ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,179,488,005,713
حجم معاملات 73,732,790,317
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,028.38
ریپل تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی های کارشناسان از افزایش قیمت ریپل با وجود ثبات فعلی

پیش بینی های کارشناسان از افزایش قیمت ریپل با وجود ثبات فعلی

کارشناسان ارزهای دیجیتال همچنان بر پیش بینی های صعودی خود برای ریپل (XRP) تاکید دارند، حتی با وجود ثبات فعلی قیمت این ارز. یکی از عواملی که ممکن است به افزایش قیمت کمک کند، نزدیک شدن به مهلت تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در پرونده ریپل است. در صورت عدم تجدیدنظر، این پرونده که تأثیر زیادی بر XRP داشته، بسته خواهد شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

پیش بینی های کارشناسان درباره XRP

کارشناس ارزهای دیجیتال، بیت لرد، در پستی در شبکه اجتماعی X اظهار داشت که XRP آماده جهشی بزرگ است و احتمال می دهد طی ۲۴ ساعت آینده قیمت به طور چشم گیری افزایش یابد. او به سرمایه گذاران توصیه کرد که این فرصت را از دست ندهند، چرا که با زمان بندی مناسب، می توان به سودهای قابل توجهی دست یافت.

تحلیلگر دیگر، جکیس، نیز در پستی با ارائه نموداری معکوس، به وقوع یک شکست قیمتی قریب الوقوع اشاره کرد و پیش بینی نمود که این شکست می تواند قیمت XRP را به ۱ دلار برساند. به عقیده وی، نمودارها نشان دهنده این است که این افزایش به شدت رخ خواهد داد.

تحلیلگر دیگری به نام دارک دیفندر نیز اعلام کرد که XRP به زودی به ۱ دلار خواهد رسید. او معتقد است که این ارز دیجیتال آماده است تا از آخرین ابرهای ایچیموکو در سطح ۰.۶۶۴۹ دلار عبور کند و مقاومت ۱.۰۳ دلاری ژانویه ۲۰۱۸ را پشت سر بگذارد.

حرکت مشابه سال ۲۰۱۷؟

میکی بول کریپتو، یکی دیگر از کارشناسان خوش بین به XRP، معتقد است که ممکن است این ارز دیجیتال حرکت مشابه سال ۲۰۱۷ را تجربه کند. او اشاره کرد که تاریخ همیشه تکرار نمی شود، اما اغلب الگوهای مشابهی را نشان می دهد. در سال ۲۰۱۷، XRP افزایش بی سابقه ۶۱۰۰۰ درصدی را در ۲۸۰ روز تجربه کرد.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت XRP؛ انتظار سرمایه گذاران برای رویداد ریپل سول و تجدید نظر SEC

وی در پست دیگری ادعا کرد که XRP یکی از بهترین چشم اندازهای صعودی را در بین ارزهای دیجیتال دارد. او حتی پیش بینی کرد که این ارز در برخی از مواقع ممکن است به ۴۵ دلار برسد، هرچند وقوع این امر در چرخه کنونی بازار بعید به نظر می رسد. همچنین، تحلیلگر دیگری به نام اگرگ کریپتو نیز بر این باور است که قیمت XRP در این روند صعودی می تواند به محدوده دو رقمی برسد.

الگوی پرچم صعودی در نمودار

آرماندو پانتوجا، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به الگوی پرچم صعودی ۷ ساله در نمودار XRP اشاره کرد. او بیان کرد که در تمام دوران فعالیت خود چنین الگویی ندیده و بر این باور است که سرمایه گذاران در آستانه یکی از بزرگ ترین جهش های قیمتی سال قرار دارند. او معتقد است که پس از ۷ سال تثبیت قیمت، این شکست باید به صورت سهموی رخ دهد و نمودارها نشان دهنده این الگو به طور کامل هستند. بر اساس این تحلیل، XRP می تواند تا ۴ دلار افزایش یابد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت XRP حدود ۰.۵۸ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱ درصد کاهش داشته است. این داده ها بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ است.

همچنین بخوانید: ادعای جسورانه ریپل؛ بازار ارز دیجیتال ایالات متحده از آسیا عقب تر است

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.