ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,166,733,913,251
حجم معاملات 169,705,937,942
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,971.54
آلت کوین میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آلت کوین انفجاری رالی بعدی ارزهای دیجیتال

آلت کوین انفجاری رالی بعدی ارزهای دیجیتال

در یک قسمت اخیر از شبکه پل بارون، میزبان این برنامه در مورد آلت کوین های امیدوارکننده ای که باید در آستانه سال ۲۰۲۵ تماشا کنیم، صحبت کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

این زمان ممکن است آغاز فصل آلت کوین ها را نشان دهد. میزبان برنامه پل بارون بود و ایوان آلدو نیز در آن حضور داشت. در اینجا چند سکه با پتانسیل عظیم وجود دارد:

سکه ۱: جوپیتر

این توکن در حال حاضر روند نزولی دارد اما ممکن است ارزش تماشا کردن را داشته باشد. اگر قیمت بالای ۰.۷۵ دلار باقی بماند، ممکن است بهبود یابد. با این حال، اگر به حدود ۰.۶۰ دلار کاهش یابد، ممکن است فرصتی برای خرید پس از یک ریزش بالقوه باشد.

سکه ۲: هیدرا

این توکن با افزایش درآمد و تراکنش ها، رشد قوی نشان می دهد. با وجود نوسانات بازار انتظار می رود، همچنان یک دارایی قوی برای نگهداری بلندمدت است، به خصوص برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۵ هستند.

سکه ۳: اپتیمیسم

با راه اندازی یک شبکه آزمایشی توسط سونی روی بلاکچین اپتیمیسم، این توکن نویدبخش است. اگرچه ممکن است در کوتاه مدت شاهد کاهش قیمت باشد، اما پتانسیل بلندمدت آن قوی است، با احتمال افزایش آینده تا ۷ یا ۱۰ دلار.

سکه ۴: یونی سواپ

همچنین بخوانید: جهش بی سابقه ی بیت کوین و آلت کوین ها پس از کاهش نرخ بهره فدرال

یونی سواپ اخیراً روند نزولی داشته است، با کاهش قیمت به دنبال برخی حرکات جانبی. قیمت ممکن است سطح حمایت در حدود ۴.۷۶ دلار را آزمایش کند و احتمالاً به ۴.۴۰ یا ۴ دلار کاهش یابد. انتظار می رود یکی از آلت کوین های بهتر عمل کننده باشد و احتمالاً بازدهی ۱۰ برابری یا بیشتر داشته باشد.

سکه ۵: استکس

استکس در ماه مارس با قیمت ۳.۶۶ دلار قیمت گذاری شد اما در حال حاضر حدود ۱.۴۵ دلار است. این توکن امسال رشد کلی داشته است اما با چالش های کوتاه مدت مواجه است. اگر بیت کوین عملکرد خوبی داشته باشد، استکس می تواند شاهد رشد باشد و تا نیمه دوم سال ۲۰۲۵ به ۱۲ دلار برسد.

سکه ۶: هلیوم

هلیوم نوسانات زیادی داشته است، با حرکات قیمت اخیر که نشان دهنده کاهش بیشتر بالقوه است. ارزش بازار فعلی در حدود ۱ میلیارد دلار است، با برخی مقایسه های قیمت تاریخی که نشان دهنده احتمال افزایش آینده است. قیمت ممکن است در کوتاه مدت ۶ دلار را آزمایش کند. اگر زیر این سطح کاهش یابد، ممکن است به ۴ یا ۵ دلار کاهش یابد.

سکه ۷: برت

برت یک میم کوین با سطوح حمایت فعلی در حدود ۷ سنت است. این توکن در حدود ۱۰ سنت رد شده است و ممکن است همچنان با چالش ها مواجه شود. اگر قیمت به حدود ۵.۸ سنت کاهش یابد، ممکن است یک الگوی کف مضاعف تشکیل دهد و ممکن است بهبود یابد.

همچنین بخوانید: بازگشت احتمالی آلت کوین های متاورس تا پایان سال ۲۰۲۴

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.