ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,120,375,250,846
حجم معاملات 102,597,607,585
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 17%
بیت کوین $57,142.34
ریپل تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 54 زمان مطالعه: 4 دقیقه

رشد انفجاری XRP؛ تحلیلگر پیش‌بینی قیمت ۵۰۰ دلاری ریپل را می‌دهد!

رشد انفجاری XRP؛ تحلیلگر پیش‌بینی قیمت ۵۰۰ دلاری ریپل را می‌دهد!

یک تحلیلگر ارز دیجیتال، بازه زمانی را برای ریپل (XRP)، توکن اصلی دفتر کل XRP (XRPL) برای تجربه یک رالی قابل توجه ۱۰۲,۵۹۰ درصدی پیش بینی کرده است. اگر این افزایش قیمت رخ دهد، ارزش متوسط فعلی XRP می تواند در این چرخه صعودی به قیمت چشمگیر ۵۰۰ دلار برسد.

کانال تلگرام مارکت فلو

تحلیلگر پیش بینی می کند XRP با ۱۰۲,۵۹۰ درصد افزایش یابد

یک تحلیلگر ارز دیجیتال با نام مستعار «اگرگ کریپتو» (Egrag Crypto) در یک پست X (که قبلاً توییتر بود) در ۱۰ ژوئن، یک نمودار قیمت به اشتراک گذاشت که نشان می دهد XRP در این چرخه صعودی به بالاترین قیمت های جدید خود خواهد رسید. این تحلیلگر افزایش قیمت قابل توجهی را برای XRP پیش بینی کرد و نشان داد که این ارز دیجیتال می تواند شاهد افزایش ۱۰۲,۵۹۰ درصدی به قیمت اوج ۵۰۰ دلار باشد.

اگرگ کریپتو در نمودار قیمت خود نشان داد که XRP می تواند شاهد افزایش تدریجی قیمت به ۵۰۰ دلار باشد. او با استفاده از خطوط روند مختلف، چندین هدف قیمتی را مشخص کرد و بر پتانسیل افزایش قیمت به ۶ دلار، ۲۰ دلار، ۶۰ دلار، ۱۸۰ دلار و سپس سقف ۵۰۰ دلار تأکید کرد. این تحلیلگر همچنین یک نکته جزئی را در پیش بینی قیمت بلندپروازانه خود فاش کرد. او بر اساس تحلیل خود، دو جدول زمانی اصلی را برای XRP برای رسیدن به هدف قیمتی پیش بینی شده خود معرفی کرد و بر امکان حرکت ارز دیجیتال در دو چرخه مجزا - چرخه آبی و چرخه سبز - تأکید کرد.

اگرگ کریپتو نشان داد که اگر XRP چرخه آبی را دنبال کند، ممکن است تا ژوئیه ۲۰۲۴ شاهد افزایش قیمت به بالاترین حد چرخه خود باشد. چرخه آبی نشان دهنده دوره ۳۹ ماهه (۱۱۸۶ روز) است که طی آن XRP پس از بالاترین قیمت خود در ژانویه ۲۰۱۸ (۳.۸۴ دلار)، در آوریل ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت چرخه ۱.۹۶ دلار رسید.

در مقابل، اگر XRP چرخه سبز را دنبال کند، قیمت آن می تواند تا می ۲۰۲۵ به بالاترین قیمت چرخه ۵۰۰ دلار برسد. در این مورد، چرخه سبز به ۴۹ ماه (۱۴۹۲ روز) بین اوج دسامبر ۲۰۱۳ (۰.۰۶۱۴ دلار) و بالاترین قیمت XRP در ژانویه ۲۰۱۸ اشاره دارد.

اگرگ کریپتو پیش بینی های خود را بر اساس الگوهایی که از حرکات قیمت XRP در چرخه های قیمتی مختلف در سال های گذشته ایجاد شده است، بنا کرده است. او فاش کرد که مدت زمان افزایش XRP به ۵۰۰ دلار از بالاترین قیمت چرخه تا بالاترین قیمت چرخه اندازه گیری شده است و با استفاده از این روش، هدف قیمت بلندپروازانه خود را برای این ارز دیجیتال تعیین کرده است.

همچنین بخوانید: بازگشت XRP به ۰٫۵ دلار؟ تحلیل قیمت XRP و BTC

آیا SEC مانع از حرکت است؟

لوی ریِتفلد، تحلیلگر ارز دیجیتال، در یک پست X نشان داد که حرکت XRP برای مدت طولانی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) سرکوب شده است. این تحلیلگر به نبرد حقوقی جاری XRP با SEC اشاره می کند که در اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شد، زمانی که این تنظیم کننده علیه ریپل شکایتی تنظیم کرد و ادعا کرد که شرکت پرداخت های رمزنگاری XRP را در یک عرضه اوراق بهادار ثبت نشده به فروش می رساند.

با وجود پیروزی نسبی ریپل پس از اینکه قاضی آنالیسا تورس حکم داد که فروش برنامه ریزی شده XRP اوراق بهادار تلقی نمی شود، قیمت این ارز دیجیتال همچنان در روند نزولی قرار دارد. از ابتدای سال، ارزش XRP راکد مانده است، در حالی که سایر آلتکوین های بازار به طور قابل توجهی افزایش یافته اند. با ادامه دادخواست، قیمت XRP همچنان روند کندی را حفظ می کند و سال ها است که زیر ۱ دلار معامله می شود.

در زمان نگارش این متن، طبق کوین مارکت کپ، قیمت XRP برابر با ۰.۴۹ دلار است که نشان دهنده کاهش ۱.۲۹ درصدی در طول هفت روز گذشته می باشد. همچنین، تحلیلگر ارز دیجیتال، اگرگ کریپتو تأیید کرده است که نتایج شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه ریپل، عامل تعیین کننده برای هدف قیمتی صعودی او یعنی ۵۰۰ دلار برای XRP خواهد بود. او از ارتش XRP خواسته است که همچنان صبور باشند و خود را برای جولای ۲۰۲۴ یا می ۲۰۲۵ آماده کنند، و تاکید کرده است که این تاریخ های کلیدی می توانند زندگی سرمایه گذاران XRP را تغییر دهند.

نمودار قیمت ارز دیجیتال ریپل XRP

همچنین بخوانید: RLUSD؛ استیبل کوین جدید ریپل

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.