counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,449,649,012,489
حجم معاملات 129,171,572,353
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,837.24
بیت کوین قوانین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 41 زمان مطالعه: 3 دقیقه

مجوز FCA به ETN های رمزنگاری، بیت‌کوین را به ۷۱ هزار دلار رساند

مجوز FCA به ETN های رمزنگاری، بیت‌کوین را به ۷۱ هزار دلار رساند

FCA بریتانیا مخالفت خود را با ETN های مبتنی بر ارزهای دیجیتال برطرف کرد و دروازه های مشارکت بیشتر نهادها در حوزه کریپتو را باز کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

ارز دیجیتال پیشرو برای اولین بار در هفته گذشته از مرز ۷۰ هزار دلار عبور کرده بود در حالی که اتریوم از مرز ۴۰۰۰ دلار عبور کرد. بیت کوین (BTC) برای اولین بار در تاریخ معاملات آسیایی روز دوشنبه از مرز ۷۱ هزار دلار عبور کرد.

ارز دیجیتال پیشرو از زمان تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت‌کوین در ایالات متحده، به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این توکن برای اولین بار در هفته گذشته از مرز ۷۰ هزار دلار عبور کرد. اتریوم (ETH) نیز روز دوشنبه از مرز ۴۰۰۰ دلار عبور کرد. در همین حال، شاخص گسترده‌تر CoinDesk 20 (CD20) تقریباً ۱ درصد جهش کرد.

این رشد، حق بیمه سه ماهه آتی سالانه را در صرافی‌های اصلی، از جمله بایننس، به بالای ۲۵ درصد رسانده است. این حق بیمه بالا می‌تواند معامله‌گران نقدی و حمل را جذب کند و نقدینگی کلی بازار را افزایش دهد. بنیانگذاران سرویس خبری LondonCryptoClub، افزایش قیمت را به تصمیم بورس اوراق بهادار لندن برای پذیرش درخواست‌ها برای یادداشت‌های قابل معامله در بورس (ETN) بیت‌کوین و اتریوم و شرایط کم‌نقدینگی بازار آسیا نسبت دادند.

بنیانگذاران این سرویس گفتند: «این همبستگی چند عامل است. آسیا در شرایط بازار کم‌نقدینگی در حال خرید است و این با اخبار مثبت مداوم همراه است، بورس اوراق بهادار لندن به تازگی اعلام کرده است که درخواست‌های ETN های BTC و ETH را می‌پذیرد. پویایی قدرتمند عرضه و تقاضا از ETF های بیت‌کوین همچنان ادامه دارد.»

آنها افزودند: «در همین حال، کلان‌اقتصاد که قبلاً مانع بوده است، اکنون به یک باد موافق تبدیل شده است، زیرا به نظر می‌رسد نرخ‌های ایالات متحده و دلار به بالاترین حد خود رسیده و در حال کاهش هستند. علاوه بر این، با نزدیک شدن به سطوح مقاومت کلیدی، معامله‌گران حدسی کوتاه‌مدت که سعی در پیش‌بینی قله دارند، در این سطوح کلیدی خرید و فروش کوتاه انجام می‌دهند و سپس نقد می‌شوند و باعث ایجاد یک اثر گاما منفی کاذب می‌شوند که ما را به سمت بالا سوق می‌دهد.»

سازمان رفتار مالی بریتانیا روز دوشنبه درهای ایجاد یادداشت‌های قابل معامله در بورس با پشتوانه دارایی‌های رمزنگاری را برای سرمایه‌گذاران نهادی باز کرد. بورس اوراق بهادار لندن بعداً تأیید کرد که درخواست‌های ETN های بیت‌کوین و اتریوم را در سه ماهه دوم سال جاری می‌پذیرد.

همچنین بخوانید: خرید بیت کوین در بحبوحه غارت خزانه آمریکا

نمودار قیمت بیت کوین ۷۲ هزار دلار

بازار سهام آسیا کاهش یافت

حرکت بیت‌کوین به قله‌های جدید حتی در حالی رخ داد که شاخص‌های سهام آسیایی کاهش یافتند، به طوری که شاخص Nikkei ژاپن و ASX استرالیا پس از گزارش رویترز مبنی بر اینکه بانک ژاپن ممکن است نرخ بهره را در این ماه به بالای صفر برساند، ۲ درصد کاهش یافت. برخی از تحلیلگران مدت‌هاست هشدار داده‌اند که بانک مرکزی ژاپن منبع اصلی عدم اطمینان برای بازارهای سنتی و ارزهای دیجیتال است.

با این گفته، اجماع بر این است که هرگونه افت بیت‌کوین به احتمال زیاد کوتاه‌مدت خواهد بود، به لطف عدم تعادل عرضه و تقاضا ناشی از ورودهای قوی اخیر به ETF های مبتنی بر اسپات که در ایالات متحده فهرست شده‌اند و نصف شدن پاداش قریب الوقوع.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: پنج هودلر برتر بیت کوین: چه کسی از بیت کوین ۶۸ هزار دلاری سود می‌برد؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.