

ریزش بیشتر اتریوم؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۲۶۲۵ دلاری را پاک کند، ممکن است به حرکت نزولی ادامه دهد. حمایت اولیه در سمت پایین در نزدیکی ۲۵۲۰ دلار و سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصد حرکت صعودی از کف ۲۳۱۱ دلار تا سقف ۲۷۲۲ دلار قرار دارد. اولین حمایت اصلی در نزدیکی منطقه ۲۵۰۰ دلار قرار دارد.

همچنین بخوانید: اتریوم؛ کاهش ۴۰ درصدی اپن اینترست در مرداد ماه

حرکت واضحی زیر حمایت ۲۵۰۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۲۴۵۰ دلار سوق دهد. هرگونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را در کوتاه مدت به سمت سطح حمایت ۲۳۲۰ دلار ارسال کند. حمایت اصلی بعدی در سطح ۲۲۵۰ دلار قرار دارد.

شاخص های فنی

MACD ساعته - MACD برای ETH/USD در حال افزایش حرکت در منطقه نزولی است.

RSI ساعته - RSI برای ETH/USD اکنون زیر منطقه ۵۰ قرار دارد.

سطح حمایت اصلی - ۲۵۰۰ دلار

سطح مقاومت اصلی - ۲۶۲۵ دلار

همچنین بخوانید: بازگشت اتریوم؛ آیا قیمت به ۳۰۰۰ دلار می رسد؟

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.